Coronavirus COVID-19 alle pijlers

wie heeft de uitnodiging al gehad -doelgroep griepvaccinatie

11-05-2021 20:40 1077 berichten
-
anoniem_402813 wijzigde dit bericht op 25-11-2021 20:39
0.00% gewijzigd
Je kan inderdaad al gewoon een afspraak inplannen als je zeker weet dat je uitgenodigd wordt. ( via de digid)
Ik heb dit uiteindelijk niet gedaan, durfde niet.

Ik begreep gisteren dat we deze week de brief krijgen, is versneld.
Nog een paar dagen geduld dus
Ja dat heb ik dus wel gedaan, via digid afspraak gepland, en ik weet zeker dat ik uitgenodigd wordt, nu moet alleen de brief nog op tijd komen. Voor het weekend dus
Alle reacties Link kopieren
Mijn zus heeft een afspraak gemaakt toen ze nog geen brief had. Ze is geprikt, ik weet niet hoe, maar het is gelukt
Klopt, via RIVM. Met op envelop “deze envelop bevat uw vaccinatieoproep” ofzo.
Vivamensje schreef:
11-05-2021 20:47
Mijn zus heeft een afspraak gemaakt toen ze nog geen brief had. Ze is geprikt, ik weet niet hoe, maar het is gelukt
Omdat er mensen geen zin hebben in gezeik als ze geen brief had. Zo is dat gelukt.
Alle reacties Link kopieren
Man heeft vandaag de huisarts gebeld met de vraag of zijn status wel up to date is (aangezien hij sinds begin dit jaar ook in aanmerking komt voor die speciale doelgroep). Ben dus benieuwd wanneer hij zijn uitnodiging kan ontvangen.
Ik denk tegelijk met mij (restgroep)...
Je hoeft geen brief te laten zien, ik heb vorige week mijn afspraak gemaakt en mag donderdag maar mijn vriend is maandag al geweest en hoefde niks te laten zien. Beide hebben we een medische indicatie en hebben online onze afspraken gemaakt.
Ik zou dus gewoon fijn je afspraak inplannen 🙂
Alle reacties Link kopieren
Wat ik ervan begreep, is dat de huisartsen de namen/adresgegevens hebben moeten aanleveren aan de GGD, waarna deze laatste de uitnodiging verstuurt.

Ik ken diverse personen die de uitnodiging vrijdag jl. hebben ontvangen.
Ik heb de brief gehad maar kon daarvoor al de afspraak plannen.
Hmmmm ik zit ook te wachten op de brief. Maar kan geen afspraak alvast maken via de digid :nooo:.
Als ik mijn geboortejaar invul op de website krijg ik te lezen dat ik op de brief moet wachten. Daar zou een code instaan waarmee ik telefonisch een afspraak moet maken...

Ik zit ook met smart te wachten...
Alle reacties Link kopieren
Alvast een afspraak maken heb ik ook overwogen maar durfde ik toch echt niet aan, ik wilde niet het risico lopen dat ik toch moest afzeggen. Gelukkig kreeg ik de brief vandaag, ik heb nu een afspraak voor maandag.

Aan de envelop te zien komt de brief wel van het RIVM, het logo van de Rijksoverheid staat erop. Er staat wel onder dat het namens je huisarts is, die heeft als het goed is de lijst met je naam erop doorgegeven. Als het goed is zouden ze wel versneld verstuurd worden, geen idee waarom die medewerker heeft gezegd dat het anders is.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Biebeltje schreef:
11-05-2021 20:48
Man heeft vandaag de huisarts gebeld met de vraag of zijn status wel up to date is (aangezien hij sinds begin dit jaar ook in aanmerking komt voor die speciale doelgroep). Ben dus benieuwd wanneer hij zijn uitnodiging kan ontvangen.
Ik denk tegelijk met mij (restgroep)...
Waarom denk je dat? Die brief kan toch gewoon nog komen? Of zei de huisarts dat zijn status niet up to date was?
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
drakenvlieg schreef:
11-05-2021 20:50
Hmmmm ik zit ook te wachten op de brief. Maar kan geen afspraak alvast maken via de digid :nooo:.
Als ik mijn geboortejaar invul op de website krijg ik te lezen dat ik op de brief moet wachten. Daar zou een code instaan waarmee ik telefonisch een afspraak moet maken...

Ik zit ook met smart te wachten...
ja dat had ik eerst ook maar toen ik via het dat nieuwsberichtje doorlinkte naar de GGD vaccinatie pagina toen lukte het wel.
drakenvlieg schreef:
11-05-2021 20:50
Hmmmm ik zit ook te wachten op de brief. Maar kan geen afspraak alvast maken via de digid :nooo:.
Als ik mijn geboortejaar invul op de website krijg ik te lezen dat ik op de brief moet wachten. Daar zou een code instaan waarmee ik telefonisch een afspraak moet maken...

Ik zit ook met smart te wachten...
Ik heb ergens hier gelezen dat er een bug kan zitten in de browser die je gebruikt, hoe dat precies zit weet ik niet maar dat kan je vast googelen.
stellar schreef:
11-05-2021 20:48
Je hoeft geen brief te laten zien, ik heb vorige week mijn afspraak gemaakt en mag donderdag maar mijn vriend is maandag al geweest en hoefde niks te laten zien. Beide hebben we een medische indicatie en hebben online onze afspraken gemaakt.
Ik zou dus gewoon fijn je afspraak inplannen 🙂

Bij het maken van een afspraak is de eerste vraag die je krijgt "Heeft u een uitnodiging van uw huisarts gekregen omdat u een medische indicatie heeft?". Heb je daar dan "ja" ingevuld?
Alle reacties Link kopieren
De huisarts geeft het adres door. Dat weet ik omdat ik na verhuizing een foutje in de postcode heb gemaakt bij het doorgeven van het nieuwe adres. Toen ik belde met de afsprakenlijn stond het adres daar wel goed in het systeem.

Ik kreeg de brief zaterdag en mag deze week nog komen. Ik haal elk jaar de griepprik.
nerdopviva schreef:
11-05-2021 20:54
Bij het maken van een afspraak is de eerste vraag die je krijgt "Heeft u een uitnodiging van uw huisarts gekregen omdat u een medische indicatie heeft?". Heb je daar dan "ja" ingevuld?
Ja, daar heb ik ja op ingevuld.
Alle reacties Link kopieren
Mijn man heeft dit weekend de brief gekregen.
Alle reacties Link kopieren
Online afspraak maken lukte trouwens niet, want ik werd daar afgewezen vanwege de geboortedatum (te jong).
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb de brief al gehad. In de brief staat een nummer en daar kun je een afspraak mee maken ivm met je DigiD. Ik heb gebeld en ze vroegen naar het nummer.


Check even bij je huisarts of je goed ‘aangemerkt’ staat
drakenvlieg schreef:
11-05-2021 20:56
Ja, daar heb ik ja op ingevuld.
Dus zitten liegen. Tja.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag de brief gehad, maar kan online geen afspraak maken.
Ik vul bij de vraag of ik via de huisarts uitgenodigd ben ‘ja’ in en vervolgens mijn geboortejaar. Op basis van mijn geboortejaar wordt ik er alsnog uitgegooid.
Morgen even bellen dus.
hagelslagjes schreef:
11-05-2021 20:56
Online afspraak maken lukte trouwens niet, want ik werd daar afgewezen vanwege de geboortedatum (te jong).
Hetzelfde bij mij. Hopelijk komt de brief snel :high5:
drakenvlieg schreef:
11-05-2021 20:50
Hmmmm ik zit ook te wachten op de brief. Maar kan geen afspraak alvast maken via de digid :nooo:.
Als ik mijn geboortejaar invul op de website krijg ik te lezen dat ik op de brief moet wachten. Daar zou een code instaan waarmee ik telefonisch een afspraak moet maken...

Ik zit ook met smart te wachten...
Mosterd

Maar toch denk ik dat je een vinkje fout hebt gezet
anoniem_277465 wijzigde dit bericht op 11-05-2021 21:02
14.40% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven