Coronavirus COVID-19 alle pijlers

AstraZeneca oei oei oei

21-06-2021 00:23 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.

Zoals jullie wellicht uit mijn naar kunnen afleiden (1959) heb ik als vaccinatie AstraZeneca gehad.
Nu wil het geval dat in het nieuws is dat AstraZeneca niet zo heel goed beschermd tegen de nieuwe en oprukkende Delta-variant.

Moet ik mij nou druk maken voor om besmetting met covid of kan ik gewoon afspreken met mijn Tinder-dates. Die zijn veel jonger en hebben allemaal het betere Pfizer gekregen. Ik maak mij zorgen.
Alle reacties Link kopieren
Maak je niet druk! Ga lekker daten. Mijn schoonzusje heeft zich verleden week voor de tweede keer laten enten en is die week 4 keer flauwgevallen reactie op de enting zo lekker zijn die vaccinaties.
Geniet ervan zolang je kan zou ik zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Diamond1983 schreef:
21-06-2021 00:27
Maak je niet druk! Ga lekker daten. Mijn schoonzusje heeft zich verleden week voor de tweede keer laten enten en is die week 4 keer flauwgevallen reactie op de enting zo lekker zijn die vaccinaties.
Geniet ervan zolang je kan zou ik zeggen.
Op wat voor stam is ze geënt?
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
https://www.iex.nl/Nieuws/722076/Corona ... riant.aspx

Geen probleem.
Alle reacties Link kopieren
Vier keer flauwgevallen? Van AstraZeneca? Dat belooft wat.

Maar het gaat mij om de Delta-variant die aanstaande is. De groep mensen tussen 60 en 64 heeft Astraeneca gekregen en dat blijkt toch de Lada onder de vaccins te zijn.
Alle reacties Link kopieren
willem1959 schreef:
21-06-2021 00:32
Vier keer flauwgevallen? Van AstraZeneca? Dat belooft wat.

Maar het gaat mij om de Delta-variant die aanstaande is. De groep mensen tussen 60 en 64 heeft Astraeneca gekregen en dat blijkt toch de Lada onder de vaccins te zijn.
Nee ze had pfizer geloof ik
Alle reacties Link kopieren
Maar jeetje is er nu ook al een Delta variant het kan niet op met Corona zeg.
Nog even en je krijgt straks 10 vaccinaties voor elke stam 1🥳
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al maanden geleden mijn vaccinaties gehad. Ook AstraZeneca (werk in de zorg). Ik verwacht eind van het jaar of begin volgend jaar een booster shot of zo.

Maar als jouw jonge deernes ook ingeënt zijn is het sowieso geen probleem toch? Wordt dan allemaal geen ziekenhuis verhaal. Dus ga lekker los zou ik zeggen.
Yavanna schreef:
21-06-2021 00:54
Ik heb al maanden geleden mijn vaccinaties gehad. Ook AstraZeneca (werk in de zorg). Ik verwacht eind van het jaar of begin volgend jaar een booster shot of zo.

Maar als jouw jonge deernes ook ingeënt zijn is het sowieso geen probleem toch? Wordt dan allemaal geen ziekenhuis verhaal. Dus ga lekker los zou ik zeggen.
Vanaf 2001 dan.
Alle reacties Link kopieren
Nee joh! AZ geeft hartstikke goede bescherming tegen Delta na 2 vaccins.

Niks mis met een Lada: https://www.ad.nl/auto/waarom-je-deze-n ... ~a6ab76fe/
Alle reacties Link kopieren
Mensen uit de zorg hebben AstraZeneca gehad. Dus gewoon een jonge blom uit die beroepsgroep naar rechts swipen. 2 Lada's worden samen een limousine!
Voor de zekerheid gewoon op z'n hondjes.
Alle reacties Link kopieren
Jij hebt toch een lul van 1,5 m? Dan is het denk sowieso wel oké.
Una noche loca
Diamond1983 schreef:
21-06-2021 00:46
Maar jeetje is er nu ook al een Delta variant het kan niet op met Corona zeg.
Nog even en je krijgt straks 10 vaccinaties voor elke stam 1🥳
Die is er al even hoor.
Dat is een andere naam voor de Indiase variant.
AbsoFabso schreef:
21-06-2021 04:02
Voor de zekerheid gewoon op z'n hondjes.
Nou dit. Simpele oplossing.
Ga Triple Dutch: de pil, condoom en mondkapje.
En zorg ervoor dat je uitvaartverzekering op orde is.
Alle reacties Link kopieren
Daten op je 62ste, je bent gek. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Nova66 schreef:
21-06-2021 08:41
Daten op je 62ste, je bent gek. :facepalm:
Welnee, Willem heeft nog een heel leven voor zich.
Alle reacties Link kopieren
AbsoFabso schreef:
21-06-2021 04:02
Voor de zekerheid gewoon op z'n hondjes.
Op z'n hondjes?
Ik ben een luie minnaar en lig liever gewoon onder. Dan kan het vrouwtje op mij zitten en dan kan ik aan haar tieten voelen. Dat is het prettigste. Voor mij in ieder geval.
Niks mis met een LADA? Ik heb LADA(vorm van type 1 diabetes), dus er is van alles mis :proud:
Diamond1983 schreef:
21-06-2021 00:27
Maak je niet druk! Ga lekker daten. Mijn schoonzusje heeft zich verleden week voor de tweede keer laten enten en is die week 4 keer flauwgevallen reactie op de enting zo lekker zijn die vaccinaties.
Geniet ervan zolang je kan zou ik zeggen.
Hier ook flauwvallen na pfizer en moet de tweede nog krijgen. Misschien was AZ wel beter geweest ;-D
Wat ook een optie is om met vrouwen te daten die helemaal niet geïnjecteerd zijn, het principe van bare backen, schijnt bij te dragen tot de sexuele spanning.
Alle reacties Link kopieren
Avalon2 schreef:
21-06-2021 09:38
Wat ook een optie is om met vrouwen te daten die helemaal niet geïnjecteerd zijn, het principe van bare backen, schijnt bij te dragen tot de sexuele spanning.
Ja, maar die zijn inmiddels onder de 18 en dat geeft problemen.
En 18+ vrouwen zijn misschien wel wappies en daar kan ik niet tegen.
Alle reacties Link kopieren
flipje2 schreef:
21-06-2021 00:31
Op wat voor stam is ze geënt?
.
Boomstam
Niet geschoten is altijd mis
Nee zeker niet, ik ken een aantal 18+ vrouwen die niet geïnjecteerd zijn maar die niet overtuigd zijn dat een magneet blijft plakken zodra je de injectie hebt gekregen, ook niet denken dat je een 5G zendmast wordt, dat Rutte en De Jonge babybloed drinken enz. Dus de term wappie is niet op hen toepasbaar vind ik persoonlijk.

Aannames, aannames....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven