Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Trump en Melania positief getest op corona

02-10-2020 07:25 934 berichten
Sneu voor haar (überhaupt, dat ze met hem opgescheept zit), maar ik was wel gelijk wakker toen ik het nieuws zag.

Ik ben benieuwd hoe dit uit gaat pakken, en of hij nog gaat experimenteren met chloor of iets anders

:popcorn:
Ik dacht je stemt primair op het beleid wat de democrats of repuplicans voor ogen hebben en dat de naar voor geschoven kandidaat zwevende kiezers over de streep kan trekken.
redbulletje schreef:
03-10-2020 10:07
Je moet niet onderschatten hoeveel blanken er in een trailerpark wonen en op hun 80e nog bij Walmart staan in te pakken om rond te kunnen komen.
En dit virus is blijkbaar extra schadelijk voor blanken en Aziaten gezien we blijkbaar neanderthalergenen hebben die ons extra kwetsbaar maken.
WTF! Ik dacht eerst nog dat je alleen maar xenofobisch was, maar je bent gewoon een racist, Redbulletje, je zou een hele goede nsb-er kunnen zijn als je in de jaren 40-45 zou leven.

En ik geloof in dit geval in een hoax, fake-news!
Andrieske1976 schreef:
03-10-2020 15:30
WTF! Ik dacht eerst nog dat je alleen maar xenofobisch was, maar je bent gewoon een racist, Redbulletje, je zou een hele goede nsb-er kunnen zijn als je in de jaren 40-45 zou leven.

En ik geloof in dit geval in een hoax, fake-news!
NRC die fakenews plaatst?
https://www.nrc.nl/nieuws/2020/10/01/ne ... r-a4014329
Niet afleiden, Redbulletje, jij beweert letterlijk dat het virus een rasgerelateerde kwestie is.
Andrieske1976 schreef:
03-10-2020 15:46
Niet afleiden, Redbulletje, jij beweert letterlijk dat het virus een rasgerelateerde kwestie is.
De wetenschap beweert dat mensen met neanderthaler genen grotere kans hebben om op de IC te belanden. En blijkbaar hebben blanken en Aziaten vaker een percentage neanderthaler. Afrikanen hebben in het geval van dit virus dus een voordeel tov blank/aziatisch.
redbulletje schreef:
03-10-2020 15:49
De wetenschap beweert dat mensen met neanderthaler genen grotere kans hebben om op de IC te belanden. En blijkbaar hebben blanken en Aziaten vaker een percentage neanderthaler. Afrikanen hebben in het geval van dit virus dus een voordeel tov blank/aziatisch.
:woa:

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-10-2020 09:00
Reden: Schelden
12.74% gewijzigd
Andrieske1976 schreef:
03-10-2020 15:53
:woa:

De wetenschap die jij leest op lugubere sites, omdat het je racisme en fascisme voedt, dom wijf!
Gestaft.
Alle reacties Link kopieren
Andrieske1976 schreef:
03-10-2020 15:46
Niet afleiden, Redbulletje, jij beweert letterlijk dat het virus een rasgerelateerde kwestie is.
Schreeuw eens niet zo onwetend om je heen. Het zijn gewoon resultaten uit wetenschappelijk onderzoek.
Alle reacties Link kopieren
Andrieske1976 schreef:
03-10-2020 15:53
:woa:

De wetenschap die jij leest op lugubere sites, omdat het je racisme en fascisme voedt, dom wijf!
Lugubere sites zoals de NRC bedoel je?

Ik ben het ook niet eens met Redbulletje inzake racisme en andere politieke zaken, maar ben jij wel helemaal goed in je bovenkamer? En schelden hoeft ook niet.
Griebus67 schreef:
03-10-2020 15:55
Lugubere sites zoals de NRC bedoel je?

Ik ben het ook niet eens met Redbulletje inzake racisme en andere politieke zaken, maar ben jij wel helemaal goed in je bovenkamer? En schelden hoeft ook niet.
Hahaha, ik had nooit gedacht dat ik RB zou verdedigen op dit gebied, maar er is hier echt geen racisme aan de lucht.
De moderne mens uit Afrika heeft zich vermengd met Neanderthalers. Sommige Europeanen hebben dus nog steeds wat Neanderthal-DNA. Zo zul je overal wel wat regionale verschillen hebben.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
03-10-2020 15:54
Gestaft.
Terecht
Andrieske1976 schreef:
03-10-2020 15:53
:woa:

De wetenschap die jij leest op lugubere sites, omdat het je racisme en fascisme voedt, dom wijf!
Ik heb je ook gestaft. Wat denk jij wel niet!
Alle reacties Link kopieren
Andrieske1976 schreef:
03-10-2020 15:53
:woa:

De wetenschap die jij leest op lugubere sites, omdat het je racisme en fascisme voedt, dom wijf!
Wat?! Dit staat op heel normale sites hoor en niks racistisch of fascistisch aan. Maar goed, ik zie dat je al (zeer terecht) gestaft bent.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Andrieske1976 schreef:
03-10-2020 15:46
Niet afleiden, Redbulletje, jij beweert letterlijk dat het virus een rasgerelateerde kwestie is.
Virussen affecteren rassen sowieso verschillend. Zie de Malaria-sikkelcel-relatie.
Dat 'dom wijf' was onterecht, dat geef ik direct toe, schelden heeft geen zin. Maar Redbulletje heeft een andere strategie, heel beleefd allerlei gemene reacties plaatsen over onderwerpen. Kortzichtig soms, naief anders.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 05-10-2020 23:57
Reden: Op de man
98.21% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Andrieske1976 schreef:
03-10-2020 16:08
Ik heb Redbulletje ook lekker verlinkt als een nsb-er met een stafje! Racisme hoort niet op het Viva-forum.

Dit heeft niks met racisme te maken. Mannen worden ook harder getroffen dan vrouwen, dat is ook geen seksisme. Je reageert echt onterecht.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
03-10-2020 15:43
NRC die fakenews plaatst?
https://www.nrc.nl/nieuws/2020/10/01/ne ... r-a4014329
Je bewijst keer op keer geen enkel historisch besef te hebben.
Lezen lukt ook al niet, alweer niet.
Uit het artikel
" In Europa komt deze specifieke variant bij acht procent van de bevolking voor, in Zuid-Azië is dat dertig procent.

Bijzonder is de toestand in Bangladesh, zo schrijven Zeberg en Pääbo, omdat ze daar een verspreiding van deze dna-variant van maar liefst 63 procent vonden."


Er staat niks over raciale risico's.
De definitie van ras de jij gebruikt om dit verhaal een raar tintje te geven heeft weinig te maken met genen. Het zegt al helemaal niks over de zwarte mens in de VS of in Nederland, waarvan de meerderheid dankzij de slavernij al tig jaar blanke genen in de bloedlijn heeft en daarmee mee dingt voor datzelfde extra risico.

Graag gedaan.

Nog in de bonus voor jou
https://www.cell.com/cell/fulltext/S009 ... 20)30059-3
ardni wijzigde dit bericht op 03-10-2020 16:22
17.58% gewijzigd
katkaatje schreef:
03-10-2020 16:11
Dit heeft niks met racisme te maken. Mannen worden ook harder getroffen dan vrouwen, dat is ook geen seksisme. Je reageert echt onterecht.
Door corona?
Hier zijn de mensen rond president Trump mogelijk besmet met het coronavirus - https://nos.nl/l/2350786

Wauw. Echt. Wauw.
Alle reacties Link kopieren
Andrieske1976 schreef:
03-10-2020 16:12
Door corona?
Yep.

Tenminste, dat is wel wat ik tot nu toe regelmatig gelezen heb.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
tonkje schreef:
03-10-2020 16:30
Yep.

Tenminste, dat is wel wat ik tot nu toe regelmatig gelezen heb.
Leeftijd, BMI, geslacht, onderliggend lijden en Neanderthalergenen, dat zijn factoren van invloed.
ardni schreef:
03-10-2020 16:12
Je bewijst keer op keer geen enkel historisch besef te hebben.
Lezen lukt ook al niet, alweer niet.
Uit het artikel
" In Europa komt deze specifieke variant bij acht procent van de bevolking voor, in Zuid-Azië is dat dertig procent.

Bijzonder is de toestand in Bangladesh, zo schrijven Zeberg en Pääbo, omdat ze daar een verspreiding van deze dna-variant van maar liefst 63 procent vonden."


Er staat niks over raciale risico's.
De definitie van ras de jij gebruikt om dit verhaal een raar tintje te geven heeft weinig te maken met genen. Het zegt al helemaal niks over de zwarte mens in de VS of in Nederland, waarvan de meerderheid dankzij de slavernij al tig jaar blanke genen in de bloedlijn heeft en daarmee mee dingt voor datzelfde extra risico.

Graag gedaan.

Nog in de bonus voor jou
https://www.cell.com/cell/fulltext/S009 ... 20)30059-3
Dat bedoelde ik maar, allerlei links aanhalen die juist niet bedoelen wat ze meent. Redbulletje vind ik een racist en dat zal ik blijven zeggen. Ze is dat misschien naief vanuit haar opvoeding ingeprent, maar ze ventileert het hier op een geniepige wijze die mij enorm tegenstaat.

Vandaar dat ze zo dol is op Amerika, ga er dan wonen, mens!
Alle reacties Link kopieren
ikBedoelHetGoed schreef:
03-10-2020 16:34
Leeftijd, BMI, geslacht, onderliggend lijden en Neanderthalergenen, dat zijn factoren van invloed.
En ik kan me voorstellen dat met al het onderzoek dat gedaan wordt er mogelijk nog wel factoren bijkomen.
Neanderthalergen is ook pas sinds kort aan het licht gekomen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Ja zelfs lichaamslengte is ooit ergens genoemd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven