Coronavirus COVID-19 alle pijlers

De grote wappen draad 2022

02-01-2022 10:41 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laten we 2022 beginnen met een draad over wappies
Gewoon een luchtige draad om even stoom af te blazen als je weer een complot theorie of iets anders tegen komt van "wakker Nederland"

Ik trap af

Afbeelding

Opper wappie Raisa Blommestijn begon 2022 goed met deze tweet.
Ze is ongeveer een dag "trending" geweest zoveel kritiek kreeg ze.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Sun.lover schreef:
11-01-2022 22:34
Dit is echt per dag. We geven patiënten dan vaak minder sondevoeding omdat er veel calorieën in propofol zit.

Ik las op Twitter dat de wappies beweren dat je een geslachtsverandering ondergaat door het steeds weer vaccineren.
Sorry hoor, maar dit zijn ook wel weer de excessen die je er uithaalt. Natuurlijk gelooft het merendeel dat niet. Dit is net zo hard fake news verspreiden en de kritische mensen in zwart daglicht plaatsen. Doe normaal zeg.
Alle reacties Link kopieren
bluekiss00 schreef:
11-01-2022 22:36
Sorry hoor, maar dit zijn ook wel weer de excessen die je er uithaalt. Natuurlijk gelooft het merendeel dat niet. Dit is net zo hard fake news verspreiden en de kritische mensen in zwart daglicht plaatsen. Doe normaal zeg.
Want jij weet het beter dan een IC-verpleegkundige?
Alle reacties Link kopieren
Sun.lover schreef:
11-01-2022 22:41
Want jij weet het beter dan een IC-verpleegkundige?
Ik ken heel wat kritische mensen en niemand van die mensen gelooft dat ze daardoor van geslacht veranderen. Daar heb ik het over, niet over die andere alinea.
Alle reacties Link kopieren
bluekiss00 schreef:
11-01-2022 22:43
Ik ken heel wat kritische mensen en niemand van die mensen gelooft dat ze daardoor van geslacht veranderen. Daar heb ik het over, niet over die andere alinea.
Ik heb het toch echt gelezen. En niet alle zogenaamde kritische mensen denken hetzelfde over alles. Dus jij kent niet iedereen.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ach ja, ik heb al gelezen dat de gevaccineerden allemaal aids krijgen, dat we zielloze aliëns zijn vermomd als mensen, en dat het hele kabinet intussen vervangen is door klonen want dat kun je zien aan de veranderde oogkleur bij de politici :blabla: . Echt bizar wat mensen geloven als het maar op Facebook of Twitter staat.
Alle reacties Link kopieren
Sun.lover schreef:
11-01-2022 22:49
Afbeelding
Als je mij faxt is de ziel er ook wel uit ja. Maar gelukkig heeft bijna niemand meer een faxapparaat.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, ik vergeet nog dat we natuurlijk massaal onder hypnose zijn. De gevaccineerden dan, de wakkeren niet uiteraard.
Alle reacties Link kopieren
cuculuscanorus schreef:
11-01-2022 22:19
Op Facebook.
In Nederland zou iedereen naar school geweest moeten zijn, maar soms vraag ik het me af:
Dit is toch om te gieren. Echt, hoe kómen ze erop?! :facepalm:
...
Alle reacties Link kopieren
Als je dacht dat het niet erger kon ... er is geld geboden voor het vermoorden van een arts die een site heeft bedacht waarop vraag en aanbod van overgebleven vaccins aan elkaar worden gekoppeld. @(
https://www.nu.nl/coronavirus/6177754/ ... cinnl.html
Ik vind hier dingen van.
Dat gaat echt te ver, dat is moord met voorbedachte rade. De psychiatrie loopt over volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
Maar alleen maar liefde en respect hoor.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Stereotypen van antivaxers uit 2017. Gelden nog steeds!

Afbeelding

https://twitter.com/stonehead/status/14 ... 71232?s=21
Alle reacties Link kopieren
https://twitter.com/debbie40767379/stat ... 78117?s=21

Ik heb geen plaatjesplakrechten maar wilde deze jullie niet onthouden.
Alle reacties Link kopieren
Mijn geduld met dit soort DOM gewauwel (satanisme, dood neervallen na boosters, neurenberg 2.0, tribunalen, the great reset, de rockefellers, nano chips en meer van die ACHTERLIJKE ONZIN die deze zogenaamde kritische denkers met een iq van een uitgeholde pinda) tentoonspreiden is helemaal OPPERDEPOP. Mijn vriendenkring en familiekring is intens uitgedund sinds corona.. Opgeruimd staat netjes.
En ja ik werk in de zorg en ja ik heb ook met corona te maken. En ja ook met wappies en hun familieleden.
Geen tijd voor, geen geduld voor en al helemaal geen begrip. DOEI.

Met je: ik heb onderzoek gedaan en ik kan zelf nadenken en Trump en Baudet als grote leider zien en Willem Engel als hun voorman. Koekoek.
En alle wetenschappers zitten in een complot. En de Willem Engels ja nee DIE snappen het.
Echt hoor. Hou. Op. Met. Me.
Alle reacties Link kopieren
Massa psychose en sektarische toestanden.
Het ergste is is dat een heel groot deel van mijn klantenkring ook helemaal wappie is geworden. En een aantal van de disciplines met wie ik samenwerk idem. En dan heb ik het niet over de minste (artsen dus oa)
Als zij al helemaal in de fabeltjesfuik zijn getrapt waar sta ik dan nog met mijn goede gedrag?
Alle reacties Link kopieren
En het is dus niet om te gieren. Het is dus om te janken. Omdat echt steeds meer mensen dit soort bizarre waanzin geloven. En tentoonspreiden. Die groep is groeiende. En er is nul komma nul wederkerigheid. Ze zien geen causale verbanden. Fantaseren er op los. Zien overal dubbele bodems en complotten in en zien deze hele crisis als een vrijbrief voor agressie en bedreigingen naar bijv onze regeringsleiders. Nou dan ben je wel heel erg van het padje af hoor kan ik zeggen. En dan is het tijd voor water en brood.
Alle reacties Link kopieren
Mens, relax een beetje. Ja, het is triest en treurig, maar om je er nou zo overmatig over op te winden helpt niet hoor.
...
Alle reacties Link kopieren
Djessy schreef:
13-01-2022 08:39
Mens, relax een beetje. Ja, het is triest en treurig, maar om je er nou zo overmatig over op te winden helpt niet hoor.
Lekker achterover leunen en het je derriere laten oxideren ook niet. Het wordt tijd dat er eens goed wordt opgetreden tegen zoveel domheid. Grens trekken. Tot hier en niet verder en kop houden NU.

Gelukkig ben ik in het echte leven de rustigheid zelve. Maar geloof me: ik kook met grote regelmaat van binnen.
Alle reacties Link kopieren
Sarai- schreef:
13-01-2022 08:35
En het is dus niet om te gieren. Het is dus om te janken. Omdat echt steeds meer mensen dit soort bizarre waanzin geloven. En tentoonspreiden. Die groep is groeiende. En er is nul komma nul wederkerigheid. Ze zien geen causale verbanden. Fantaseren er op los. Zien overal dubbele bodems en complotten in en zien deze hele crisis als een vrijbrief voor agressie en bedreigingen naar bijv onze regeringsleiders. Nou dan ben je wel heel erg van het padje af hoor kan ik zeggen. En dan is het tijd voor water en brood.


Ik weet niet in wat voor bubbel jij leeft maar dit zie ik toch echt niet hoor. Hierboven schrijf je dat je veel artsen kent die die kant op gaan maar ik vind dat toch wat moeilijk te geloven. Ik werk zelf met veel wetenschappers, zowel als collega's als klanten en de wappies daartussen moet ik echt zoeken als een speld in een hooiberg. Voor zover ik weet zijn ze er gewoon niet, of misschien een enkeling (van de honderden collega's) die het heel goed verborgen houdt. Het is hier ook helemaal geen onderwerp van gesprek. Wij vertrouwen op wetenschap dus laten we ons vaccineren en ja, dan kan je nog kritisch zijn op de lockdown, maar niet vanuit het idee dat we allemaal onderdrukt worden ofzo.

Dus, vervelend voor je dat jij 'ze' veel ziet maar dat is echt niet de norm!
Alle reacties Link kopieren
Sarai- schreef:
13-01-2022 08:35
En het is dus niet om te gieren. Het is dus om te janken. Omdat echt steeds meer mensen dit soort bizarre waanzin geloven. En tentoonspreiden. Die groep is groeiende. En er is nul komma nul wederkerigheid. Ze zien geen causale verbanden. Fantaseren er op los. Zien overal dubbele bodems en complotten in en zien deze hele crisis als een vrijbrief voor agressie en bedreigingen naar bijv onze regeringsleiders. Nou dan ben je wel heel erg van het padje af hoor kan ik zeggen. En dan is het tijd voor water en brood.
Er zijn genoeg topics voor dit soort discussies. Laten we het hier een klein beetje luchtig houden en vooral met voorbeelden komen.
Alle reacties Link kopieren
Sarai- schreef:
13-01-2022 08:28
Mijn vriendenkring en familiekring is intens uitgedund sinds corona.. Opgeruimd staat netjes.
Ik vraag mij wel eens af wat het zegt over mij dat ik eigenlijk niemand ken in mijn directe omgeving (familie, vrienden, collega's) met dit soort denkbeelden? Houden ze die stiekem voor mij verborgen of zit ik echt in een totaal andere bubbel?

Ik heb alleen een zwager die voor zichzelf twijfelt over het nut van een boostervaccin, maar die maakt waarschijnlijk over een maand ook een puur pragmatische keuze. Die beschouw ik een beetje als onze knuffelwappie. Ook jongere studerende neefjes en nichtjes, allemaal al regelmatig besmet geweest, gaan de nieuwe prik gewoon weer halen met het oog op de wintersport.
Alle reacties Link kopieren
Sarai- schreef:
13-01-2022 08:35
En het is dus niet om te gieren. Het is dus om te janken. Omdat echt steeds meer mensen dit soort bizarre waanzin geloven. En tentoonspreiden. Die groep is groeiende. En er is nul komma nul wederkerigheid. Ze zien geen causale verbanden. Fantaseren er op los. Zien overal dubbele bodems en complotten in en zien deze hele crisis als een vrijbrief voor agressie en bedreigingen naar bijv onze regeringsleiders. Nou dan ben je wel heel erg van het padje af hoor kan ik zeggen. En dan is het tijd voor water en brood.
Ik begrijp heel goed wat je bedoelt hoor. Ook in mijn vriendenkring en familie kom ik zulke wappies tegen. Totaal geen discussie mee te voeren. Ook best op een agressieve toon met je praten. Ik reageer niet meer.
Je zult idd maar in de zorg werken en met degelijke opvattingen en/of boze families te maken krijgen. Elke dag maar weer. Ja ik zou daar ook enorm mee klaar zijn.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
13-01-2022 08:50
Er zijn genoeg topics voor dit soort discussies. Laten we het hier een klein beetje luchtig houden en vooral met voorbeelden komen.
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk, excuus voor het vervuilen van deze topic met een serieuze reactie! ;-)
Een wappie kennis die samen met haar partner al 2 a 3 jaar verkondigd dat de vaccins vreselijk zijn (want je weet niet wat erin zit! De langer termijn! Great Reset!!) en zelfs hun kinderen van school hebben gehaald uit angst dat ze getest moeten worden (en nu thuisonderwijs geven) zijn nu begonnen aan een pro life kuur om hun lichaam te reinigen...

Iedere slok water die ze drinken wordt ondergedompeld met druppels waardoor : 'Na activering bevat het een zeer zuiver en absoluut chloorvrij* waterig concentraat van chloordioxideoplossing (ca. 0,29%) als biocide voor een zeer effectieve bestrijding van bacteriën, virussen, schimmels, sporen, algen, mijten, parasieten, biofilms en andere ziekteverwekkende kiemen, zoals de gevaarlijke legionella.''


Dan denk ik echt, dat neem je wel dagelijks??! Je weet niet wat erin zit! De langer termijn effecten! Kom op nou. Echt sommige mensen zijn echt te dom om te poepen. Als ze 'zelf onderzoek' zouden doen, dan zouden ze weten dat het drinkwater in de Benelux het meest zuiver is ter wereld. :idee:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven