Achtergrond versieren van je fb

28-09-2014 16:45 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand hoe dat te doen?
Leef je leven alsof het je laatste dag is
Dat kan niet, het is geen Hyves (godzijdank). Omslagfoto is het enige wat aangepast kan worden.
Kan inderdaad niet. Vond ik erg jammer toen ik overging van Hyves naar Facebook
Okay, dan weten we dat ook weer.
Leef je leven alsof het je laatste dag is
Ik wilde bijna Google voor je aanslingeren...
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Nou eh, ik heb een Google Chromebook en hier zit een app op genaamd 'color changer for Facebook'! Kun je niet echt de achtergrond mee wijzigen maar wel kleuren e.d. Daar zou je dus naar kunnen kijken. Ik heb het eens geprobeerd, maar ik vind het blauw toch de meest ideale kleur om langere tijd naar te kijken.
Echt waar Fleetfox! Dat wist ik dus niet.
Iedere keer als ik jou lees TO, vraag ik me iets af en ik ga nu maar opschrijven.

Waarom is jouw nick depressief? Ik vind dat zo'n ontzettend ongepaste naam. Aan een depressie is echt niks, nada, noppes lollig aan. Ik vind het daarom heel ongepast om een beetje gezellig te kletsen met zo'n nick.
quote:_lupine_ schreef op 28 september 2014 @ 17:58:

Iedere keer als ik jou lees TO, vraag ik me iets af en ik ga nu maar opschrijven.

Waarom is jouw nick depressief? Ik vind dat zo'n ontzettend ongepaste naam. Aan een depressie is echt niks, nada, noppes lollig aan. Ik vind het daarom heel ongepast om een beetje gezellig te kletsen met zo'n nick.

+1

Als ik je nick lees, dan verwacht ik vragen over het gebruik van Venlafaxine of Lithium, niet over Facebook.

Kan je eens een nieuwe nick nemen? 'Gelaarsekat' ofzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven