Al 6 delen lang spelen wij farmerama, de gekste boerderij

09-02-2019 10:57 1181 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kunnen we verder kletsen over onze, o zo geliefde boerderij.

Je hebt geen facebook account nodig. Dit staat daar volledig los van.

Een lijst met afkortingen zet ik direct als eerste post vanwege lange OP.

Iedereen mag mee kletsen en je mag alle vragen stellen als je hulp wilt!
Zoek je buurtjes? De handigste tips voor komende events? Ruilen tijdens een ruilevent? Uithuilen omdat je
mysterieuze stekjes of stallen oude meuk is? Juichen omdat je een oogstbonus draait? Klagen over de droprate bij een event?
Bespreken hoe je het beste je sterren en gouden bananen uit kan geven? Snap je iets niet? Wil je weten wanneer en wat het volgende event is?
Denk je bij het lezen: geen idee waar dit over gaat laat ik eens een kijkje nemen en een account aanmaken?

Werkelijk alles over de farm kan hier besproken worden, zowel nieuwbakken boeren als oude rotten in het boerenleven vak zijn welkom.

Veel plezier!


Afbeelding
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
In het begin ging het vrij goed. Wat trager, maar het ging. Maar nu is het dus bagger. Ik vind het wel erg jammer :(
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik bedacht me gister dat er verbetering in zat maar vandaag ging het een paar keer mis. Ik oogst momenteel niet zo vaak. 1 of 2 keer per dag. zo voorkom ik dat ik me niet teveel erger
Alle reacties Link kopieren
Wat rot dat jullie zo'n last hebben. Hebben jullie bijv. een oudere laptop/pc?

Ik heb in de testfase wel last gehad, ook trager en dingen wilden niet laden. Maar sinds er geen flash meer is, doet hij het goed. Wel kost het meer van mijn laptop en gaat hij eerder blazen. Dus misschien is het voor een oudere laptop/pc te zwaar?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet echt een oude laptop.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
ik heb een nieuwe laptop.
Alle reacties Link kopieren
Oh wat raar dan! Misschien dat je hulp op het forum kan vragen? Misschien heeft daar iemand nog een tip?
Dreamer schreef:
19-01-2021 08:09
Het spel is bij mij nu echt een drama. Van de week kon ik niet naar een ander veld, ik kan niet het nieuws van dag openen, of het cadeau van de dag en vandaag liep het bij het derde veld vast. Nouja, was ik toch een stukje verder dan zaterdag.

De lol gaat er echt wel af zo :(
Klinkt alsof er flash-koekjes in de weg zitten. Probeer eens of het beter gaat als je je koekjes verwijdert en daarna flash helemaal?
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
20-01-2021 05:10
Klinkt alsof er flash-koekjes in de weg zitten. Probeer eens of het beter gaat als je je koekjes verwijdert en daarna flash helemaal?

Jij denkt dat k weet hoe dat moet? ;-)

Toen flash het nog deed, deed farmarama het ook in unity, dus misschien heb je gelijk.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik zit er weer in :cheer:

Ik ben naar een andere browser gegaan. Ik doe eigenlijk alles in firefox, maar nu farmerama op een andere Microsoft Edge geloof ik.
Later is nu
Dreamer schreef:
23-01-2021 11:12
Ik zit er weer in :cheer:

Ik ben naar een andere browser gegaan. Ik doe eigenlijk alles in firefox, maar nu farmerama op een andere Microsoft Edge geloof ik.
Jeujjjjj :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
23-01-2021 11:12
Ik zit er weer in :cheer:

Ik ben naar een andere browser gegaan. Ik doe eigenlijk alles in firefox, maar nu farmerama op een andere Microsoft Edge geloof ik.
Wat fijn! :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Maar de rest van de dag ben ik 'm vergeten :rofl:

Had de laptop uit, want rsi aan het ontwikkelen, met dat thuisgewerk.
Later is nu
Wat een onmogelijk event! Ik dacht mooi, ik doe de zilver- en goudopdracht in fase 1 en fok ook alvast wat diertjes voor de tweede fase. Blijkt dat ik niet eens naar die tweede fase kan als ik de diamantopdracht niet heb. En daar heb ik 36 open kokosnoten (72 sv) voor nodig. Zelfs met sv kopen voor farmmunten en quests voltooien voor sv red ik dat van z'n lang zal ze leven niet... Helaas. Gelukkig wel mijn overtollige blauwe lynxen verkocht voor 1 miljoen BD.
Alle reacties Link kopieren
Hoe werkt unity bij jullie?

Bij mij is hij dus wel wat trager geworden plus het kost veeeeeeel meer batterij en bijv. bij de markt moet ik soms keer pagina opnieuw laten laden voordat hij dingen kan kopen. Zo is het wel bij meer dingen af en toe dat hij het de 1e keer niet doet, maar als je dan even opnieuw pagina laadt, dan doet hij het wel.
Alle reacties Link kopieren
Op zich werkt het goed, nu ik niet meer in firefox boer.

Maar de boerderij is even wat meer uit m'n systeem nu, dus ik vergeet 'm nogal eens. Gisteren voor het eerst sinds weken weer eens een event gestart. Vind het wel jammer dat ze weer dit soort event met spel doen.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Het werkt redelijk, ik ben niet wild enthousiast maar het is flink verbeterd met hoe het was.
Gister aan het begin van het valentijnsevent was het heel traag maar vanmorgen met carnaval ging het erg goed. Sommige dingen blijven lastig zoals kistjes openen en daarna door willen scrollen , hij gaat telkens naar het begin terug.
Rosetrea schreef:
11-02-2021 17:45
Het werkt redelijk, ik ben niet wild enthousiast maar het is flink verbeterd met hoe het was.
Gister aan het begin van het valentijnsevent was het heel traag maar vanmorgen met carnaval ging het erg goed. Sommige dingen blijven lastig zoals kistjes openen en daarna door willen scrollen , hij gaat telkens naar het begin terug.
Ik blijf bij het openen van de kistjes altijd op één plekkie staan (bij de derde van onderen) en dan kan ik gewoon doorklikken. Voordeel van die werkwijze is ook dat ik mijn mestkistjes gewoon kan laten staan want die staan altijd helemaal linksboven.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
11-02-2021 18:17
Ik blijf bij het openen van de kistjes altijd op één plekkie staan (bij de derde van onderen) en dan kan ik gewoon doorklikken. Voordeel van die werkwijze is ook dat ik mijn mestkistjes gewoon kan laten staan want die staan altijd helemaal linksboven.

Haha, ik doe het net zo

In de mestkistjes zit trouwens behoorlijk vaak helemaal geen mest.
Ik wacht altijd met de molendraais.

Ik had trouwens zo lang geen kistjes gedaan dat ik in 1x 148 molendraais kreeg.. en die gaan maar tot 99. Beetje dom van mij, dat ik niet even keek hoeveel kistjes het waren. Ik had wel eerst de molen van 99 naar 0 gedraaid (terwijl ik tv zat te kijken) maar had geen zin dat nóg een keer te doen.
Later is nu
Wat doen jullie trouwens tussen twee seizoenen door? Wel leveren aan Win Wezel etc. Of juist niet? Of afhankelijk van wat ze willen? Tijdens een seizoen lever ik nu zoveel mogelijk voor de grootste beloningen/zo ver mogelijk te komen.

Tussentijds deed ik dat eigenlijk ook en als het verzoek hooi of tuinkers is vind ik dat niet zo erg, maar sommige dieren of producten raak ik dan wel gauw doorheen en levert alleen maar een beetje EP of BD op.

Wat is jullie tactiek hierin?
Alle reacties Link kopieren
Als er geen seizoen is lever ik niks, en vaak ook niet tijdens een seizoen. Alleen als ik iets graag wil hebben. Er wordt best veel gevraagd, ik ben nu nog aan het aanvullen van een seizoen geleden. o_o
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames

Ik ben gestopt met farmerama.

Ik twijfelde steeds wel, maar de problemen waar ik steeds tegenaan liep (technisch) en het feit dat ik daardoor steeds verder achter raakte. Het vergat en dan 'ohja, dat móet ook nog' het plezier was er een beetje uit. Helaas, want aan de andere kant denk ik nog steeds af en toe, zo eens per paar weken, van 'zal ik?', maar met die frequentie is het gewoon zinloos.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Jammer Dreamer. Maar ik begrijp het wel. Ik speel vaak maar 1 keer per dag. Heb er nog niet veel zin in. Langzaam maar zeker komen er verbeteringen maar ik heb toch wel vaak dat de bloemetjes blijven draaien of dat het helemaal niet naar het volgende veld gaat.
Misschien heb je er over een tijdje weer zin in. Dan kom je gewoon weer terug. :sun:
Alle reacties Link kopieren
Kun je dan op je oude account? Want met een nieuw account opnieuw te beginnen zie ik sowieso niet zitten ;-)
Later is nu
Jammer, Dreamer. Ik heb er nog steeds veel plezier van, maar er zit wel vaak veel tijd in (die ik eigenlijk soms liever aan wat anders besteed). De technische mankementen vind ik op zich wel te doen. Mijn zoon is ook afgehaakt en vanuit zijn account hevel ik nu soms WAC en dergelijke over naar mijzelf :$
Dreamer schreef:
04-05-2021 17:13
Kun je dan op je oude account? Want met een nieuw account opnieuw te beginnen zie ik sowieso niet zitten ;-)
Ja hoor. Ik ben ook wel eens een tijdje gestopt.

Je bent alleen na verloop van tijd je buren kwijt maar dat komt wel weer goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven