Coronavirus COVID-19 alle pijlers

De grote wappen draad 2022

02-01-2022 10:41 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laten we 2022 beginnen met een draad over wappies
Gewoon een luchtige draad om even stoom af te blazen als je weer een complot theorie of iets anders tegen komt van "wakker Nederland"

Ik trap af

Afbeelding

Opper wappie Raisa Blommestijn begon 2022 goed met deze tweet.
Ze is ongeveer een dag "trending" geweest zoveel kritiek kreeg ze.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
parkietmeniet schreef:
13-01-2022 11:27
Een wappie kennis die samen met haar partner al 2 a 3 jaar verkondigd dat de vaccins vreselijk zijn (want je weet niet wat erin zit! De langer termijn! Great Reset!!) en zelfs hun kinderen van school hebben gehaald uit angst dat ze getest moeten worden (en nu thuisonderwijs geven) zijn nu begonnen aan een pro life kuur om hun lichaam te reinigen...

Iedere slok water die ze drinken wordt ondergedompeld met druppels waardoor : 'Na activering bevat het een zeer zuiver en absoluut chloorvrij* waterig concentraat van chloordioxideoplossing (ca. 0,29%) als biocide voor een zeer effectieve bestrijding van bacteriën, virussen, schimmels, sporen, algen, mijten, parasieten, biofilms en andere ziekteverwekkende kiemen, zoals de gevaarlijke legionella.''


Dan denk ik echt, dat neem je wel dagelijks??! Je weet niet wat erin zit! De langer termijn effecten! Kom op nou. Echt sommige mensen zijn echt te dom om te poepen. Als ze 'zelf onderzoek' zouden doen, dan zouden ze weten dat het drinkwater in de Benelux het meest zuiver is ter wereld. :idee:





Dit is wel zeldzaam gestoord :mrgreen:
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Oef, dat vind ik wel ver gaan hoor. Of het kind moet een kwetsbare gezondheid hebben? Of vader zo doorgedraaid dat hij het kind Ivermectine wil opdringen? Anders lijkt het me niet in het belang van het kind als het zijn vader niet mag zien
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Ik las vandaag op facebook dat vanaf de zomer kinderen die 6 maanden zijn gevaccineerd zullen worden.

Oh en mondkapjes worden ook in de buitenlucht verplicht.

Een van de grootste wappies op mn fb is al 3 weken stil... op haar pagina kan ik niets vinden over een ban oid. Zou bijna denken dat ze ziek is geworden :huh:
Een baksteen is nooit alleen
Alle reacties Link kopieren
Niet te geloven. @(

Afbeelding
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
14-01-2022 10:47
Niet te geloven. @(

Afbeelding
Zo’n kwaadaardige man. Hij zou Willem Duivel moeten heten.
Op de foto zie je precies hetzelfde soort papier naast de brief als waarop de zogenaamde poederbrief is geschreven.
Alle reacties Link kopieren
De foto heb ik niet gezien. Wel las ik een reactie van iemand die bij de politie werkt over hoe er in het echt wordt omgegaan met poederbrieven. Dan komt er een protocol in werking waarbij mensen in witte pakken met gasmaskers op de brief in beslag nemen/onderzoeken. Op de foto schijnt alleen iemand te staan in een spijkerbroek met handschoenen aan. Zo werkt dat dus niet in het echt.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Maar ook dat hij zegt dat D66 verboden moet worden omdat hij VERMOEDT dat die er iets mee te maken hebben. Tuurlijk joh. :nut:
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
14-01-2022 11:22
De foto heb ik niet gezien. Wel las ik een reactie van iemand die bij de politie werkt over hoe er in het echt wordt omgegaan met poederbrieven. Dan komt er een protocol in werking waarbij mensen in witte pakken met gasmaskers op de brief in beslag nemen/onderzoeken. Op de foto schijnt alleen iemand te staan in een spijkerbroek met handschoenen aan. Zo werkt dat dus niet in het echt.
Op de foto is het poeder uitgestrooid over een tafel en is er een apparaatje voor analyse te zien. En natuurlijk de brief met daarnaast een schrijfblok wat verdacht veel lijkt op het papier van de brief.
Ik vermoed dat ze zelf iets in scène hebben gezet.
🤣🤣
Hij blijft lachwekkend. Die man spoort niet, maar dat is geen nieuws. Ze zouden hem definitief overal de mond moeten snoeren.
Alle reacties Link kopieren
Kan iemand die foto hier even plakken?
Ik lees nu dat die brief zo gevouwen is dat hij nooit in dat envelopje had gepast dat ernaast ligt. :lol:
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Zo ziet een poederbriefprotocol eruit. Dan komt niet de lokale veldwachter even kijken met handschoentjes van de Action aan.

Afbeelding
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
14-01-2022 12:08
Kan iemand die foto hier even plakken?
Ik lees nu dat die brief zo gevouwen is dat hij nooit in dat envelopje had gepast dat ernaast ligt. :lol:
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Er heeft gewoon iemand wat geknoeid bij de poffertjes.
Alle reacties Link kopieren
Je zou bijna denken dat zo'n Engel gewoon echt aan het testen is hoe dom zijn volgers zijn. "Jongens, dat kladblok moet er ook op. Dan weten we echt dat ze alles slikken".
"I'd like a coke". " Is Pepsi ok?" " Is Monopolymoney ok?"
En wat zat er in dat zakje? Een poeder? Is dit bedoeld als grap ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de brief nu ook gezien. Er staat dezelfde dt-fout in als in al zijn andere teksten. Best knap als je tekst uit maar drie woorden bestaat.
Ik vind hier dingen van.
Wat een loser is het. Maar er trappen mensen in.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb weer een mooie:

Afbeelding
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
15-01-2022 19:47
Ik heb weer een mooie:

Afbeelding

:proud: :proud: :proud:
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Ook weer een mooie

Afbeelding
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
hollebollegijs schreef:
13-01-2022 21:39
Dit is wel zeldzaam gestoord :mrgreen:
Je zou het hopen he. Wij hebben op school al 2 kinderen (niet hetzelfde gezin) die van school zijn gehaald onder valse voorwendselen, zodat ze thuisscholing kunnen krijgen en geen maatregelen hoeven mee te maken. Daar zit leerplicht nu dus bovenop.
"I'd like a coke". " Is Pepsi ok?" " Is Monopolymoney ok?"
Alle reacties Link kopieren
hollebollegijs schreef:
16-01-2022 07:21
:proud: :proud: :proud:
En dan te bedenken dat de pandemie in de wereld is gebracht om ons af te leiden van de overname door buitenaardse reptielen. Maar nu moeten we dus ook al afgeleid worden van de afleiding. Wat is het nou? :bonk:
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
hollebollegijs schreef:
16-01-2022 07:21
Ook weer een mooie

Afbeelding
Zo blij dat ik in deze tijd geen winkelmedewerker ben. Telkens dit soort 'verzetshelden' voor je neus. En maar klantvriendelijk blijven.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Vorige week werden op FB berichten gedeeld over de plotselinge dood van Bob Saget, 65 jaar:

"Bob Saget's sudden death, 6 weeks after booster vaccination".

Zo walgelijk suggestief en massaal gedeeld door wappies.

Alsof pre-corona niemand nooit iemand overleed aan hartinfarct, maagbloeding, beroerte of longembolie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven