Wie wil er mee naar Rock Werchter???

06-04-2009 22:50 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi ladies,

vandaag heb ik m'n kaart ontvangen voor Rock Werchter!!!! Joehoe!!!!!! Punt is dat ik tot nu toe alleen met mannen ga en het eigenlijk wel o zo gezellig vind als er ook een vriendin mee gaat. Maar aangezien mijn vriendinnen niet van festivals houden (vies, duurt lang, te hard muziek), vrees ik dat het ook dit jaar weer niet gaat lukken. En daarom deze oproep. Wie wil er mee?? Gezellig swingen, biertje erbij in de zon, beetje rondhangen.

Groetjes,

Jeannet
heeey,

Ik ben vorig jaar naar werchter geweest super was dat, ik was ook alleen met mijn vriend en zijn vrienden, maar twas harstikke gezellig. Dit jaar kan jmmr genoeg niet, geen geld ivm verhuizing en we krijgen een puppie.. Anders was k wel meegegaan

veel plezier in iedergeval!
hi,

denk nog ff na. Ben nog nooit geweest, heb niet echt festival vrienden om het maar zo te zeggen. Dus dit lijkt me ideaal. Maar, ik heb maar een beperkt budget en vakantie dagen dus ik moet even uitrekenen of ik het trek.

je hoort nog van me.
Hey Jeannet,

Ik ga helaas niet met je mee naar Werchter, mede vanwege het prijskaartje. Maar als je vaker tegen dit probleem aan loopt, dat vriendinnen niet met je mee willen of kunnen, moet je ns kijken op deze sites: Hyves en Last.fm

Daar zitten een aantal meiden die tegen hetzelfde probleem aanlopen.

Gr. D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven