Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Bah, bah, bah, ik blijf er zo ontiegelijk klaar mee! Deel 3

15-02-2021 22:39 3855 berichten
Alle reacties Link kopieren
Twee topics vol geklaagd, gemopperd, gefulmineerd, gescholden en gehuild. En nog steeds is het vaccinatiebeleid van prutser De Jonge om te huilen zo slecht, is er elke dag wel een nieuw schandaal (krokettenbakker, anyone? vaccinatievoordringers, anyone?) en staat schijnheil Rutte nog steeds met die godvergeten grijns te doen alsof hij er niks mee te maken heeft.

Jullie lezen het al: ook in deel 3 blijf ik ongelooflijk, ontzettend, ontiegelijk klaar met die kutlockdown en dat kloteCorona.

Dit was deel 2: coronavirus-covid-19/bah-bah-bah-ik-ben ... #p32509131

En dit deel 1: coronavirus-covid-19/bah-bah-bah-ik-ben ... #p32490445

Schrijf het hier lekker van je af. Het lucht hopelijk een klein beetje op.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-02-2021 04:14
Reden: Titel aangepast ⁰
0.00% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
Kutkutkutterdekut.

Mijn man werkt dus thuis en die zit de hele tijd te bellen en nu heb ik ineens een onbedaarlijke kriebel in mijn keel.
Meerkat schreef:
24-02-2021 11:37
Tuurlijk kan dat! Leuk zelfs! Stuur me even een pb anders, dan kan ik je meer vertellen over hoe en wat en kunnen we ook even naar regio kijken.
Leuk! Ik ga je een pb sturen!
Alle reacties Link kopieren
Ik lijk wel geknakt. Ik kan alleen maar huilen. Mn moeder moest noodgedwongen mn zoontje van kdv halen want hij hoest teveel. En kdv is ongeveer enigste wat hij nog leuk vindt.

Ik ben 27 weken zwanger en voordat het leven overgenomen wordt door de nieuwe baby wil ik met hem naar een zwembad. Stoepkrijt halen bij de action. Poffertjes eten op een terras. Een playdate afspreken zonder bang te zijn dat het een uur van te voren wordt afgezegd door een snotneus.

Ik heb bij alles het idee dat ik het niet goed doe. Is het slim dat ie nu bij mn moeder is? Moet ik m laten testen? Wat als ik vaccin pas neem na borstvoeding.. sluit ik mezelf dan nog heel lang buiten het 'normale' leven?

Ik zie even geen perspectief meer. Met hoeveel op de ic kunnen we weer dingen? Met hoeveel gevaccineerden? Waarom wordt alleen het negatieve belicht?

En het voelt alsof je er niet over mag klagen. Je hebt toch een baan? Een zoon? Een zwangerschap die voorbij de 12 weken is gekomen?
Het is wat het is windgong. We hebben er allemaal last van, dus succes. Ik ben zo verdrietig. Kuthormonen. Kutcorona.
..
Alle reacties Link kopieren
Windgong :hug:
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Andrieske1976 schreef:
24-02-2021 00:19
Die mijd ik sowieso, ik heb ze zelfs gelukkig niet eens om mij heen. Maar ik ga niet mee in elk geweeklaag.
Boeie.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
24-02-2021 09:05
Dat mag pas op 3 maart he?

Ik zit me al helemaal suf te bellen en te appen, naar al die winkels die ik volgende week ga bezoeken. En al die tijdsloten zet ik dan in een excelsheet, met leuke kleurtjes voor de verschillende categorieën (blauw voor kleding, groen voor huishoudelijke benodigdheden, rood voor nutteloze prullaria).
Hee, slim! Ik zat me al af te vragen hoe ik al die afspraken in mijn depressieve kop kon onthouden. Vanmiddag maar eens even achter de peecee....
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
:hug: :redrose: :hug: :redrose: :hug: :redrose: :hug: :redrose: :hug: :redrose: :hug:

Voor iedereen die het nodig heeft. Kies er een uit of neem ze gewoon allemaal.
...
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
24-02-2021 11:43
Kutkutkutterdekut.

Mijn man werkt dus thuis en die zit de hele tijd te bellen en nu heb ik ineens een onbedaarlijke kriebel in mijn keel.
Moet jij niet wassen?
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
:hug: voor iedereen die het vandaag weer nodig heeft!
Alle reacties Link kopieren
Welkom Winsgong. Je bent hier op de juiste plek :hug:
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
Lieve iedereen die er doorheen zit: allemaal een dikke :smooch: en :hug:

In ieders situatie zit wel iets ergs of verdrietigs waardoor de emmer kan overlopen, dus niet vergelijken of je verontschuldigen, maar eruit gooien!

Mensen die dat afdoen als "verwend volkje" gewoon negeren, je hoeft aan anderen niks uit te leggen, je mag legitiem balen en verdrietig zijn over wat het ook maar is wat je oprecht mist en naar verlangt.
Of dat nu iets groots of kleins is.

Sterkte iedereen die dat kan gebruiken!

:couple: :redrose:
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Nu mezelf aansporen om iets te doen, net al aan de telefoon geweest, en anders zit ik hier vanavond nog..
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
24-02-2021 10:59
Ach. Voor iemand met zo'n nick moeten dit wel gouden tijden zijn dus logisch dat ze zo reageert.

Begrijpend lezen schijnt blijkbaar moeilijk te zijn, ik reageerde op een post.
Van wat ik om me heen hoor :-o
Die Rutte toch hoog hebben zitten, en het wel een goede leider vinden. Zijn schuld tochniet van de pandemie.

Hij moet het ook weer hebben van de adviezen van het RIVM.

:HA:
Alle reacties Link kopieren
Superhuisvrouw schreef:
24-02-2021 12:41
Begrijpend lezen schijnt blijkbaar moeilijk te zijn, ik reageerde op een post.
Van wat ik om me heen hoor :-o
Die Rutte toch hoog hebben zitten, en het wel een goede leider vinden. Zijn schuld tochniet van de pandemie.

Hij moet het ook weer hebben van de adviezen van het RIVM.

:HA:
Jij moet op een andere topic zijn vrouw Superhuis. :whip:
noglangnietjarig wijzigde dit bericht op 24-02-2021 12:53
Reden: Toevoeging gedaan
0.83% gewijzigd
Superhuisvrouw schreef:
24-02-2021 12:41

Hij moet het ook weer hebben van de adviezen van het RIVM.

:HA:
Zo dat was er uit
Mogen we nu weer verder klagen en mopperen?
Als je vrijgezellig alleen bent weet ik een ideale partner voor je!
Alle reacties Link kopieren
Wat weer een KUTdag in da Paradise ‘jongens’.

Voor ons allemaal maar weer een hele dikke knuffel :hug: :heart:
Alle reacties Link kopieren
Led-lampje schreef:
24-02-2021 12:54
Zo dat was er uit
Mogen we nu weer verder klagen en mopperen?
Als je vrijgezellig alleen bent weet ik een ideale partner voor je!
Ik weet t :yes:
Alle reacties Link kopieren
@Windgong, net als jouw moeder, spring ik ook ineens op de fiets om kleinkind op te halen, want... een een loopneusje. Dat is dan bij dochter ook net de bekende druppel.
Dankzij dit topic roep ik niet meer "komt goed, fijn je hebt inkomen, nieuw leven", nee het is gewoon stom en dat lucht zo op. Dus hier tiepen met kleenex gaat samen, hoor.
Alles sal reg kom
Alle reacties Link kopieren
Superhuisvrouw schreef:
24-02-2021 12:41
Begrijpend lezen schijnt blijkbaar moeilijk te zijn, ik reageerde op een post.
Van wat ik om me heen hoor :-o
Die Rutte toch hoog hebben zitten, en het wel een goede leider vinden. Zijn schuld tochniet van de pandemie.

Hij moet het ook weer hebben van de adviezen van het RIVM.

:HA:
Ohhh je bedoelde het sarcastisch! Dat was me niet helemaal duidelijk.
Dan heb ik niks gezegd en mag je hier meeklagen en zeiken :-D
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Led-lampje schreef:
24-02-2021 12:54
Zo dat was er uit
Mogen we nu weer verder klagen en mopperen?
Als je vrijgezellig alleen bent weet ik een ideale partner voor je!

Ik ben het ook zat wie niet.
Alle reacties Link kopieren
Aw fijn topic dit! Bedankt voor jullie medeleven en knuffels, dat doet me echt goed.

Dollycat schreef:
24-02-2021 11:30

Moeilijk ook als je het gevoel hebt dat je man er fluitend doorheen fietst en jij er nu zo doorheen zit. Kan hij er wel een beetje voor je zijn?
Normaal gesproken is hij er zeker voor me, maar het is nu ook gewoon lastig dat hij ineens alle rollen moet vervullen: partner, vriendin, moeder, broertje, zus, slap-ouwehoer-maatje, collega, sportvriend. Alles valt voor de rest weg en daarmee komt heel veel van de interactie die ik normaal met anderen had bij hem terecht. Dat is bij velen van jullie vast ook, omdat je zo opgesloten zit in een kleine bubbel.

Iedereen veel sterkte, en heerlijk dat we allemaal hier gewoon even mogen neerzetten dat het soms klote is!
Alle reacties Link kopieren
Lees al 3 topics mee en wil nu ook even zelf klagen!
Ik woon in de UK waar de maatregels nog strenger zijn. Je mag geen bezoek ontvangen en slechts 1 iemand buiten zien. Aangezien de afstanden ook groter zijn heb ik sinds kerst slechts 1 keer gewandeld met een vriendin. Verder zie ik niemand en ga ik nergens heen. Ben elke dag in mijn kleine huis.
En nu heb ik toch corona gekregen!!! Waarschijnlijk via mijn zoontje, die wel naar de opvang gaat. Hij is nu dus ook thuis. Alweer. De opvang was pas ook al 2 weken dicht.
Ik ben ook echt mega ziek!! Ben echt in jaren niet zo ziek geweest. Zo klote dit, een jaar lang binnen zitten en dan alsnog corona krijgen!!
Alle reacties Link kopieren
Superhuisvrouw schreef:
24-02-2021 13:03
Ik ben het ook zat wie niet.
Gelukkig dan maar :-)
Ach heden meringue-123, da's echt kut!! Beterschap!
Alle reacties Link kopieren
noglangnietjarig schreef:
24-02-2021 12:52
Jij moet op een andere topic zijn vrouw Superhuis. :whip:

Doe even normaal, ik kan er toch niks aan doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven