Adresstickerapparaat???

17-12-2007 15:41 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bestaat er een apparaatje waar je alle adressen in kunt voeren en dan uitprinten op stickers???

Elk jaar ben ik dagen bezig met kaartjes schrijven privé en zakelijk. Brrr niks aan.

Nu weet ik wel dat je het in kunt voeren in je pc en dan uitprinten, alleen weet ik niet hoe. En misschien is er wel een apart apparaatje voor???

Google levert niks op, ja alleen rollen met stickers waarop hetzelfde adres staat, maar dat is dus niet de bedoeling...

ja hoor, ze bestaan in vele soorten en maten.

Je kunt ook gewoon een A4 vel kopen met adresstickers en de adressen in Word typen. Das wel een stuk goedkoper namelijk.
dan zou je het beste de adressen in Excel in kunnen voeren, zodat je bestand ook nog voor andere doeleinden gebruikt kan worden. Je kan daar namelijk makkelijker andere dingen in kwijt. En makkelijker selecteren.

En daarna je bestand samenvoegen met een wordbestandje in de goede etiketten format
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Dymo
Dankjewel! Ik ga ze eerst in excel invoeren en kijk of het lukt om ze dan via word af te printen.

Lukt het niet, koop ik zo'n dymo geval.
Ik heb ergens anders ook al om hulp gevraagd, maar doe het hier ook maar even. Hoe voer ik alles in? Ik heb de adressen allemaal wel op een factuur in excel staan. Kan ik nu die adressen daaruit selecteren, kopieren en plakken in een leeg excel document? Maakt het dan niet uit dat ik over 2 blokjes heen plak?

En wat doe ik daarna? Allesselecteren en in word plakken? Ik ben wat dit betreft echt iemand met 2 linkerhanden, maar om alles weer te gaan schrijven...
Je kan een adressen bestand in Excel samenvoegen met een pagina in Word.

Op die manier krijg je de adresstickers.

Stuur me anders even een mailtje op viva.barbabella@gmail.com. Ik heb als het goed is nog ergens een document met alle info hoe dat moet.
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Hier heb ik nooit op gereageerd, shame on me!

*ik lees mijn oude topics door, wel grappig!*

Heb trouwens een labelwriter aangeschaft en maak er al jaaaaaaaren gebruik van! ;)
Onder welke steen kom jij vandaan joh?
quote:Xander68 schreef op 29 april 2011 @ 09:45:

Onder welke steen kom jij vandaan joh?

Met een nick als Dino hoef je dat toch niet meer af te vragen

quote:_Barbabella_ schreef op 29 april 2011 @ 09:48:

[...]

Met een nick als Dino hoef je dat toch niet meer af te vragen

Hééél scherp Barb....héél scherp!
Hahaha! Uit het stenen tijdperk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven