Woont jouw vriend ook in het buitenland?

13-01-2009 17:35 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
De mijne dus wel... Gelukkig maar tijdelijk, maar het blijft niet leuk!

Ik ben op zoek naar meiden waarvan hun vriend ook (tijdelijk) in het buitenland woont. Om ervaringen te delen, elkaar op te beuren als je je vriend mist en wie weet een keer met een groepje iets te ondernemen! Heb vaak het idee dat vriendinnen het niet goed snappen.. Lijkt me fijn eens te kletsen met iemand die begrijpt dat je dit ook niet de ideale situatie vindt, maar dat het nou eenmaal zo is...

Lijkt me leuk wat van je te horen!

O, ja, ik woon trouwens in de buurt van Amersfoort en ben 23 jaar.
ja mijn vriend woont in het buitenland, en ik ook :D

anders wordt het lastig lijkt mij
Ja, mijn vriend woont ook in het buitenland,. maar gelukkig komt hij volgende week dinsdag ein-de-lijk terug!! Ik ben weer helemaal happy en sta te popelen om naar Schiphol te gaan en m op te kunnen halen

Hier heb jij natuurlijk helemaal niets aan en ik hoop dat je iemand vind om het mee te delen, hoe lang blijft je vriend weg?

Sterkte ermee in ieder geval
Wat fijn whitechocolat! Hoe lang is hij weggeweest?

Veel plezier dinsdag en geniet er maar van!

Ik weet niet precies wanneer mijn vriend terugkomt, waarschijnlijk over 1 - 1,5 jaar.. Tot die tijd reizen we heen en weer, wat ik gelukkig goed kan combineren met werk enzo!
Hoi Pinkr

Ik ben 27 en woon in Amsterdam, mijn partner is momenteel in het buitenland en ik hoop dat hij heel snel hier is.

Je mag mij ook PM dat praat iets makkelijker denk ik.

groetjes
Hoi Princess81, probeerde je al een persoonlijk berichtje te sturen, maar lukt niet! Hoe moet dat... haha, ben hier nog niet zo thuis!

Groetjes Rianne
Hoi Rianne,

Wat is jou emailadres?

gr Princess
Mijn vriend heeft een jaar in het buitenland gewoond en daarna ben ik hem achterna gegaan. Ik vond het super lastig, hard werk om de relatie stand te laten houden. Liefde overwint uiteraard alles, dus het is ook goed gekomen. Maar vond het niet makkelijk met zo'n grote oceaan en tijdsverschil tussen ons in...

Waarom is hij 1.5 weg? Baan? Project? Kon je niet mee? Wou je niet mee? \Groetjes Ventura
Hij woont voor zn sport in het buitenland. In de winter is hij dus ook veel weg voor wedstrijden, dus daarom is het voor mij geen optie daar te gaan wonen. Dan zit ik daar soms een maand alleen en dat zie ik niet zitten! Nu reis ik heen en weer. Ik doe invalwerk, dus kan zelf bepalen wanneer ik daar heen ga en voor hoe lang. Op zich werkt het wel goed, we zien elkaar wel vaak, maar ik zou hem liever elke dag gewoon willen zien.

Maar je zegt het is goed gekomen.. Wonen jullie nu samen in het buitenland of wonen jullie nu samen weer hier?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven