Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Welke code

27-11-2020 21:42 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke code heeft Nederland nu op dit moment? Rood of oranje? Ik kan het echt niet terug vinden.
Alle reacties Link kopieren
ca726647543 schreef:
28-11-2020 08:54
Zou mooi zijn. Dan hebben we in 2044 wel een systeem waar iedereen het over eens is.
Waar hebben we anders een EU voor waar we jaarlijks miljarden aan betalen? Dan mag je toch minstens verwachten dat BINNEN die EU de codes gelijk zijn?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
ca726647543 schreef:
28-11-2020 08:54
Zou mooi zijn. Dan hebben we in 2044 wel een systeem waar iedereen het over eens is.
Waar hebben we anders een EU voor waar we jaarlijks miljarden aan betalen? Dan mag je toch minstens verwachten dat BINNEN die EU de codes gelijk zijn?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Om te weten of je van een buitenland naar Nederland mag reizen, moet je op de overheidssite van dat land kijken. Als je wilt reizen moet je dat snel doen, want ik begreep dat er ook al landen zijn die gewoon op slot willen tussen medio december en begin januari.
pejeka schreef:
28-11-2020 10:56
Waar hebben we anders een EU voor waar we jaarlijks miljarden aan betalen? Dan mag je toch minstens verwachten dat BINNEN die EU de codes gelijk zijn?
Ik vind het juist goed dat je als land zelf kunt bepalen of wij vinden dat een andere bestemming voor ons een risicoland is of niet. En andersom.
Alle reacties Link kopieren
rumforviva schreef:
28-11-2020 11:19
Ik vind het juist goed dat je als land zelf kunt bepalen of wij vinden dat een andere bestemming voor ons een risicoland is of niet. En andersom.
Waar heb je dan een EU voor? Die ging toch juist over open grenzen en vrij verkeer van personen? Dus dan zou het logisch zijn als op dit moment ook alle aanbevelingen in de EU gelijk zouden zijn, en niet dat bijv. Griekenland voor Duitsland op groen staat, voor België op oranje en voor Nederland op rood.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
PJK die kleurcodes zijn een maat voor het verschil in besmettingsgraad tussen landen. Als er in bv Italië veel meer besmettingen zijn dan in NL, is Italië voor NL rood maar andersom niet. Omdat in de EU grote verschillen zijn in aantallen besmettingen kun je onmogelijk de hele EU dezelfde kleur geven.
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
Alle reacties Link kopieren
1 2 3 PANDEMIE was het geloof ik.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven