Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Baby of echtscheiding?

28-03-2020 17:34 55 berichten
Na het lezen van dit artikel vraag ik me af: welke kans acht jij groter voor jezelf: een baby of een echtscheiding nav corona? En voor de rest van de samenleving? Wat zullen we over 9 maanden meer zien: baby's of scheidingen?

https://www.ad.nl/binnenland/corona-gaa ... ~abf569fa/

Baby of echtscheiding?

Totaal aantal stemmen: 277

Ik krijg een baby (15%)
ik ga scheiden (6%)
meer baby's (13%)
meer scheidingen (23%)
wat een kutpoll (43%)
Alle reacties Link kopieren
Baby! Corona stelt het alleen maar uit omdat hiermee onze reis is uitgesteld. Dus eigenlijk is het niet n.a.v. corona.

Voor de rest vd samenleving vrees ik scheidingen.
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
Scheiding, want een baby is fysiek niet meer mogelijk
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat er meer baby's komen van mensen die in de zorg werken.
Ik heb zelf in ieder geval wel andere dingen aan mijn hoofd na een dag werken.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop eigenlijk op geen van beiden, maar tot nu toe zijn de verhoudingen met mijn quarantainebuddy goed. We moeten het met weinig ruimte zien te redden, maar so far, so good.
Alle reacties Link kopieren
dat mensen meer gaan neuken, snap ik. Maar toch niet nu ineens plots onbeschermd?
:proud:
Alle reacties Link kopieren
Die baby zou ik dan met de buurman moeten regelen. Toch maar niet.
Vrees dat het een scheiding zal moeten worden.
Eze schreef:
28-03-2020 17:42
Die baby zou ik dan met de buurman moeten regelen. Toch maar niet.
Vrees dat het een scheiding zal moeten worden.
Regel de baby, met de buurman, en de scheiding volgt vanzelf!
lilalinda schreef:
28-03-2020 17:38
dat mensen meer gaan neuken, snap ik. Maar toch niet nu ineens plots onbeschermd?

Dat denk ik ook niet, maar zij die er met bezig zijn verhogen wel hun kansen.
Alle reacties Link kopieren
Wanneer zouden we die baby moeten maken dan met alle uren van de dag de kinderen om ons heen? :biggrin:
‘t Zal wel net zo zijn als met je kinderen, die van je eigen vind je meestal ook best mooi.
_CarmiggelT_ schreef:
28-03-2020 17:44
Wanneer zouden we die baby moeten maken dan met alle uren van de dag de kinderen om ons heen? :biggrin:

Ja, en ik zou toch ook denken dat fulltime met je kinderen thuis zijn een goede campagne is om anticonceptie te gebruiken :rofl:
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
28-03-2020 17:38
dat mensen meer gaan neuken, snap ik. Maar toch niet nu ineens plots onbeschermd?
Als je hoest en een loopneus hebt mag je de deur niet meer uit voor een pakje condooms ;-)
Alle reacties Link kopieren
Hier wordt het én geen baby én geen scheiding; whoohoo.

Ergo; wat een kutpoll.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Wat een verademing dat er een optie "Wat een kutpoll" is. Zouden ze bij elke poll mogen doen. Ik heb de scheiding net achter de rug en voor de baby ontbreekt het aan partner.
bulbul wijzigde dit bericht op 28-03-2020 17:56
Reden: tikfout
0.29% gewijzigd
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al 6 maanden zwanger dus die baby kwam er al, los van Corona.
Niet getrouwd dus ook geen scheiding.
Wel een kutpoll inderdaad :-D
Eerst een baby, dan een scheiding.
Alle reacties Link kopieren
Maartje2016 schreef:
28-03-2020 17:52
Als je hoest en een loopneus hebt mag je de deur niet meer uit voor een pakje condooms ;-)
dan doe je het maar anaal ;)
Ik ben menopauzaal en ongetrouwd, dus ik stem voor de kutpoll.
Ik denk dat er door de stress, druk, continue de kinderen omheen om je heen en beide ouders thuis best week waar strubbelingen gaan ontstaan. Nu heb ik een hele leuke partner maar laat ik het netjes zeggen.....

Na een dag werken is het heel fijn thuis komen maar als je al die tijd op elkaars lip zit is het toch wel een beetje anders.

Ik denk dat bij mensen waar de relatie al niet goed liep en waarbij je nu niet even weg kan om met vrienden of vriendinnen te kunnen kletsten het nog moeilijker is.
Ik verwacht ook eerder een scheidingstoename dan een babyboom.... Ik hoor al van verschillende vriendinnen dat ze gefrustreerd zijn over hun partners. Niet dat die gelijk gaan scheiden hoor. Maar ik kan me voorstellen als je relatie normaal gesproken al niet superstevig is, dat het dan net de genadeklap kan zijn.
Wij hebben het juist een stuk gezelliger nu we meer op elkaars lip zitten. Zal wel komen doordat we er nu ons best voor doen om het gezellig te maken en dat dat zijn vruchten afwerpt of zo.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
28-03-2020 17:38
dat mensen meer gaan neuken, snap ik. Maar toch niet nu ineens plots onbeschermd?
https://www.telegraaf.nl/financieel/710 ... n-condooms

Tsja als de er straks geen condooms meer te krijgen zijn....
Alle reacties Link kopieren
9 weken zwanger dus ik ben voor baby gegaan :cheer2:

En man en ik velen elkaar tot nog toe prima.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
lilalinda schreef:
28-03-2020 17:38
dat mensen meer gaan neuken, snap ik. Maar toch niet nu ineens plots onbeschermd?
Mag hopen dat ze gewoon aan de anticonceptie blijven. Niet echt een handige tijd om een kind te nemen als je financiele toekomst opeens heel erg onzeker is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven