Adresstickerapparaat???
maandag 17 december 2007 om 15:41
Bestaat er een apparaatje waar je alle adressen in kunt voeren en dan uitprinten op stickers???
Elk jaar ben ik dagen bezig met kaartjes schrijven privé en zakelijk. Brrr niks aan.
Nu weet ik wel dat je het in kunt voeren in je pc en dan uitprinten, alleen weet ik niet hoe. En misschien is er wel een apart apparaatje voor???
Google levert niks op, ja alleen rollen met stickers waarop hetzelfde adres staat, maar dat is dus niet de bedoeling...
Elk jaar ben ik dagen bezig met kaartjes schrijven privé en zakelijk. Brrr niks aan.
Nu weet ik wel dat je het in kunt voeren in je pc en dan uitprinten, alleen weet ik niet hoe. En misschien is er wel een apart apparaatje voor???
Google levert niks op, ja alleen rollen met stickers waarop hetzelfde adres staat, maar dat is dus niet de bedoeling...
maandag 17 december 2007 om 15:47
dan zou je het beste de adressen in Excel in kunnen voeren, zodat je bestand ook nog voor andere doeleinden gebruikt kan worden. Je kan daar namelijk makkelijker andere dingen in kwijt. En makkelijker selecteren.
En daarna je bestand samenvoegen met een wordbestandje in de goede etiketten format
En daarna je bestand samenvoegen met een wordbestandje in de goede etiketten format
"ik ben het, Barbabelladingdong"
maandag 17 december 2007 om 20:40
Ik heb ergens anders ook al om hulp gevraagd, maar doe het hier ook maar even. Hoe voer ik alles in? Ik heb de adressen allemaal wel op een factuur in excel staan. Kan ik nu die adressen daaruit selecteren, kopieren en plakken in een leeg excel document? Maakt het dan niet uit dat ik over 2 blokjes heen plak?
En wat doe ik daarna? Allesselecteren en in word plakken? Ik ben wat dit betreft echt iemand met 2 linkerhanden, maar om alles weer te gaan schrijven...
En wat doe ik daarna? Allesselecteren en in word plakken? Ik ben wat dit betreft echt iemand met 2 linkerhanden, maar om alles weer te gaan schrijven...
donderdag 20 december 2007 om 16:02
Je kan een adressen bestand in Excel samenvoegen met een pagina in Word.
Op die manier krijg je de adresstickers.
Stuur me anders even een mailtje op viva.barbabella@gmail.com. Ik heb als het goed is nog ergens een document met alle info hoe dat moet.
Op die manier krijg je de adresstickers.
Stuur me anders even een mailtje op viva.barbabella@gmail.com. Ik heb als het goed is nog ergens een document met alle info hoe dat moet.
"ik ben het, Barbabelladingdong"