Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Wanneer uitslag?

21-09-2021 21:22 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen,

Even een vraag. Wie heeft zich recent laten testen en hoelang duurde het voordat de uitslag er was?
Ik heb me vanochtend om half 12 laten testen en nog niks gehoord. Morgen ga ik naar de efteling (mits ik me niet meer zo beroerd voel) en donderdagnacht op vakantie, ik stress nu een beetje of de uitslag wel optijd zou zijn.

Groetjes,
Alle reacties Link kopieren
Vorige week getest en ik had na ongeveer 8 uurtjes de uitslag.
Alle reacties Link kopieren
Ik had de volgende ochtend de uitslag.
Alle reacties Link kopieren
Ik vanochtend om tien uur laten testen bij kleine teststraat in het oosten van het land. Was uitgestorven daar.
Net de uitslag binnen. Negatief :cheer2: .
Was echt bang dat het flink mis zou zijn. Zelden zo beroerd geweest :@@: .

Ik heb me vaker rond twaalf uur laten testen en eigenlijk altijd uitslag rond middernacht.

Hopelijk ben je negatief en morgen goed genoeg voor een lekker dagje uit.
Alle reacties Link kopieren
Hier gaven ze aan dat het tot 30 uur na testen kon duren. Uitslag was na 15 uur binnen.
Alle reacties Link kopieren
Dochter gisteren laten testen om 13.30 uur, 20.30 uur was de uitslag binnen.
Alle reacties Link kopieren
Dochter vorige week laten testen. Bijna 24 uur later de uitslag.
Alle reacties Link kopieren
Dus als je je beroerd voelt, geen corona hebt, ga je toch de deur uit? Lekker elkaar besmetten met de griep of een heftige verkoudheid? Bizar.
Alle reacties Link kopieren
bluekiss00 schreef:
21-09-2021 22:02
Dus als je je beroerd voelt, geen corona hebt, ga je toch de deur uit? Lekker elkaar besmetten met de griep of een heftige verkoudheid? Bizar.
Nee? Dat zeg ik toch niet. Ik ga uiteraard alleen als ik me goed voel. En ik ben niet verkouden en ik hoest ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Thanks voor de reacties allen. Fijj om te weten dat de uitslag vandaag nog kan komen.
Alle reacties Link kopieren
bluekiss00 schreef:
21-09-2021 22:02
Dus als je je beroerd voelt, geen corona hebt, ga je toch de deur uit? Lekker elkaar besmetten met de griep of een heftige verkoudheid? Bizar.
Bizar vooral dat dit uit iemands grote bekkie komt die zich bewust niet heeft laten vaccineren tegen corona.
Liever een zieke in mijn gezicht laten hoesten die gevaccineerd en negatief getest is, dan een ongevaccineerde (ogenschijnlijk) niet-zieke in mijn nek laten hijgen.
Alle reacties Link kopieren
Saivash schreef:
21-09-2021 22:43
Bizar vooral dat dit uit iemands grote bekkie komt die zich bewust niet heeft laten vaccineren tegen corona.
Liever een zieke in mijn gezicht laten hoesten die gevaccineerd en negatief getest is, dan een ongevaccineerde (ogenschijnlijk) niet-zieke in mijn nek laten hijgen.
Oh jeetje, dat maakt de opmerking nog erger. En helemaal mee eens. Ik ben gevaccineerd maar dat is geen reden om niet te testen.
Alle reacties Link kopieren
Flaffy schreef:
21-09-2021 22:52
Oh jeetje, dat maakt de opmerking nog erger. En helemaal mee eens. Ik ben gevaccineerd maar dat is geen reden om niet te testen.
Je had je totaal niet hoeven verweren, uberhaupt niet hoeven reageren op haar gestoorde opmerking.
Lekker gaan morgen als je je goed voelt.
Zal me echt een fucking worst wezen als je mij aan zou steken. Als het maar niet met corona is.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ervaring is dat het in Amsterdam altijd langer duurt. Dus ligt ook aan de drukte/grootte in/van je woonplaats.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Saivash schreef:
21-09-2021 22:43
Bizar vooral dat dit uit iemands grote bekkie komt die zich bewust niet heeft laten vaccineren tegen corona.
Liever een zieke in mijn gezicht laten hoesten die gevaccineerd en negatief getest is, dan een ongevaccineerde (ogenschijnlijk) niet-zieke in mijn nek laten hijgen.
Tja dat vind ik nou weer stupide, liever een ziek iemand in je gezicht laten hoesten dan een niet zieke persoon in je anderhalve meter hebben :bonk:

On topic: bij mij kwam mijn test in juli terug rond 6 uur 's ochtends, was de vorige dag ergens tussen 12 en 13 uur gedaan bij een GGD-teststraat.
Alle reacties Link kopieren
konwalia schreef:
22-09-2021 00:32
Tja dat vind ik nou weer stupide, liever een ziek iemand in je gezicht laten hoesten dan een niet zieke persoon in je anderhalve meter hebben :bonk:

On topic: bij mij kwam mijn test in juli terug rond 6 uur 's ochtends, was de vorige dag ergens tussen 12 en 13 uur gedaan bij een GGD-teststraat.
Iemand met corona hoeft geen klachten te hebben :) :idee: . Daarom benoemde ik het woordje “ogenschijnlijk” ook.
Je kunt er altijd voor jezelf nog een zelftest tegenaan gooien. Is niet geldig als vervanging van de GGD-test, maar als de zelftest negatief is (en zorgvuldig uitgevoerd) is de kans groot dat de officiële test bij de GGD ook negatief gaat zijn. Dat maakt het wachten op de officiële uitslag niet korter, maar wel wat minder spannend.
Alle reacties Link kopieren
.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Saivash schreef:
21-09-2021 23:05
Je had je totaal niet hoeven verweren, uberhaupt niet hoeven reageren op haar gestoorde opmerking.
Lekker gaan morgen als je je goed voelt.
Zal me echt een fucking worst wezen als je mij aan zou steken. Als het maar niet met corona is.
Hahahahah, bizar. Dus aansteken met de griep is niet erg, terwijl daar ook genoeg mensen aan sterven. Hoeveel mensen onder de 50 jaar zijn gestorven aan Corona? Zo'n 180 zonder onderliggend lijden (in 1,5 jaar).

Bizar hoe die polarisatie hier ook al werkt op het forum. Dat wordt nog wat als de mensen op moeten voor de derde, vierde, vijfde prik. Ik wens jullie er succes mee.
Alle reacties Link kopieren
Saivash schreef:
22-09-2021 01:13
Iemand met corona hoeft geen klachten te hebben :) :idee: . Daarom benoemde ik het woordje “ogenschijnlijk” ook.
en dit geldt dus ook voor met mensen met vaccinatie. Die zijn vaker asymptomatisch ziek dan ongevaccineerde mensen, maar dat is niet erg als die ene persoon toch de hele zaal kan aansteken.
Alle reacties Link kopieren
En net gelezen, Moderna en Pfizer, de werkzaamheid neemt af na 3 maanden, nog de werkzaamheid is nog respectievelijk 75 en 61%. Dus hoezo steken mensen met vaccinatie andere mensen niet meer aan?
Alle reacties Link kopieren
bluekiss00 schreef:
22-09-2021 11:01
En net gelezen, Moderna en Pfizer, de werkzaamheid neemt af na 3 maanden, nog de werkzaamheid is nog respectievelijk 75 en 61%. Dus hoezo steken mensen met vaccinatie andere mensen niet meer aan?
Nou ja, blijf er vooral mee bezig en lekker boos over. Jij bent de gene die aan het kortste eind trekt in deze maatschappij, ik en de meeste anderen verder niet.

TO, hoe voel je je? Was de uitslag negatief?
Alle reacties Link kopieren
Saivash schreef:
22-09-2021 11:55
Nou ja, blijf er vooral mee bezig en lekker boos over. Jij bent de gene die aan het kortste eind trekt in deze maatschappij, ik en de meeste anderen verder niet.

TO, hoe voel je je? Was de uitslag negatief?
Straks elk half jaar een prik, succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven