Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Bah, bah, bah, wat zijn we er gruwelijk klaar mee! Deel 5

12-04-2021 13:27 1187 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vier topics vol geklaagd, gemopperd, gefulmineerd, gescholden en gehuild. Maar ook lief en leed gedeeld, want inmiddels voelt de lockdown ongeveer even oneindig als het heelal.

Kennen jullie die mop van die versoepelingen? Juist ja.

Dus helaas, deze reeks gaat nog wel even door. Scheld, vloek, klaag, jank, bid en verwonder in deel 5. Fuck Corona.

Hier vind je deel 4: coronavirus-covid-19/bah-bah-bah-iedere ... #p32587442

Dit was deel 3: coronavirus-covid-19/bah-bah-bah-ik-bli ... #p32549700

Dit was deel 2: coronavirus-covid-19/bah-bah-bah-ik-ben ... #p32509131

En dit deel 1: coronavirus-covid-19/bah-bah-bah-ik-ben ... #p32490445

Schrijf het hier lekker van je af. Het lucht hopelijk een klein beetje op.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
13-04-2021 19:24
Die persconferenties kunnen veel korter.

“Goedenavond dames en heren, alles is kut, tot over 3 weken”.
Haha, hier heb ik even lekker om kunnen lachen.

Mooie samenvatting.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
LadyLola schreef:
13-04-2021 19:39

Weet iemand waarom Rutte wegrenden ( las ik hier ) zat de Braziliaanse variant 'm op de hielen?
Nu is Rutte wel goed, maar nog geen reden om in meervoud over hem te spreken. :-)
Alle reacties Link kopieren
ca726647543 schreef:
13-04-2021 21:54
Nu is Rutte wel goed, maar nog geen reden om in meervoud over hem te spreken. :-)
🤣🤣🤣
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
13-04-2021 21:25
Aan volhouden zit een eind :@@:
Punt! Ja zo waar!
Alle reacties Link kopieren
noglangnietjarig schreef:
13-04-2021 21:57
Punt! Ja zo waar!
We hebben nog drank 😑
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
13-04-2021 22:02
We hebben nog drank 😑
Zo is dat :cheers:

Dat wordt sterven aan oh nee mét een delirium :@@: Of is t net andersom :@@:
Alle reacties Link kopieren
noglangnietjarig schreef:
13-04-2021 22:05
Zo is dat :cheers:

Dat wordt sterven aan oh nee mét een delirium :@@: Of is t net andersom :@@:
Ik weet het ook niet.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
ca726647543 schreef:
13-04-2021 21:54
Nu is Rutte wel goed, maar nog geen reden om in meervoud over hem te spreken. :-)
Hahahaa ik zie het, meervoud kut is het dan toegestaan? :rofl:

Rutte en Kutte renden weg.
Alle reacties Link kopieren
LadyLola schreef:
13-04-2021 22:09
Hahahaa ik zie het, meervoud kut is het dan toegestaan? :rofl:

Rutte en Kutte renden weg.
Rutte loopt te kutten
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig die hele persconferentie weer gemist.

Lees ik over dat stappenplan (Telegraaf).
Toch knap dat ze nu opeens al precies weten op welk zwaarteniveau we op die data zitten om de volgende versoepeling te kunnen toelaten.. :fortune:

Waarom data erbij zetten, als je helemaal niet kúnt weten hoe de situatie tegen die tijd van zo'n datum is?!

Is dit om éindelijk perspectief voor te schotelen te geven?
Dat we echt echt echt weer richting normaal gaan?

Onbegrijpelijk, dit beleid, ik vraag me echt af waar dit nou op gebaseerd is, dat "zelfvertrouwen" dat er vanalles straks kan worden losgelaten, doen die aantallen er opeens niet meer toe?
Geen doemscenario's terwijl vandaag de ziekenhuis- en IC-opnamen omhoog zijn?

(vorige keer was het allemaal veel lager maar oeioeioei er kwam nog een grote 3e golf en piek op ons af) :nut:
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Suzy65 schreef:
13-04-2021 22:17
Gelukkig die hele persconferentie weer gemist.

Lees ik over dat stappenplan (Telegraaf).
Toch knap dat ze nu opeens al precies weten op welk zwaarteniveau we op die data zitten om de volgende versoepeling te kunnen toelaten.. :fortune:

Waarom data erbij zetten, als je helemaal niet kúnt weten hoe de situatie tegen die tijd van zo'n datum is?!

Is dit om éindelijk perspectief voor te schotelen te geven?
Dat we echt echt echt weer richting normaal gaan?

Onbegrijpelijk, dit beleid, ik vraag me echt af waar dit nou op gebaseerd is, dat "zelfvertrouwen" dat er vanalles straks kan worden losgelaten, doen die aantallen er opeens niet meer toe?
Geen doemscenario's terwijl vandaag de ziekenhuis- en IC-opnamen omhoog zijn?

(vorige keer was het allemaal veel lager maar oeioeioei er kwam nog een grote 3e golf en piek op ons af) :nut:
Neem het maar met een grote korrel zout!
Biertjuh?
Alle reacties Link kopieren
Qua werk lopen de verkopen zwaar terug sinds afgelopen week, maar voor volgende week een leuke opdracht vanuit de school binnengehaald, met dus een vaststaande omzet die we in rekening kunnen brengen :yes:

Dat is dan wel ff leuk nieuws :)
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
noglangnietjarig schreef:
13-04-2021 22:31
Neem het maar met een grote korrel zout!
Biertjuh?
Ja! :cheers:

Net voor de klok thuis, vanavond bij zus gegeten en trek net een blikje open.

Nog lekker in het zonnetje gezeten, dwz was opeens heerlijk uit de wind, maar gekleed op 8 graden, dus alleen kop en handen hebben wat kleur gekregen.
suzy65 wijzigde dit bericht op 13-04-2021 22:38
44.00% gewijzigd
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Variant: Alles is kut en het blijft kut.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Suzy65 schreef:
13-04-2021 22:34
Qua werk lopen de verkopen zwaar terug sinds afgelopen week, maar voor volgende week een leuke opdracht vanuit de school binnengehaald, met dus een vaststaande omzet die we in rekening kunnen brengen :yes:

Dat is dan wel ff leuk nieuws :)
Geweldig Suzy, een leuke opdracht! Top!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan wel janken: ik hoor ergens dat het heropenen vd sport alleen voor jongeren tm 27 is in stap 1. Ik dacht dat die al lang mochten sporten. Vreemd weer.

Terwijl die jongeren elkaar flink besmetten worden ze beloond in stap 1 met hun gedrag.

En dit oude lijk mag mss pas ergens in augustus met stap 6 naar de sportschool. Het is niet eerlijk.

En in het vacinatieplan weer opgeschoven van mei naar juni.

Tijd voor fles twee :cry:
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Alle reacties Link kopieren
Mutsje78 schreef:
13-04-2021 22:38
Ik kan wel janken: ik hoor ergens dat het heropenen vd sport alleen voor jongeren tm 27 is in stap 1. Ik dacht dat die al lang mochten sporten. Vreemd weer.

Terwijl die jongeren elkaar flink besmetten worden ze beloond in stap 1 met hun gedrag.

En dit oude lijk mag mss pas ergens in augustus met stap 6 naar de sportschool. Het is niet eerlijk.

En in het vacinatieplan weer opgeschoven van mei naar juni.

Tijd voor fles twee :cry:
Fles 2 nog maar?
Alle reacties Link kopieren
Ik drink niet maar ga er zo langzamerhand wel aan de drank van ja :cry:
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !
Alle reacties Link kopieren
Suzy65 schreef:
13-04-2021 22:34
Qua werk lopen de verkopen zwaar terug sinds afgelopen week, maar voor volgende week een leuke opdracht vanuit de school binnengehaald, met dus een vaststaande omzet die we in rekening kunnen brengen :yes:

Dat is dan wel ff leuk nieuws :)
👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Al een account? Log dan hier in.
Vorige keer hielden ze zich ook niet aan de routekaart, dus ik moet het nog maar zien.

Nog maar heeeel even volhouden. Sure. Waar is mijn borrel :O
Alle reacties Link kopieren
Pyjamaheldin schreef:
13-04-2021 23:19
Vorige keer hielden ze zich ook niet aan de routekaart, dus ik moet het nog maar zien.

Nog maar heeeel even volhouden. Sure. Waar is mijn borrel :O
In de koelkast?
Ik doe nog één :cheers:
Alle reacties Link kopieren
noglangnietjarig schreef:
13-04-2021 23:21
In de koelkast?
Ik doe nog één :cheers:
Ik ook nog. Dan 😴
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
13-04-2021 23:28
Ik ook nog. Dan 😴
Lieffff :cheers:

Idd dan op bed for another day in paradise!
Jeu :nooo:
Alle reacties Link kopieren
O chips ik was gewoon die hele persco vergeten. Niks veranderd dus? Verrassend!

Dat hele politieke geleuter heb jk inmiddels ook wel gehoord. Ik geloof er niet meer in. Ik ben echt al een hele tijd niet meer braaf. Het is eigenlijk best wel mogelijk om een redelijk normaal leven te hebben als je niet braaf bent. Een mondkapje hoor ik nooit iemand over. Afstand houden doet volgens mij niemand meer. Verjaardagen en etentjes enzo bij vrienden kan echt gewoon. Ik hoor elke week op t nieuws "10 illegale feesten opgerolt" en dan denk ik... op elke straathoek is een illegaal feest en je rolt er 10 op? Avondklok heb ik een aantal keer gewoon verbroken en nooit controle gehad.

Je moet er zelf wat van maken. Of je blikft thuis en hoidt je aan allerlei onzinnige, elkaar tegensprekende regels die ons worden opgelegd door bewezen incapabele en egotrippende "leiders" of je doet er niet aan mee.

En sja ik kan corona krijgen maar ik ken nog steeds niemand die positief getest is geweest en die 12 mensen per dag die er aan dood gaan boeien me gewoon niet zo erg. Misschien niet empathisch maar ik heb me ook nog nooit druk gemaakt over het aantal mensen dat aan griep overlijdt. Van leven ga je dood. T is niet anders.
Die routekaarten/stappenplannen worden toch alleen maar gepresenteerd om ons te laten denken dat ze beleid hebben, om vervolgens in een la te belanden? Ik geloof niks meer in elk geval.

Ik had vandaag een betere dag. Contact met psych wordt tijdelijk geintensiveerd. Ik heb zowaar even in de tuin geprutst weer én ik ben ein-de-lijk echt stevig begonnen aan een nieuwe website voor een nieuwe tak van sport binnen mijn bedrijf.

Stuk beter dan gister dus, ondanks die kutpersco. En wijn is altijd een goed idee.

En Wester: ik ga je even PB'en!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven