2 ipad vraagjes
zaterdag 23 juni 2012 om 21:47
1. Kan ik mijn itunes van mijn laptop koppelen met de itunes op mijn ipad? Zodat ik de muziek die op mijn laptop staat dus ook op mijn ipad kan luisteren? Zo ja, hoe doe ik dat?
2. Is er niet een andere manier om te betalen in de app store dan met creditcard en die itunes kaarten die je in de supermarkt kan kopen? Ik heb geen creditcard, en vind het zo irritant als ik zoals nu bijvoorbeeld weer tot maandag moet wachten voor ik apps kan kopen omdat de winkels dicht zijn en ik geen itunes kaart meer heb.
2. Is er niet een andere manier om te betalen in de app store dan met creditcard en die itunes kaarten die je in de supermarkt kan kopen? Ik heb geen creditcard, en vind het zo irritant als ik zoals nu bijvoorbeeld weer tot maandag moet wachten voor ik apps kan kopen omdat de winkels dicht zijn en ik geen itunes kaart meer heb.
zaterdag 23 juni 2012 om 21:51
Paperchase, in antwoord op vraag 2:
Er zijn website, waar je online een kaart/code kunt kopen.
Het leek me eerst niet heel betrouwbaar, maar heb het geprobeerd en het ging prima. Je betaalt wel ietsje meer. Ik had, geloofik hierbesteld: http://www.itunescode.nl/eu-itunes.php
Er zijn website, waar je online een kaart/code kunt kopen.
Het leek me eerst niet heel betrouwbaar, maar heb het geprobeerd en het ging prima. Je betaalt wel ietsje meer. Ik had, geloofik hierbesteld: http://www.itunescode.nl/eu-itunes.php
Everytime you make a typo, the errorists win.
zaterdag 23 juni 2012 om 22:34
Nou, ik snap echt helemaal niks van dat click and buy. Hoe moet je dat in hemelsnaam installeren/registreren/aanmelden of wat je er ook mee moet doen? Ik word ook nergens wijs uit wat het nou precies is. Een soort pay pal? Dat je geld op die rekening stort, en dat itunes het dan automatisch van die rekening incasseert? En hoe moet je je daar in hemelsnaam voor aanmelden? Ik ben gekomen tot het bij itunes aangeven dat je van click and buy gebruik wil maken, maar wanneer ik word doorverwezen naar de site daarvan loop ik vast. Je moet de gegevens van je creditcard invullen (heb ik niet) of je pinpas (bestaat volgens hem niet) of ideal (gebeurt niks als je dat aanvinkt) of automatische incasso (rekening bestaat volgens hem niet). Schiet ook niet op dus. O wat frustrerend