Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Wie herkent dit ook? Positiever door quarantaine

24-04-2020 13:34 78 berichten
Julia heeft al 5 jaar last van depressies, maar door corona voelt ze zich juist beter – en ze is niet de enige https://www.volkskrant.nl/a-bfc640cc

Ik herken dit ook heel erg. Voor mij voelt de quarantaine als een verademing. Wie heeft dat nog meer?
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het nu TO? Nu het leven weer wat drukker wordt? Ik merk dat ik nu beter mijn grenzen aangeef dan voorheen omdat het er in was geslopen dat ik altijd tijd vrij maak (en dat ook oké vond). Dat heeft deze reset- periode me wel gebracht!
Vorig jaar ging het nog ok, maar nu gaat het helemaal niet ok. Ik voelde me vorig jaar minder hulpeloos en eenzaam, iig relatief. Nu voel ik in (sterk) toenemende mate dat gevoel weer terugkomen. Ik ben, althans zo lijkt het, ongeschikt voor een ‘normaal’ leven. Ik ben altijd bang om niet uitgenodigd te worden, niet mee te mogen doen, er niet bij te horen. Doordat er afgelopen jaar weinig mocht, viel ik niet op en niet buiten de boot. Nu voel ik dat wel.

Ik ben altijd degene geweest die -vooruit dan maar- ook mocht komen, en met pech zelfs overbleef. Ik heb meerdere keren Oud&Nieuw alleen gevierd, omdat ik door niemand werd uitgenodigd. Mijn gevoel is dat ik nu weer terugkom in die situatie. De feestjes beginnen weer, maar ik doe niet mee
En ik vind het heel erg kut dat het forum stopt. Waar vind ik een soortgelijke uitlaatklep?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven