Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Mensen met een affaire in Corona-tijd

25-03-2020 22:25 34 berichten
Het schijnt dat er in Nederland best veel mensen zijn die een vaste partner hebben en daarnaast ook nog ‘iemand erbij’.

Dat zal in normale tijden al best wat gedoe geven. Je moet toch een soort dubbelleven leiden en een deel van je activiteiten maskeren voor je partner die het allemaal niet mag weten. Maar met alle dagelijkse activiteiten is daar dan nog wel een mouw aan te passen, vermoed ik zo. Overwerk en andere afspraken zijn een goede dekmantel.

Maar hoe moet dat in Coronatijd waarin we vooral thuis moeten zitten? Staan nu ook alle affaires op een laag pitje tot minimaal 6 april? Of zijn er toch nog manieren om te ontsnappen aan de bijna-lockdown om tijd door te brengen met je buitenechtelijke vriendje of vriendinnetje? Hoe dan? En waar?
Alle reacties Link kopieren
Serengeti schreef:
26-03-2020 08:37
Op de parkeerplaats van de Ikea?
Word het toch nog een drukke bedoening bij de Ikea.
Alle reacties Link kopieren
Bulbul schreef:
26-03-2020 08:32
Of misschien gaan de vreemdgangers uit wanhoop wel weer thuis neuken en worden er huwelijken gered!
Denk dat de vreemdgangers het juist moeilijk vinden dat ze thuis opgescheept zitten met hun vrouw of man.

Maar vreemdgangers nemen het vast niet zo nauw met de regeltjes. Verzinnen vast wel weer een smoesje om even de deur uit te gaan langs minnaar of minnares (boodschap doen, toch even langs kantoor)


Ach.... tja
.
MisaMi schreef:
25-03-2020 23:26
Hier iemand in een open relatie dus ik hoef gelukkig niets stiekem te doen. Dat lijkt me zeker nu in deze tijd best wel onmogelijk.
Maar niet meer dan met zijn drietjes hè, want dat mag niet :proud:
O ja niet meer dan 3. Dus Katja en Freek kunnen voorlopig even niet los in het bubbelbad.
Een Brit heeft zijn vrouw besmet, hij was in Italie met zijn minnares.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1725202 ... ote-besmet

Zijn vrouw schijnt nog van niks te weten en denkt dat hij het dicht bij huis heeft opgelopen.
Alle reacties Link kopieren
Misschien is het voor vreemdgangers zelfs nog gemakkelijker. Ik lat al 6 jaar. Mijn vriend mag nog op bezoek bij mij en ik bij hem (Belgische regels) maar onze pubers zijn wel ALTIJD thuis nu :P
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Bulbul schreef:
26-03-2020 08:33
Hoewel... de enige man met wie ik momenteel contact heb (vanwege co-ouderschap) is mijn ex en ik denk dat ik het nog wel een hele poos volhoud voordat ik weer opgewonden raak van hem. Daar is geen lockdown lang genoeg voor.
Als hij je ex is, heb je een goede reden om niet met hem van bil te gaan. Je hebt vast nog andere namen op je fucklijstje staan.
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik heb (nog) geen fucklijstje en dat gaat er in deze tijd ook wel niet zo snel van komen.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
MinkeDeWit schreef:
25-03-2020 22:57
De vraag is ‘ben je eerlijk tegen de GGD als die nagaat met wie je contact hebt gehad.’ Er zullen vast al wel patiënten zijn met een affaire.
Gelukkig voor hun wordt er geen contactonderzoek meer gedaan ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven