Alternatief voor online bibliotheek?
zaterdag 22 januari 2022 om 00:16
Ik heb een tijdlang luisterboeken geluisterd via mijn bibliotheekabonnement, met de app Online bibliotheek. Maar deze app is helemaal stuk en opnieuw downloaden helpt niet.
Is er nig een andere manier/app om biebboeken te luisteren? Ik bedoel dus niet storytel of een ander abonnement.
Is er nig een andere manier/app om biebboeken te luisteren? Ik bedoel dus niet storytel of een ander abonnement.
Na zevenhonderd jaren
zaterdag 22 januari 2022 om 00:26
Bedankt voor de waarschuwing! Ik heb nog geen update melding gehad, maar zal het niet doen als die komt. Meestal gebruik ik gewoon Storytel, maar dat wil je niet. Je kan natuurlijk altijd nog downloaden via torrent, dat deed ik voor Storytel bestond. Of cd's lenen bij de bieb en die rippen. Maar dat is wel een gedoe. Ik weet geen andere gewone sites met luisterboeken helaas. Dan maar een podcast luisteren?
.
zaterdag 22 januari 2022 om 00:30
Ik gebruik de app voor het lenen van ebooks en daar ervaar ik geen problemen mee. Ik heb hem gisteren nog gebruikt (androidversie trouwens), maar ik moet nu eerst weer wachten omdat ik aan het maximum zit. Op reviews via de playstore reageren ze vrij vlot, dus dat kun je ook nog proberen.
zaterdag 22 januari 2022 om 10:37
Ik heb wel eens een ander probleem gehad met de bieb app en de helpdesk reageert ook snel en adequaat hoor.
Hier staan de contactmogelijkheden. Ze zeggen binnen een uur! te reageren via social media en je kan ook een contactformulier sturen. Dat had ik toen gedaan.
https://www.onlinebibliotheek.nl/klante ... ntact.html
.

zaterdag 22 januari 2022 om 21:28
Ik heb hem 1x helemaal moeten verwijderen en opnieuw geïnstalleerd. De vorige versies van de app waren niet zo stabiel, maar de nieuwste vind ik echt heel erg goed. Ik heb ook goede ervaringen met de helpdesk. Succes!