App s avonds offline

16-04-2021 23:11 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu het forum weggaat haal ik wat reacties weg!
lime222 wijzigde dit bericht op 23-06-2021 16:44
Reden: Nu het forum weggaat haal ik wat reacties weg!
89.05% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vliegtuig modus aanzetten? Hoewel je het dan wel zelf aan het uit moet zetten, maar bij mij is dat 1 keer swipen en aantikken
Vergeef me dat ik schreeuw wat ik niet weet en dat ik zwijg over wat helder is, dat ik nooit zeg wat ik bedoel en dingen roep die ik niet voel.
Alle reacties Link kopieren
De niet -storen functie? Of hoe het ook heet.
Man heeft altijd telefoon zo staan tijdens storingsdienst 's'nachts , ik kan dan bellen, zijn ouders en zijn werk natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Kihei schreef:
16-04-2021 23:13
Vliegtuig modus aanzetten? Hoewel je het dan wel zelf aan het uit moet zetten, maar bij mij is dat 1 keer swipen en aantikken

Maar dan kunnen ze dus ook niet bellen als er wat is, en ik begrijp dat TO dat wel wil?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Tasker en IFTTT zijn apps waarmee je van alles kan automatiseren, daar zal het vast mee kunnen, maar misschien is er een makkelijkere oplossing.
Alle reacties Link kopieren
Dat is inderdaad de Niet Storen functie. Deze is te vinden in de instellingen van je telefoon, je hoeft dus niet een app te downloaden.
himalaya schreef:
16-04-2021 23:16
Maar dan kunnen ze dus ook niet bellen als er wat is, en ik begrijp dat TO dat wel wil?

Vliegtuigfunctie schakelt toch alleen het internet uit?
Bellen kan dan toch wel?
Alle reacties Link kopieren
PoezzinBoots schreef:
16-04-2021 23:49
Vliegtuigfunctie schakelt toch alleen het internet uit?
Bellen kan dan toch wel?
Bij mij schakelt vliegtuigmodus echt alle verbindingen uit, tot en met de Bluetooth aan toe. :)
amby schreef:
16-04-2021 23:59
Bij mij schakelt vliegtuigmodus echt alle verbindingen uit, tot en met de Bluetooth aan toe. :)

Je hebt gelijk. Ik heb geprobeerd net op vliegtuigstand naar mijn werkmobiel te bellen.
Ging idd niet.

Weer wat geleerd.
dolfje schreef:
16-04-2021 23:15
De niet -storen functie? Of hoe het ook heet.
Man heeft altijd telefoon zo staan tijdens storingsdienst 's'nachts , ik kan dan bellen, zijn ouders en zijn werk natuurlijk.
Appjes komen dan ook gewoon nog aan, de verzender ziet dan 2 vinkjes. Je krijgt alleen zelf geen pop-upmelding/geluid. Dat is dus niet wat TO bedoelt.
Je kunt toch gewoon savonds je wifi en 4G uitzetten? Dat is bij mij 2x klikken en klaar.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
16-04-2021 23:15
De niet -storen functie? Of hoe het ook heet.
Man heeft altijd telefoon zo staan tijdens storingsdienst 's'nachts , ik kan dan bellen, zijn ouders en zijn werk natuurlijk.

Hiermee komen de whatsapp oproepen nog steeds door bij mij. Heel irritant.
Colorado1975 schreef:
17-04-2021 07:25
Je kunt toch gewoon savonds je wifi en 4G uitzetten? Dat is bij mij 2x klikken en klaar.
Dat doe ik ook: wifi, bluetooth, locatie en 4g uit. Dan kan ik nog wel gebeld worden, maar niet geappt.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik de niet storen functie.
Whatsapp wordt afgeleverd, maar ik vind dat je dingen die haast hebben niet met Whatsapp doet en ik heb afgeleerd om afgeleverde berichtjes acuut te beantwoorden. Als iets haast heeft, dan bellen ze maar en dan niet met Whatsapp, want die maakt 's nachts ook geen geluid.
Je kunt ook de blauwe vinkjes uitzetten, dan zien mensen niet meer dat je berichten wel gelezen hebt.
Maloochem schreef:
17-04-2021 07:53
Hiermee komen de whatsapp oproepen nog steeds door bij mij. Heel irritant.
Je krijgt ze idd wel binnen op de achtergrond, zonder pushmelding.
Vliegtuigstand is een prima optie, doe ik ook elke nacht.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon 4G en WiFi uitzetten. Dan kan je alleen nog bellen.
Heb vannacht eens de Niet Storen functie uitgeprobeerd, maar e-mails komen nog binnen.

