aargh, mails op gsm (HTC DesireZ)
dinsdag 7 juni 2011 om 10:41
Beste mensen,
ik ben sinds een half jaar in bezit van een HTC Desire Z. Heel fijn toestel enzo, keiblij, etc etc.
Maar sinds vandaag krijg ik ineens de hele tijd mails. Arabische mails. Op mijn Googlemail (die ik alleen heb moeten aanmaken om het toestel optimaal te laten functioneren ofzo) en ik kan die k*tdingen niet blokkeren.
Op mijn Hotmail heb ik nergens last van. Ik heb net via de PC eens ingelogd op mijn Googlemail maar daar was dan weer niks raars te zien, geen binnengekomen Arabische mails ofzo. Ik snap er werkelijk geen hol van, hoe kan ik dit oplossen?
En ja, ik ben een n00b.
ik ben sinds een half jaar in bezit van een HTC Desire Z. Heel fijn toestel enzo, keiblij, etc etc.
Maar sinds vandaag krijg ik ineens de hele tijd mails. Arabische mails. Op mijn Googlemail (die ik alleen heb moeten aanmaken om het toestel optimaal te laten functioneren ofzo) en ik kan die k*tdingen niet blokkeren.
Op mijn Hotmail heb ik nergens last van. Ik heb net via de PC eens ingelogd op mijn Googlemail maar daar was dan weer niks raars te zien, geen binnengekomen Arabische mails ofzo. Ik snap er werkelijk geen hol van, hoe kan ik dit oplossen?
En ja, ik ben een n00b.
dinsdag 7 juni 2011 om 10:56
dinsdag 7 juni 2011 om 11:11
Als je de mails niet ziet wanneer je op de pc inlogt op je gmail account, dan zijn het 'dus' ook geen arabische e-mails. Het kan niet zo zijn dat dezelfde account op je telefoon mailtjes ontvangt die de account op je pc niet ontvangt.
Kan het een taal instelling zijn? Dat het je gewone e-mails zijn, maar dan in arabische tekens weergegeven?
Kun je zien we de afzender is? En op dat adres googlen/dat adres hier posten? En kun je dan ook zien wie de geadresseerde is? Ben jij dat zelf wel? Kan het zijn dat bv iemand heeft ingelogd op zijn/haar arabische e-mail account (op jouw telefoon) en dat die account nog actief is en je daardoor mails van twee accounts binnenkrijgt?
Kan het een taal instelling zijn? Dat het je gewone e-mails zijn, maar dan in arabische tekens weergegeven?
Kun je zien we de afzender is? En op dat adres googlen/dat adres hier posten? En kun je dan ook zien wie de geadresseerde is? Ben jij dat zelf wel? Kan het zijn dat bv iemand heeft ingelogd op zijn/haar arabische e-mail account (op jouw telefoon) en dat die account nog actief is en je daardoor mails van twee accounts binnenkrijgt?
dinsdag 7 juni 2011 om 11:24
het is geen taalinstelling, dat had ik al gecheckt. Ik krijg die meldingen van ''u heeft 1 nieuwe mail op uw Google account'', ik klik hem aan en dan zie ik hem. Maar als ik vervolgens het scherm verlaat en via de normale weg naar Googlemail wil, dan staat er niks meer. Strange, huh?
Ik weet dat er wel een afzender stond maar aangezien ik nu dus niets meer kan vinden (heb ze niet verwijderd) kan ik die hier niet posten...
En ik leen mijn telefoon aan niemand uit, dus ook geen e-mail account van iemand anders.
Ik weet dat er wel een afzender stond maar aangezien ik nu dus niets meer kan vinden (heb ze niet verwijderd) kan ik die hier niet posten...
En ik leen mijn telefoon aan niemand uit, dus ook geen e-mail account van iemand anders.
dinsdag 7 juni 2011 om 11:38
ok, done, ik had trouwens het synchroniseren met Gmail een uur of wat geleden uitgezet, omdat ik helemaal gestoord werd van elke 3 minuten zo'n bliepje van ''een nieuwe mail''.
Mijn testmail is aangekomen, en ik heb nog 13 emails erbij, van mijn secret admirer
maildres van de spammert is: webmaster@zwjate.com
Mijn testmail is aangekomen, en ik heb nog 13 emails erbij, van mijn secret admirer
maildres van de spammert is: webmaster@zwjate.com
dinsdag 7 juni 2011 om 11:41
aaaargh, die kutmails blijven binnenstromen nu, heb er alweer 3 te pakken sinds mijn laatste bericht 2 minuten terug. vind het behoorlijk irritant, kan het niet blokkeren (of in ieder geval weet ik niet hoe ik dat moet doen ) dus heb synchroniseren met Gmail maar weer uitgezet. Dan zie en hoor ik het tenminste niet.
Struisvogelpolitiek ftw!
Struisvogelpolitiek ftw!
dinsdag 7 juni 2011 om 11:51
Kan het zijn dat deze e-mails op je webaccount automatisch in je spam folder (ongewenste e-mail als je nl taalinstelling hebt) worden geplaatst (en dus niet zichtbaar in je gewone inbox), maar dat je je telefoon vertelt hebt dat 'ie ook deze folder moet synchroniseren? Open je inbox op je telefoon, klik menuknop, settings, labels, ongewenste e-mail. Staat die op sync none?
dinsdag 7 juni 2011 om 12:02