Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Vaccinatieoproep 1992 - 2003

10-06-2021 11:11 141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yes, het gaat nu super snel met vaccineren dus het kan niet lang meer duren voordat de twintigers (en tieners) aan de beurt zijn! Praat hier gezellig mee!
Alle reacties Link kopieren
Sophia schreef:
14-06-2021 11:02
Wachttijd: half juli kan kind pas terecht in de hele regio. Hoe doen jullie dat toch allemaal binnen 2 weken??
Bij de XL locatie op Schiphol was het helemaal niet zo druk. Datzelfde hoorde ik over de RAI en de Jaarbeurs. Misschien kan het sneller als je een eindje wilt rijden?
Alle reacties Link kopieren
KamilleT schreef:
14-06-2021 11:04
Bij de XL locatie op Schiphol was het helemaal niet zo druk. Datzelfde hoorde ik over de RAI en de Jaarbeurs. Misschien kan het sneller als je een eindje wilt rijden?
Dat zal ik tegen haar zeggen, een eind rijden vind ze niet erg.
Love is never wrong
Alle reacties Link kopieren
1995 is aan de beurt vanaf 10.00
Alle reacties Link kopieren
Sophia schreef:
14-06-2021 11:02
Wachttijd: half juli kan kind pas terecht in de hele regio. Hoe doen jullie dat toch allemaal binnen 2 weken??
Ik heb gewoon een afspraak gemaakt via DigiD. Daar kreeg ik 24 juni in mijn stad, 25 juni in ernaast of 26 juni in stad vlakbij als 3 opties. Allemaal in Zuid Holland.
Alle reacties Link kopieren
1996 kan vanaf nu ook een afspraak maken!
nounou
Alle reacties Link kopieren
Ugli schreef:
15-06-2021 11:26
Ik heb gewoon een afspraak gemaakt via DigiD. Daar kreeg ik 24 juni in mijn stad, 25 juni in ernaast of 26 juni in stad vlakbij als 3 opties. Allemaal in Zuid Holland.
Echt heel vreemd dan :?:
Love is never wrong
Alle reacties Link kopieren
Sophia schreef:
15-06-2021 13:05
Echt heel vreemd dan :?:

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Jeej zojuist een afspraak gemaakt! Online kreeg ik alleen ver weg locaties, telefonisch was er meer mogelijk.

1 juli de eerste, 5 augustus de tweede. Wel op verschillende plekken maar dat maakt me niet uit, beide op fietsafstand dus hartstikke prima!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een afspraak kunnen maken vandaag, 2 juli de eerste en begin augustus tweede. Ik heb vanmiddag nog gebeld, maar een afspraak eerder was niet mogelijk. Ik heb een angststoornis en veel last gehad van angsten rondom corona, dus ik kan niet wachten tot ik volledig gevaccineerd ben en me hopelijk weer wat minder angstig kan gaan voelen.
The eyes are useless when the mind is blind.
Alle reacties Link kopieren
Jottem, het einde is in zicht!

Heb vandaag ook mijn uitnodiging gehad, dus nu ben ik compleet voor mijn 1e prik.
Alle reacties Link kopieren
Niet mijn lichting dit, maar wel die van mijn zusje. Goed nieuws voor de mensen van 1997 vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Jullie cohort is ook al op de helft! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
1998 mag vandaag ook! Alleen zeggen ze nog niet hoe laat..
Vanaf 13 uur lees ik net op nu.nl
Alle reacties Link kopieren
Ik mag bellen, maar ik wacht tot ik volgende week kan bellen voor Janssen. Met een beetje geluk ben ik dan geprikt voordat mijn festivalzomer begint. Ben benieuwd hoe veel animo er voor dat vaccin gaat zijn volgende week.
Alle reacties Link kopieren
Intie schreef:
16-06-2021 14:24
Ik mag bellen, maar ik wacht tot ik volgende week kan bellen voor Janssen. Met een beetje geluk ben ik dan geprikt voordat mijn festivalzomer begint. Ben benieuwd hoe veel animo er voor dat vaccin gaat zijn volgende week.
Als je slim bent plan je wel nu alvast in en zet je dat volgende week om naar Janssen.
Als je namelijk wacht tot volgende week en Janssen is op (grote kans) dan kan je pas weer later een afspraak maken voor Pfizer/Moderna.

Er schijnt namelijk nogal veel animo te zijn...
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
16-06-2021 14:27
Als je slim bent plan je wel nu alvast in en zet je dat volgende week om naar Janssen.
Als je namelijk wacht tot volgende week en Janssen is op (grote kans) dan kan je pas weer later een afspraak maken voor Pfizer/Moderna.

Er schijnt namelijk nogal veel animo te zijn...
Dit zou ik niet aanraden eigenlijk. Er zijn genoeg mensen die nu al een lange wachttijd hebben, om willens en wetens een plek te bezetten terwijl je weet dat je indien mogelijk gaat omboeken vind ik niet echt fair.
Alle reacties Link kopieren
Targaryen schreef:
16-06-2021 14:50
Dit zou ik niet aanraden eigenlijk. Er zijn genoeg mensen die nu al een lange wachttijd hebben, om willens en wetens een plek te bezetten terwijl je weet dat je indien mogelijk gaat omboeken vind ik niet echt fair.
Die plekken worden heus wel weer opgevuld door mensen die dan gaan bellen.
En ik heb al heel veel mensen gehoord die het wel zo doen, dus als je zelf eerder aan de beurt wil komen kan je ook na 21-6 nog eens bellen om te vragen of er iets vrij is gekomen.
Targaryen schreef:
16-06-2021 14:50
Dit zou ik niet aanraden eigenlijk. Er zijn genoeg mensen die nu al een lange wachttijd hebben, om willens en wetens een plek te bezetten terwijl je weet dat je indien mogelijk gaat omboeken vind ik niet echt fair.
De overheid raadt het juist wel aan. Omdat er maar zeer beperkt Janssen vaccins zijn, en het dus niet zeker is dat iedereen die dat wil dit vaccin kan krijgen.

Zie: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... -werkt-dat
Voorlopig is er een beperkt aantal Janssen-vaccinaties beschikbaar. Daarom adviseren wij om een afspraak te maken zodra u daarvoor wordt uitgenodigd, welk vaccin het ook betreft.
Alle reacties Link kopieren
Als de rijksoverheid het ook zegt zal het wel. Ik vind het een beetje een luxeprobleem dat mensen speciaal voor hun vakantie zo proberen te vervroegen. Laat ik het maar proberen het positief bekijken: de vaccins en tijdsloten die dan alsnog vrij komen kunnen worden ingezet om ervoor te zorgen dat de rest nog sneller aan de beurt is.
Alle reacties Link kopieren
1999 mag om 10:00!
Alle reacties Link kopieren
Oudste dochters (27 en 23 jaar) hebben een afspraak voor hun eerste prik op 26 en 28 juni :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
En in dit tempo zijn zoon en jongste dochter ook deze week aan de beurt :yes:
Alle reacties Link kopieren
Happy new millenium! Vanaf 13:00 mag 2000 ook :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
Ik ben de 1e aan de beurt voor de eerste prik, moderna of pfizer. Ik hoop stiekem wel op pfizer...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven