Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Opnieuw vaccineren als je de booster te laat haalt?

04-12-2021 18:22 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij honden is het zo dat als de vaccinatie langer dan een jaar geleden is dat de hond weer gevaccineerd moet worden en een paar weken later de booster krijgt.

Nou is de covid vaccin tamelijk nieuw maar ik ben toch een beetje bang dat als ik de booster te lang uitstel (of uit moet stellen) dat ik dan eerst weer twee maal moet vaccineren en daarna de booster. Is daar iets over bekend? Ik heb er nergens iets over gelezen.
Alle reacties Link kopieren
windring schreef:
04-12-2021 19:54
Daarom zou, zoals sommige hier al voorstelden, titeren zo goed zijn. Ik vind dat echt een heel goed idee. Er kan dan ook gemonitord worden hoe lang de vaccins werkzaam zijn onder de bevolking. Maar ik denk dat pharmaceutische industrie het geen goed plan zal vinden.
Ze kunnen een gewone boosterprik al niet organiseren.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Enting Ziekte van Weil is alleen maar nodig als je een hond hebt die graag rommelt in smerige slootjes in de buurt van ratten. Mijn soort hond dus. Deze vaccinatie bestaat al ontzettend lang en ik ben er kort na het begin mee gestopt omdat ik niet zo vaak bij de dierenarts kwam (en ik ging ook baggerslootjes mijden want ze stonken daarna een uur in de wind). Ik heb heel veel honden gehad. Nooit Ziekte van Weil gehad. Wel ooit een pup gekregen met Carré en dat was de enige zieke ooit.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Ziekte_van_weil
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven