zin om te mailen?
zaterdag 2 mei 2009 om 23:12
Vroeger was ik er al verzot op, brieven schrijven en dingen bespreken met vriend(inn)en. Nu ben ik op zoek naar leuk contact om over onze dagelijkse dingen te kunnen kletsen via de mail en als je wilt via msn.
Ik kijk er erg naar uit om mijn mailbox vol te krijgen vol leuke verhalen soooo feel free to leave me a message and i'll get back to you!!!!!
Supernatural
Ik kijk er erg naar uit om mijn mailbox vol te krijgen vol leuke verhalen soooo feel free to leave me a message and i'll get back to you!!!!!
Supernatural
maandag 11 mei 2009 om 09:21
Hoi meiden,
Ik ben ook nog wel op zoek naar wat gezellige meiden om mee te mailen. Ik ben zelf 26 en woon samen in Rotterdam. Mijn mail is pge_83@hotmail.com.
Hopelijk tot mails!
Groetjes, Marion
Ik ben ook nog wel op zoek naar wat gezellige meiden om mee te mailen. Ik ben zelf 26 en woon samen in Rotterdam. Mijn mail is pge_83@hotmail.com.
Hopelijk tot mails!
Groetjes, Marion

dinsdag 12 mei 2009 om 20:59
Hallo !
Vind het ook leuk om te mailen. Ik ben 35 jaar, single en woon in de Betuwe. Mijn emailadres is:
missmarple32@hotmail.com
Groetjes
Saskia
Vind het ook leuk om te mailen. Ik ben 35 jaar, single en woon in de Betuwe. Mijn emailadres is:
missmarple32@hotmail.com
Groetjes
Saskia
dinsdag 12 mei 2009 om 22:28
woensdag 13 mei 2009 om 10:52
Mailen lijkt me leuk, heb nog niet zolang internet en ben ook nog geen leuke, lieve en respectvolle mensen tegen gekomen. Ik had mezelf aangemeld bij een chatsite, ging chatten met mensen en ze waren gelijk op sex uit!!!! ben daar zo klaar mee dat ik het maar op een vrouwvriendelijke site ben gaan kijken. Viva!!!!!
Ik ben een vrijgezelle dame, woon in rotterdam en ben op zoek naar een leuk vriendschappelijk contact. Mijn email is kim_snoei@hotmail.com, misschien hoor ik je snel anders wens ik je veel plezier met al je vriendinnen die al gereageerd hebben!!!
Ik ben een vrijgezelle dame, woon in rotterdam en ben op zoek naar een leuk vriendschappelijk contact. Mijn email is kim_snoei@hotmail.com, misschien hoor ik je snel anders wens ik je veel plezier met al je vriendinnen die al gereageerd hebben!!!
rust,reinheid,regelmaat