Ik zou eigenlijk iets willen waardoor je nog wel gebruik kan maken van internet en bellen, maar waarbij je Whatsapp tijdelijk uit kan zetten. Maar volgens mij bestaat dat niet.
Borrelhap schreef:
17-04-2021 10:05
Heb vannacht eens de Niet Storen functie uitgeprobeerd, maar e-mails komen nog binnen.

Ik zou eigenlijk iets willen waardoor je nog wel gebruik kan maken van internet en bellen, maar waarbij je Whatsapp tijdelijk uit kan zetten. Maar volgens mij bestaat dat niet.
Jawel hoor. De mobiele data voor whatsapp uitzetten. Dat kan de iPhone in de instellingen van je telefoon zelf bij de app. ‘Lokaal netwerk’ kun je dan aan of uit zetten.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het probleem niet. Ook als de berichten wel aankomen kan je ze nog steeds niet gezien hebben. Ik denk dat de oplossing eerder zit in afleren dat je niet altijd hoeft te reageren.

Dit klinkt meer als vluchtgedrag, en je zoekt een oplossing voor het verkeerde probleem.
Do not go gentle into that good night, Old age should burn and rave at close of day; Rage, rage against the dying of the light.
Palmbomen-zijn-cool schreef:
17-04-2021 10:11
Jawel hoor. De mobiele data voor whatsapp uitzetten. Dat kan de iPhone in de instellingen van je telefoon zelf bij de app. ‘Lokaal netwerk’ kun je dan aan of uit zetten.

O dat wist ik niet! Bedankt! :-D
Alle reacties Link kopieren
Op mijn Android toestel is dit een standaardinstelling.

Ik kan dan ook nog opgeven voor welke telefoonnummers ik nog wel bereikbaar wil zijn en welke Apps actief mogen blijven. onder andere aan alarm van mijn bloedsuikerwaarde mag mij 's-nachts wakker maken.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Borrelhap schreef:
17-04-2021 10:05
Heb vannacht eens de Niet Storen functie uitgeprobeerd, maar e-mails komen nog binnen.
Niet storen zet heel veel op stil, maar schakelt niet je wifi of 4G uit.
Ik heb de meldingen voor emails altijd uit staan, ook overdag.
Ook hiervoor geldt dat ik mail beantwoord als ik daar tijd voor heb en niet als anderen vinden dat ze mails moeten sturen.
Als ik ga reageren om meldingen die alle apps kunnen geven, dan doe ik niet anders meer.
Voor mij is een smartphone een handig hulpmiddel en ik wil er niet door geleefd worden, daarom staan van heel apps de meldingen uit.
Alle reacties Link kopieren
Dolfine schreef:
17-04-2021 19:35
Voor mij is een smartphone een handig hulpmiddel en ik wil er niet door geleefd worden, daarom staan van heel apps de meldingen uit.
Eens. Bij mij staan overal de notificaties van uit behalve van WhatsApp maar ik heb altijd mijn geluid uit en 's'nachts op vliegtuigstand.
Alle reacties Link kopieren
Dolfine schreef:
17-04-2021 08:46

Je kunt ook de blauwe vinkjes uitzetten, dan zien mensen niet meer dat je berichten wel gelezen hebt.





Die heb ik ook al jaren uitstaan.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Nu het forum weggaat haal ik wat reacties weg!
lime222 wijzigde dit bericht op 23-06-2021 16:44
Reden: Nu het forum weggaat haal ik wat reacties weg!
94.24% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven