2 ipad vraagjes

23-06-2012 21:47 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
1. Kan ik mijn itunes van mijn laptop koppelen met de itunes op mijn ipad? Zodat ik de muziek die op mijn laptop staat dus ook op mijn ipad kan luisteren? Zo ja, hoe doe ik dat?

2. Is er niet een andere manier om te betalen in de app store dan met creditcard en die itunes kaarten die je in de supermarkt kan kopen? Ik heb geen creditcard, en vind het zo irritant als ik zoals nu bijvoorbeeld weer tot maandag moet wachten voor ik apps kan kopen omdat de winkels dicht zijn en ik geen itunes kaart meer heb.
1. gewoon als je je iPad update ook je afspeellijst van iTunes synchroniseren. Ook een leuke app is Apple-Remote, dan kun je je Mac apparaten die op hetzelfde wifi netwerk zitten bedienen.

2. ik geloof het niet.
Paperchase, in antwoord op vraag 2:

Er zijn website, waar je online een kaart/code kunt kopen.

Het leek me eerst niet heel betrouwbaar, maar heb het geprobeerd en het ging prima. Je betaalt wel ietsje meer. Ik had, geloofik hierbesteld: http://www.itunescode.nl/eu-itunes.php
Everytime you make a typo, the errorists win.
Punt 2: ik betaal met clickandbuy.. Ging automatisch bij het instellen van mijn itunes drie jaar geleden, en werkt supersimpel, wordt direct van mijn betaalrekening afgeschreven.
2. Click and Buy, moet je even googlen hoe dat werkt. Ik kon het bij installeren van iTunes direct kiezen en me registreren. Je iTunes account is dan gekoppeld aan je bankrekening. Wat je koopt wordt direct afgeschreven. Erg handig.
En voor optie 1, dat kan niet automatisch.

Als je laptop het aankan dan is het wel mogelijk om draadloos te synchroniseren. Maar zonder synchroniseren zal de info nooit overgedragen worden aan je iPad.
Nou, ik snap echt helemaal niks van dat click and buy. Hoe moet je dat in hemelsnaam installeren/registreren/aanmelden of wat je er ook mee moet doen? Ik word ook nergens wijs uit wat het nou precies is. Een soort pay pal? Dat je geld op die rekening stort, en dat itunes het dan automatisch van die rekening incasseert? En hoe moet je je daar in hemelsnaam voor aanmelden? Ik ben gekomen tot het bij itunes aangeven dat je van click and buy gebruik wil maken, maar wanneer ik word doorverwezen naar de site daarvan loop ik vast. Je moet de gegevens van je creditcard invullen (heb ik niet) of je pinpas (bestaat volgens hem niet) of ideal (gebeurt niks als je dat aanvinkt) of automatische incasso (rekening bestaat volgens hem niet). Schiet ook niet op dus. O wat frustrerend :(
.
it's a big club and you ain't in it
Je hoeft geen geld te storten ofzo met Click&Buy. Je koppelt je rekeningnummer aan je account en vervolgens wordt alles wat je koopt automatisch afgeschreven. Ik kan me wel herinneren dat het een gedoe was om uit te zoeken.
Ik heb het via ideal gedaan.. Werkte zonder problemen. Msschien contact opnemen met je bank?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven