Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Trump's persconferentie en andere uitspraken topic

18-04-2020 15:37 1405 berichten
Ik dacht misschien is het handiger dat er een apart topic is over Trump omdat hij nu dagelijks een persconferentie geeft en soms nogal aparte uitspraken doet op twitter over corona en dergelijke. :facepalm:

Afbeelding

Trump geeft dagelijks een persconferentie rond 23:00 uur Nederlandse tijd die je live kunt kijken op de youtube kanalen van Amerikaanse nieuws zenders zoals ABC, CBS, Foxnews, NBC etc. Sommige streams hebben ook een erg vermakelijke live chat functie (als je die tenminste bij kunt houden).
Tickel schreef:
01-10-2020 18:07
Toch idioot dat er maatregelen genomen moeten worden omdat Trump alleen zichzelf wil horen.

https://nos.nl/artikel/2350482-meer-str ... biden.html
Het zou goed zijn als Trump niet de milde variant krijgt...
Alle reacties Link kopieren
Yavanna schreef:
02-10-2020 07:17
Ik lees zojuist dat zowel Trump als zijn vrouw positief getest zijn op het virus. Ze zullen dus in quarantaine gaan tot ze klachtenvrij zijn.

Ik weet niet of ik hem kan geloven. :$
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
Alle reacties Link kopieren
Serengeti schreef:
02-10-2020 07:26
Ik weet niet of ik hem kan geloven. :$
Eigenlijk kunnen we niets geloven wat Trump zegt of typt, dat hebben we de afgelopen 4 jaar wel gezien.
Alle reacties Link kopieren
Serengeti schreef:
02-10-2020 07:26
Ik weet niet of ik hem kan geloven. :$
Ik geloof er niets van. Zo komt hij mooi onder die debatten uit.
En als het wel zo is, dan hoop ik dat hij flink ziek wordt.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Tickel schreef:
02-10-2020 10:14
Ik geloof er niets van. Zo komt hij mooi onder die debatten uit.
En als het wel zo is, dan hoop ik dat hij flink ziek wordt.
Nou dat dus. Zn team wilde gewoon dat ie niet nog een keer in een debat ging. Dus dan is dit een goede oplossing. Plus dan komt hij er vanaf met “niets aan de hand” dus dan is het alleen maar nog meer bevestiging dat Corona echt niets aan de hand is voor zn aanhangers en hemzelf. Dus waarom zou je dan maatregelen invoeren. Nergens voor nodig toch want Trump had ook nergens last van.
Echt ik ben meestal niet zo van het iemand een ziekte toewensen maar Trump zou misschien opknappen van het echt goed te pakken krijgen...
Een zebra is geen paard met strepen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven