app voor document delen gezocht

16-03-2015 09:12 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk denk ik te moeilijk en kan ik gewoon via excel online iets maar bestaat er een app waarin je gezamenlijk aan documenten kunt werken?

Ik wil een app op 4 iPhones zetten zodat alle vier de bezitters bestellingen kunnen invoeren en we een overzicht houden.

Bestaat dat? Is er een handige oplossing?
Snel, snel! Het is GreppelDel....
Tegelijkertijd aan een doc werken kan met google docs. Maar ken ik alleen webbased.

Documenten delen en om beurten eraan werken via dropbox. Webbased, via app of progje op pc.
Je bent zelf een theepot
Google sheets?
One Drive van MS?
Google Drive (de nieuwe naam van Google Docs) werkt met app.

Weet niet of die ook voor iPhone bestaat... Je moet sowieso ook nog Spreadsheets app downloaden volgens mij om hem aan te passen.

Edit: check, staat ook in de App Store
Evernote.
OneDrive van Microsoft.

Je wil een excellbestand gebruiken en Excel is van Microsoft. Dus dat is het meest logische.

Daarnaast is de privacy policy van Microsoft een stuk prettiger dan die van Google.
quote:noreservations schreef op 16 maart 2015 @ 09:38:

OneDrive van Microsoft.

Je wil een excellbestand gebruiken en Excel is van Microsoft. Dus dat is het meest logische.

Daarnaast is de privacy policy van Microsoft een stuk prettiger dan die van Google.

Ook een goed idee als de vaste pc een iMac is? En ik dus ook wel eens op iMac de boel wil zien?

Voor nu zet hij alles best netjes om, ik zie geen grote ellende. Jij daar ervaring mee?
Dropbox of Google Drive
quote:GreppelDel schreef op 16 maart 2015 @ 12:40:

[...]

Ook een goed idee als de vaste pc een iMac is? En ik dus ook wel eens op iMac de boel wil zien?

Voor nu zet hij alles best netjes om, ik zie geen grote ellende. Jij daar ervaring mee?Is geen probleem. Ik gebruik onedrive zelfs op Ubuntu
quote:noreservations schreef op 16 maart 2015 @ 15:53:

[...]

Is geen probleem. Ik gebruik onedrive zelfs op UbuntuHai, dank voor je hulp zover! Nog een vraag, misschien kan je me helpen: het lukt me niet een geschikt document aan te maken dat ik op de iPhones kan verwerken. Jij nog een tip over welke documentstructuur ik kan gebruiken om het document op de telefoons te kunnen aanpassen?
quote:GreppelDel schreef op 17 maart 2015 @ 08:59:

[...]

Hai, dank voor je hulp zover! Nog een vraag, misschien kan je me helpen: het lukt me niet een geschikt document aan te maken dat ik op de iPhones kan verwerken. Jij nog een tip over welke documentstructuur ik kan gebruiken om het document op de telefoons te kunnen aanpassen?Oftewel: welke app ondersteund een in excel gemaakt document? Enig idee?
Ohhhhh erg: dr is gewoon een microsoft excel app
Moxtra
dropbox.com of sharepoint
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven