Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Nummer ggz

23-06-2021 12:01 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Doet het nummer voor het maken van een corona afspraak het ook niet bij jullie?
https://www.ad.nl/politiek/stormloop-op ... ~a4225cd7/
Alle reacties Link kopieren
GGD telefonisch moeilijk bereikbaar voor vaccinatie- en testafspraken
Het is momenteel moeilijk om telefonisch een coronatest in te plannen, doordat het afsprakennummer (0800-1202) niet goed bereikbaar is. Dat komt door topdrukte bij twee andere telefoonnummers van de GGD: 0800-1295 voor een Janssen-vaccinatie en 0800-7070 voor een 'reguliere' vaccinatieafspraak.

Veel mensen die een afspraak wilden maken voor een Janssen-inenting en via 0800-1295 niemand te pakken kregen, probeerden vervolgens 0800-7070 te bellen. Daardoor ligt ook die lijn plat.

De GGD roept mensen op om online een afspraak te maken voor een coronatest of vaccinatie.
ggz of ggd
Alle reacties Link kopieren
Je bedoelt het nummer van de GGD denk ik, de GGZ is de geestelijke gezondheidszorg.
Alle reacties Link kopieren
komt doordat mensen mogen bellen voor Jansen.. GGD is zo goed als onbereikbaar las ik ergens
Alle reacties Link kopieren
Drackie schreef:
23-06-2021 12:02
Je bedoelt het nummer van de GGD denk ik, de GGZ is de geestelijke gezondheidszorg.
Ja idd!
Alle reacties Link kopieren
Oke dank
Ik heb destijds online afgesproken, dat ging prima. Kreeg zelfs drie afspraak-voorstellen aangeboden.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou de GGD bellen en niet de GGZ
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Beter.Laat schreef:
23-06-2021 12:10
Ik heb destijds online afgesproken, dat ging prima. Kreeg zelfs drie afspraak-voorstellen aangeboden.
dat is standaard zowel bij test-afspraak als vaccinatie-afspraak maken. Alleen als je Janssen wilt moet je wel bellen.
Alle reacties Link kopieren
Ronja schreef:
23-06-2021 12:15
dat is standaard zowel bij test-afspraak als vaccinatie-afspraak maken. Alleen als je Janssen wilt moet je wel bellen.

Maar dan uitdrukkelijk niet naar het gewone nummer.
Alle reacties Link kopieren
S-Groot schreef:
23-06-2021 12:34
Maar dan uitdrukkelijk niet naar het gewone nummer.
En zeker niet naar de GGZ…
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Alle reacties Link kopieren
eckano schreef:
23-06-2021 14:15
En zeker niet naar de GGZ…
Dat zou voor bepaalde mensen op deze pijler anders een heel goed idee zijn :P
Alle reacties Link kopieren
girasole3 schreef:
23-06-2021 14:30
Dat zou voor bepaalde mensen op deze pijler anders een heel goed idee zijn :P
Daar krijg je in ieder geval wel snel iemand aan de lijn; ik ben benieuwd hoeveel mensen daar vandaag hebben geprobeerd om een prikafspraak te maken… :-D
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven