Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Qr code voor dierentuin of pretpark?

17-09-2021 22:39 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is inmiddels redelijk duidelijk op welke plekken je wel en op welke plekken je geen Corona toegangsbewijs nodig hebt. Musea bv niet maar een restaurant wel.
Hoe zit dat met een pretpark en een dierentuin?
Alle reacties Link kopieren
Daar hoeft het niet.
Alle reacties Link kopieren
Catcats schreef:
17-09-2021 22:40
Daar hoeft het niet.
Top, dankjewel!
Alle reacties Link kopieren
Zie hier het hele overzicht (naar beneden scrollen of op de link klikken):

https://www.rijksoverheid.nl/documenten ... aatregelen
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Susan schreef:
17-09-2021 22:42
Zie hier het hele overzicht (naar beneden scrollen of op de link klikken):

https://www.rijksoverheid.nl/documenten ... aatregelen
Dit is super duidelijk. Bedankt 👍
Alle reacties Link kopieren
En zo zo je maar weer hoe onzinnig zo'n coronapas is.

Alsof een virus kan denken oh nu ben ik in een kerk dus nu moet ik niemand besmetten. Dat mag alleen in de bioscoop.

In de achtbaan ben je blijkbaar ook immuun voor het virus. Maar aan een tafeltje in een restaurant dan weer niet.
Hoe zit dat met Walibi Fright Nights dan? Daar moet je je wel voor laten testen.
Alle reacties Link kopieren
Dierentuin en pretpark komen er gewoon na de volgende persconferentie bij natuurlijk... net als kappers, sportscholen noem maar op.
Alle reacties Link kopieren
Liptonicetea schreef:
18-09-2021 14:37
Hoe zit dat met Walibi Fright Nights dan? Daar moet je je wel voor laten testen.
Volgens mij rekenen ze dat als een evenement en moet het daarom wel. Maar ik ben wel heel benieuwd naar hoe de pretparken etc het in de praktijk gaan doen.
Bij de entree geen qr code, maar dan wel bij de (binnen) horeca? En je mag dan dus wel zonder qr code zonder 1.5 meter in de rij staan bij de attracties? Ik vind het best hoor, maar ik vond die 1.5 meter in de rij ook best wel fijn eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Verbaasd mij dat je zonder OR code het musea in mag, vind het op zich wel goed nieuws.
Alle reacties Link kopieren
Snap niet dat ze het niet gewoon overal invoeren. Nu is het alleen maar nog onduidelijker.
Niet in de dierentuin maar dan wel in het restaurant? En als je nou alleen het restaurant in moet om naar de wc te gaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven