zoek een vriendin (omgeving Almelo)

15-11-2008 22:13 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi leuke meiden,

Ik zoek een vriendin uit omgeving Almelo. Ik heb een partime baan in Hengelo en heb een dochter van bijna 9 jaar. Zij gaat om het weekend naar haar vader, dus dan kunnen we met z'n tweeen op stap, naar de bios of leuke kroeg.

Wil alles wat mij dwarszit met je bepraten, lol trappen, lekker wandelen, boodschappen doen, thee leuten, filmpje kijken enz.

Mail me als je interesse hebt.

Groetjes spontanevrouw
hey ik woon zelf ook in de buurt van Enschede. hoe oud ben je eigenlijk?
Hai Spontanevrouw,

Ik ben 'Home' en ik ben 33 en heb 2 dochtertjes, een van 3 en een van 6. Ik ben nog niet zolang alleen met mijn dochtertjes en het lijkt me heel gezellig om af en toe samen wat te ondernemen. Mijn dochtertjes zijn op zondag bij hun vader. Ik woon ook in de buurt van Almelo en ben in het bezit van een auto.

Af en toe naar de film of gezellig uit lijkt me erg gezellig!

Of gewoon bij elkaar thuis een kopje thee/koffie drinken.

Heb je misschien een emailadres? Dan is het allemaal niet zo openbaar :-)

Ik hoop wat van je te horen, doei groetjes Home
Joehoe Spontane vrouw...
Hoi, ik woon in apeldoorn. ben bijna 30.
hoi ik ben een 28 jarige moeder van 2 kinderen ook alleenstaand lijkt me leuk om elkaar te leen kennen

hoop wat van je te horen
Hai zusje,

Woon jij ook in de buurt van Almelo?

Groetjes Home
Hallo spontane meid!

Dat is heel herkenbaar, ik woon weliswaar in Hengelo maar ook ik moet mijn kind 1x in de 2 weken afstaan aan haar vader. Dan is het zo leuk samen de stad in te gaan, kroegje opzoeken en as meiden onder elkaar lekker kletsen en nieuwe mensen ontmoeten.

mijn mail is jenj43@live.nl en hoop snel wat te horen. t Is weer zaterdagavond bijna... alleen op de bank, bleh

quote:spontanemeid schreef op 15 november 2008 @ 22:13:

Hoi leuke meiden,

Ik zoek een vriendin uit omgeving Almelo. Ik heb een partime baan in Hengelo en heb een dochter van bijna 9 jaar. Zij gaat om het weekend naar haar vader, dus dan kunnen we met z'n tweeen op stap, naar de bios of leuke kroeg.

Wil alles wat mij dwarszit met je bepraten, lol trappen, lekker wandelen, boodschappen doen, thee leuten, filmpje kijken enz.

Mail me als je interesse hebt.

Groetjes spontanevrouw
Het is moeilijker dan ik dacht om n zaterdagavond maatje te vinden in omgeving Hengelo/Almelo/Enschede.... hoe komt dat?
ja dat ben ik ook achter.. geen idee.maar wel jammer
ja ik woon ook in de omgeving almelo..... gemeente twenterandquote:Home schreef op 06 december 2008 @ 11:18:

Hai zusje,

Woon jij ook in de buurt van Almelo?

Groetjes Home
Hier ook eentje uit de gemeente twenterand, woon samen we hebben 2 kids.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven