Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Eindelijk tijd voor...

05-04-2020 23:05 21 berichten
Ik heb momenteel geen werk en heb ik dus wel wat tijd te doden. De eerste weken besteedde ik voornamelijk aan ziek zijn, daarna nieuws volgen en natuurlijk de kroost bezig houden.
Nu ben ik opgeknapt en bedacht ik me vandaag dat we nog minstens een maand deze tijd moeten doorkomen en ben ik nu pas eigenlijk na gaan denken: wat heb ik altijd graag willen doen?

Je weet wel, van die dingen waar het nooit van komt want werk, gezin, sociaal leven e.d. maar ook weer niet zo groots zijn om er echt bewust tijd voor te maken.

Ik heb vandaag het dansje van Beat It van Michael Jackson geleerd. Op YT een tutorial gevonden, meubels aan de kant geschoven en begonnen. Moeilijk! Maar zo leuk! Morgen oefen ik weer tot ik het goed onder de knie heb en wil dan beginnen aan het Thriller dansje.

Jij nog iets leuks gedaan waar je eigenlijk nooit de tijd voor nam? Ik ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Puzzelen!
Such fun!1
Wat leuk dat je nu dat leert.
Hoe oud is je kroost?

Ik zou willen dat ik tijd had. Doordat ik nu 2 kinderen thuis heb overdag werk ik s avonds.
Ik heb hierdoor extreem lange dagen. Man kan ivm beroep maar beperkt bijspringen.
Ik ben gisteren aan 't kijken geweest voor eventueel diamant painting.

Iemand ervaring mee?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben met zuurdesembrood begonnen. Het brood is heerlijk en het is ontzettend leuk om te doen.
Alle reacties Link kopieren
Marnamai schreef:
05-04-2020 23:12
Ik ben gisteren aan 't kijken geweest voor eventueel diamant painting.

Iemand ervaring mee?
Jaaah!!
Is zo leuk en verslavend
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Speelgoed sorteren en stiekem weg gooien :proud:
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk! Ik ga dat onthouden. B-) Thriller laat ik zitten denk ik. Als je Smooth criminal onder de knie krijgt ben je echt goed.
Ik hoop de komende weken fitter, sterker en beter te worden door online sport en danstrainingen, daar heb ik nu meer tijd en energie voor.

Edit: ik wil ook wat recepten uitproberen maar als ik niet oppas word ik juist zwaarder :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Marnamai schreef:
05-04-2020 23:12
Ik ben gisteren aan 't kijken geweest voor eventueel diamant painting.

Iemand ervaring mee?
Ik was vergeten dat ik die nog had liggen. Zal binnenkort eens kijken.
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
05-04-2020 23:09
Puzzelen!
Net getrouwd en dan kom je aan met puzzelen.. :rofl:
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
Klusjes waar ik normaal nooit aan toe kom. De roosters boven de ramen zijn spik en span ( de ramen uiteraard ook gelapt), de luxaflex stofvrij gemaakt, de oven helemaal gereinigd en de koelkast is ook weer helemaal gesopt. Elk klusje doe ik in rustig tempo met veel pauzes (ben ook totaal niet fit namelijk).Werkt heel therapeutisch moet ik zeggen. En wandelen, deed ik al, maar nu ineens elke dag. Jaja alle RIVM regels in acht nemend. Maar ook fijn.
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk heb ik het nu juist drukker.. werk 36 uur thuis en volg 2 opleidingen ook thuis via videoverbinding. Normaal zou ik als ik vragen heb over opdrachten naar de betreffende afdeling lopen om om advies te vragen maar dat gaat nu niet. Ik blijf hopen dat de situatie snel weer wat normaler wordt.
Alle reacties Link kopieren
theorie te leren voor mijn rijbewijs.... on my to do list, heb nog een extra schop onder mijn kont nodig...
calvijn1 schreef:
05-04-2020 23:20
Speelgoed sorteren en stiekem weg gooien :proud:
:applause:
Hoe doe jij dat? Ik heb zeer oplettende kinderen.
Ik heb het ook een stuk drukker!
Dagen zijn gevuld met huiswerk, kinderen die veel van me vragen en tussendoor nog beetje huishouden.
Ik heb het ook een stuk drukker!
Dagen zijn gevuld met huiswerk, kinderen die veel van me vragen en tussendoor nog beetje huishouden.
Marnamai schreef:
05-04-2020 23:12
Ik ben gisteren aan 't kijken geweest voor eventueel diamant painting.

Iemand ervaring mee?
Mijn moeder! Het schijnt erg verslavend te zijn. :)
Ik ben begonnen met breien. Zou graag sjaal willen breien maar met twee kinderen onder de 3 duurt het waarschijnlijk tot aankomende winter...
Alle reacties Link kopieren
nbk schreef:
05-04-2020 23:52
Net getrouwd en dan kom je aan met puzzelen.. :rofl:

Idd. Ik had al jaren een paar puzzels liggen, nooit tijd voor gehad. Nu vliegen we er doorheen omdat mijn man er kennelijk ook geen genoeg van kan krijgen :rofl:
Such fun!1
Lekker toch MirandaH! Geniet ervan!
WakeUpje schreef:
05-04-2020 23:11
Wat leuk dat je nu dat leert.
Hoe oud is je kroost?

Ik zou willen dat ik tijd had. Doordat ik nu 2 kinderen thuis heb overdag werk ik s avonds.
Ik heb hierdoor extreem lange dagen. Man kan ivm beroep maar beperkt bijspringen.
Ik heb twee meisjes van 4 en bijna 6, op een leeftijd dat ze zich goed samen vermaken. Dat geeft wel veel lucht hoor. Scheelt ook enorm dat ze de leeftijd hebben dat ze nog niet veel huiswerk krijgen.
Lijkt me heel zwaar zoals jij het omschrijft... Doe je nog iets ter ontspanning?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven