Alternatief voor online bibliotheek?

22-01-2022 00:16 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een tijdlang luisterboeken geluisterd via mijn bibliotheekabonnement, met de app Online bibliotheek. Maar deze app is helemaal stuk en opnieuw downloaden helpt niet.
Is er nig een andere manier/app om biebboeken te luisteren? Ik bedoel dus niet storytel of een ander abonnement.
Na zevenhonderd jaren
Ik zou de helpdesk van de (luister) bieb even mailen. Want die app moet het gewoon doen. Bij mij werkt hij gewoon, net geprobeerd . Je bieb abo is toch niet verlopen?
.
Sinds de laatste update doet geen enkel boek het meer. Dus niet updaten ;-D

Bieb abbo is gewoon nog geldig.
Na zevenhonderd jaren
Ginevra schreef:
22-01-2022 00:20

Bedankt voor de waarschuwing! Ik heb nog geen update melding gehad, maar zal het niet doen als die komt. Meestal gebruik ik gewoon Storytel, maar dat wil je niet. Je kan natuurlijk altijd nog downloaden via torrent, dat deed ik voor Storytel bestond. Of cd's lenen bij de bieb en die rippen. Maar dat is wel een gedoe. Ik weet geen andere gewone sites met luisterboeken helaas. Dan maar een podcast luisteren?
.
Ginevra schreef:
22-01-2022 00:20

Ik gebruik de app voor het lenen van ebooks en daar ervaar ik geen problemen mee. Ik heb hem gisteren nog gebruikt (androidversie trouwens), maar ik moet nu eerst weer wachten omdat ik aan het maximum zit. Op reviews via de playstore reageren ze vrij vlot, dus dat kun je ook nog proberen.
Ik heb iPhone maar zal een review in de AppStore zetten, kijken of dat helpt. Ik doe nu maar podcasts luisteren idd. Ik kan nog luisterboeken fysiek halen, daar had ik nog niet aan gedacht :D
Na zevenhonderd jaren
Zijn drama’s ook goed?
Ik luister vooral bbc sounds, naar de radio drama’s.
Maar heb ook weleens een abonnement gehad op audible volgens mij. Dat was wel leuk ook Engels.
Ginevra schreef:
22-01-2022 08:59
Ik heb iPhone maar zal een review in de AppStore zetten, kijken of dat helpt. Ik doe nu maar podcasts luisteren idd. Ik kan nog luisterboeken fysiek halen, daar had ik nog niet aan gedacht :D
Ik heb wel eens een ander probleem gehad met de bieb app en de helpdesk reageert ook snel en adequaat hoor.
Hier staan de contactmogelijkheden. Ze zeggen binnen een uur! te reageren via social media en je kan ook een contactformulier sturen. Dat had ik toen gedaan.
https://www.onlinebibliotheek.nl/klante ... ntact.html
.
Oh dank je impala, ik begin meestal niet eens aan helpdesks maar dit klinkt wel goed. Dit weekend komt het er niet van maar van de week ga ik er eens achteraan.
Na zevenhonderd jaren
Ginevra schreef:
22-01-2022 18:18
Oh dank je impala, ik begin meestal niet eens aan helpdesks maar dit klinkt wel goed. Dit weekend komt het er niet van maar van de week ga ik er eens achteraan.
Ik heb hem 1x helemaal moeten verwijderen en opnieuw geïnstalleerd. De vorige versies van de app waren niet zo stabiel, maar de nieuwste vind ik echt heel erg goed. Ik heb ook goede ervaringen met de helpdesk. Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven