Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Bah, bah, bah, ik blijf er zo ontiegelijk klaar mee! Deel 3

15-02-2021 22:39 3855 berichten
Alle reacties Link kopieren
Twee topics vol geklaagd, gemopperd, gefulmineerd, gescholden en gehuild. En nog steeds is het vaccinatiebeleid van prutser De Jonge om te huilen zo slecht, is er elke dag wel een nieuw schandaal (krokettenbakker, anyone? vaccinatievoordringers, anyone?) en staat schijnheil Rutte nog steeds met die godvergeten grijns te doen alsof hij er niks mee te maken heeft.

Jullie lezen het al: ook in deel 3 blijf ik ongelooflijk, ontzettend, ontiegelijk klaar met die kutlockdown en dat kloteCorona.

Dit was deel 2: coronavirus-covid-19/bah-bah-bah-ik-ben ... #p32509131

En dit deel 1: coronavirus-covid-19/bah-bah-bah-ik-ben ... #p32490445

Schrijf het hier lekker van je af. Het lucht hopelijk een klein beetje op.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-02-2021 04:14
Reden: Titel aangepast ⁰
0.00% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Calamitycat schreef:
24-02-2021 21:41
Laatste dag inderdaad morgen, komt goed. Niet meer in de kou hoeven te zitten werken is al heel fijn, alleen het toiletraampje gaat er nog uit maar dat is op redelijke afstand van mijn werkplek dus dat trek ik nog wel.
Ik kan ook helemaal niet goed tegen klusjesmannen over de vloer, het is ook gewoon echt niet fijn en een inbreuk op je privacy maar als het dan zo opknapt, dan weet je wel waarvoor je het hebt gedaan :)
Trouwens niet alleen geen druppels naar de pot, óók de bril netjes naar beneden he. Dit zijn gewoon heren :yes:
Oh de horror al die mannen over de vloer!
Maar dit zijn zo te lezen fijne mannen :)
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig wel Fladderak. Van die rouwdouwers had ik echt niet getrokken. Morgen even een tijdslot reserveren voor de plaatselijke elektronicawinkel zodat ik een deurbel kan kopen. Heb ik ook weer een uitje. Ik had zo'n ouderwetse trekbel, heel jammer dat die niet meer kan worden teruggeplaatst, zal het ding echt missen.

Nu ga ik maar eens verstandig zijn en lekker naar bed. Kan mijn ogen echt niet meer open houden :zzz:
...
Alle reacties Link kopieren
Calamitycat schreef:
24-02-2021 20:02
Kolere, wat ben ik godsgruwelijk moe :frusty:
Ik ook! Idioot moe, kan geen pap meer zeggen, zo moet denk ik pfeiffer voelen (al is het dat bij mij niet, en komt in vlagen, meestal na het eten 's avonds)

Te moe om te reageren hier zelfs, dat zegt wel wat..
Gisteren bij vrienden gegeten, denk toch -na een tijdje koolhydraat-arm eten en opletten geen "witte" (snelle) koolhydraten te nemen- dat ik vandaag weer allerlei klachten heb, oa die moeheid en darmen van slag en pijnen (gewrichten?).
Daarom had ik mezelf al min of meer op dieet gezet en ging een stuk beter..

Als ik niet bang was dat ik midden in de nacht klaarwakker zou worden, had ik erom 21 u al wel in willen liggen (en dat is niks voor mij).
Als ik slim ben ga ik idd op tijd slapen, voor ik weer wat bijtrek.

Hanke en Girasol: wat een fijn nieuws, blij voor jullie :cheer2:

Merengue, Ladylola: :hug:

Julus: goed dat je naar jezelf geluisterd hebt! Wat niet gaat, gaat niet. Komt wel weer, je wilde denk ik te snel (proberen.. en dat siert je), maar
jouw gezondheid gaat nu ff voor, zodat je straks weer veel meer kunt betekenen daar. Nog even geduld aub..
Beterschap, ik hoop dat je hoofdpijn snel verdwijnt :rose:
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Calamitycat schreef:
24-02-2021 22:15
Gelukkig wel Fladderak. Van die rouwdouwers had ik echt niet getrokken. Morgen even een tijdslot reserveren voor de plaatselijke elektronicawinkel zodat ik een deurbel kan kopen. Heb ik ook weer een uitje. Ik had zo'n ouderwetse trekbel, heel jammer dat die niet meer kan worden teruggeplaatst, zal het ding echt missen.

Nu ga ik maar eens verstandig zijn en lekker naar bed. Kan mijn ogen echt niet meer open houden :zzz:
Jeetje, bijna eng, haha: ik heb vorige week een draadloze deurbel gekocht bij...Kruidvat.
Mijne was stuk en alleen al voor huurder en zijn pakketjes vond ik dat ik maar een nieuwe moest aanschaffen.
Kostte maar iets van 7 euro (normaal heb ik een intercom en kan ik ook vanaf 1 hoog de deur open doen, maar die heeft het laatst begeven).

Slaap lekker! :zzz:
Ik wacht nog tot 23 u als ik dat nog red, en dan hopelijk eens bijslapen :zzz: :zzz: :zzz: :zzz: :zzz: :zzz: :zzz:
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dat dit topic ook alweer vol is, ik ga een nieuwe openen.
Am Yisrael Chai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven