Apple Mac book air 13,3 inch uit 2018-2019?

15-09-2019 19:12 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
https://www.bol.com/nl/p/apple-macbook- ... 0116333792

Of

https://www.bol.com/nl/p/apple-macbook- ... uctPageUrl

Welke is nu eigenlijk beter die uit 2018 of 2019 zie de bovenstaande links.
En dat kon niet in je vorige topic?
Ga gewoon naar een winkel waar ze je goed kunnen adviseren.
Als er hier vragen gesteld worden om je een advies te kunnen geven, dan geef je geen antwoord en daarna wel weer het volgende topic openen met weer alleen 2 linkjes.
Je weet nog niet eens of je een Mac of een Windows laptop wilt?
Dit is niet de goede plek voor dit soort vragen. Niet op deze manier in ieder geval.
Alle reacties Link kopieren
Waarom wil je nu opeens een Macbook?
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik die qua uiterlijk erg leuk vindt
En ook omdat ik altijd Apple gehad heb met mobiels.
Alle reacties Link kopieren
Was mijn laatste vraag hoor voor ik de knoop doorhakte maar dit is gewoon een laptop die in al langer leuk vindt
Doe dat dan volgende keer in 1 topic en niet in 3 verschillende...
Alle reacties Link kopieren
“Het ziet er leuk uit” vind ik echt één van de slechtste redenen om een Mac te kopen :rofl:
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
15-09-2019 19:59
“Het ziet er leuk uit” vind ik echt één van de slechtste redenen om een Mac te kopen :rofl:
Ik heb die reden helaas vaker gehoord.
Ik weet niet wat jouw budget is TO maar als je richting de 1500-2000 (prijs van een MacBook) wilt gaan, kijk eens naar de Dell XPS. Die is 13 inch formaat maar hebben wel een 15,6 inch scherm (of 11 inch formaat en 13,3 inch scherm).
Alle reacties Link kopieren
linnylow schreef:
15-09-2019 19:38
Omdat ik die qua uiterlijk erg leuk vindt
En ook omdat ik altijd Apple gehad heb met mobiels.
Ik had ook al alles van Apple, maar van mijn MacBook heb ik toch wel een beetje spijt. Ik heb hem nu al 3,5 jaar, maar ik werk nog steeds het lekkerst op een Windows computer/laptop. Ik zou het niet zomaar doen omdat je hem er leuk uit vondt zien.
Alle reacties Link kopieren
PhiIae schreef:
15-09-2019 20:28
Ik heb die reden helaas vaker gehoord.
Ik weet niet wat jouw budget is TO maar als je richting de 1500-2000 (prijs van een MacBook) wilt gaan, kijk eens naar de Dell XPS. Die is 13 inch formaat maar hebben wel een 15,6 inch scherm (of 11 inch formaat en 13,3 inch scherm).
Hoe kan het scherm groter zijn dan de laptop? o_o
Alle reacties Link kopieren
PhiIae schreef:
15-09-2019 20:28
Ik heb die reden helaas vaker gehoord.
Ik weet niet wat jouw budget is TO maar als je richting de 1500-2000 (prijs van een MacBook) wilt gaan, kijk eens naar de Dell XPS. Die is 13 inch formaat maar hebben wel een 15,6 inch scherm (of 11 inch formaat en 13,3 inch scherm).
Ja, hier ook hoor, vooral binnen mijn opleiding. Maar bijna het dubbele uitgeven voor een laptop ''omdat het er leuk uit ziet,'' ik snap het niet.
¡Apagando las luces!
pamelacourson schreef:
15-09-2019 20:40
Hoe kan het scherm groter zijn dan de laptop? o_o
Doordat er bijna geen randen om het scherm zitten. Normaal heb je best brede randen om het scherm en bij de Dell XPS niet. Daarom groot scherm in klein formaat laptop.
pamelacourson schreef:
15-09-2019 20:39
Ik had ook al alles van Apple, maar van mijn MacBook heb ik toch wel een beetje spijt. Ik heb hem nu al 3,5 jaar, maar ik werk nog steeds het lekkerst op een Windows computer/laptop. Ik zou het niet zomaar doen omdat je hem er leuk uit vondt zien.
Ik heb beide. Privé Windows en werk MacBook. Ik vind mijn eigen Windows laptop ook het fijnste werken.
Alle reacties Link kopieren
PhiIae schreef:
15-09-2019 21:10
Doordat er bijna geen randen om het scherm zitten. Normaal heb je best brede randen om het scherm en bij de Dell XPS niet. Daarom groot scherm in klein formaat laptop.
Ik snap hem nog steeds niet :mrgreen: Zonder randen is het scherm toch net zo groot als de laptop, niet groter?
Alle reacties Link kopieren
PhiIae schreef:
15-09-2019 21:12
Ik heb beide. Privé Windows en werk MacBook. Ik vind mijn eigen Windows laptop ook het fijnste werken.
Ik net andersom. Privé een MacBook en voor werk een Dell. Ik moet zeggen dat ik de MacBook zelf fijner vind qua makkelijk meenemen (gewicht) en toetsenbord etc, maar de duurdere types van andere merken zijn vast net zo fijn. Maar qua besturingssysteem heb ik toch echt 1000x liever Windows, ondanks dat ik mijn iPhone wel superfijn vind.
pamelacourson schreef:
15-09-2019 21:15
Ik net andersom. Privé een MacBook en voor werk een Dell. Ik moet zeggen dat ik de MacBook zelf fijner vind qua makkelijk meenemen (gewicht) en toetsenbord etc, maar de duurdere types van andere merken zijn vast net zo fijn. Maar qua besturingssysteem heb ik toch echt 1000x liever Windows, ondanks dat ik mijn iPhone wel superfijn vind.
Ik juist andersom. Ik heb niks met iPhones maar qua computers gaat er niks boven Mac.
Maar... als TO nooit met Mac heeft gewerkt kan een MacBook flink tegenvallen. Ik zou er nog maar eens goed over nadenken TO.
Ik vind het niet gek om het niet in een winkel te vragen. Computerwinkels vind ik ongeveer net zo betrouwbaar als tweedehands-autodealers. Linnylow, je zou eens op het forum van One More Thing kunnen kijken en evt daar je vraag stellen. Ik geloof dat er bepaalde types MacBook Air bekend staan om problemen met het toetsenbord. Dus dat moet je even goed uitzoeken. En verder zullen er vast ook nog verschillen zijn.

Verder vind ik het ook niet raar om meer te betalen voor een mooier apparaat. Je betaalt toch ook twee keer zo veel voor een goede kapper, voor een mooie auto, voor kleding die je mooi vindt of voor een bepaald bankstel of een houten vloer omdat je die mooier vindt dan laminaat, bijvoorbeeld.

Een mac is inderdaad stukken mooier en persoonlijk vind ik het ook nog altijd fijner werken. Het loopt allemaal wat soepeler, je hebt veel minder gezeur met updates, je computer gaat stukken langer mee en levert tweedehands ook nog veel langer wat op.
floddertjezoveel schreef:
15-09-2019 21:23
Ik vind het niet gek om het niet in een winkel te vragen. Computerwinkels vind ik ongeveer net zo betrouwbaar als tweedehands-autodealers.
Dat klopt, maar om een advies te kunnen geven dat ook maar enigszins zinvol is, heb je meer informatie nodig over hoe TO de laptop wil gaan gebruiken. Daar is in die eerdere topics ook om gevraagd, maar nooit antwoord op gegeven door TO.
Dan heeft het opnieuw hier advies vragen en weer op grond van niets, niet zo veel nut.
pamelacourson schreef:
15-09-2019 21:15
Ik net andersom. Privé een MacBook en voor werk een Dell. Ik moet zeggen dat ik de MacBook zelf fijner vind qua makkelijk meenemen (gewicht) en toetsenbord etc, maar de duurdere types van andere merken zijn vast net zo fijn. Maar qua besturingssysteem heb ik toch echt 1000x liever Windows, ondanks dat ik mijn iPhone wel superfijn vind.
Mijn Windows laptop (Dell XPS) en MacBook zijn ongeveer even zwaar. Qua besturingssysteem heb ik ook liever Windows. Ik heb daarentegen wel een iPhone waar ik ook erg tevreden mee ben.
klavertje-vier2019 schreef:
15-09-2019 21:27
Dat klopt, maar om een advies te kunnen geven dat ook maar enigszins zinvol is, heb je meer informatie nodig over hoe TO de laptop wil gaan gebruiken. Daar is in die eerdere topics ook om gevraagd, maar nooit antwoord op gegeven door TO.
Dan heeft het opnieuw hier advies vragen en weer op grond van niets, niet zo veel nut.
Oh dat wist ik niet.

Toch nog een advies voor linnylow: https://www.dutchcowboys.nl/technology/ ... oetsenbord Kijk hier even voor meer info over de problemen met de toetsenborden van een aantal macbooktypes.
Alle reacties Link kopieren
klavertje-vier2019 schreef:
15-09-2019 21:27
Dat klopt, maar om een advies te kunnen geven dat ook maar enigszins zinvol is, heb je meer informatie nodig over hoe TO de laptop wil gaan gebruiken. Daar is in die eerdere topics ook om gevraagd, maar nooit antwoord op gegeven door TO.
Dan heeft het opnieuw hier advies vragen en weer op grond van niets, niet zo veel nut.

Het gebruik van de laptop doet er toch niet toe? Of de specs?

Het uiterlijk, dát is pas belangrijk!
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
malibu82 schreef:
15-09-2019 21:43
Het gebruik van de laptop doet er toch niet toe? Of de specs?

Het uiterlijk, dát is pas belangrijk!
Je hebt gelijk.. totaal oninteressant. :proud:
Als het maar een mooie laptop is, dat is wat er toe doet.
Alle reacties Link kopieren
Als het erom gaat dat ie er leuk uitziet, zijn ze allebei even roze dus dan maakt het voor jou toch niet uit welke je neemt?
Tegen mij wordt wel eens gezegd dat ik vast een Mac koop omdat ze 'er mooi uitzien'. Nou ook al waren ze lelijk dan kocht ik nog een Mac. Je koopt zoiets toch niet voor de mooi? Heb je al nagekeken of alle programma's die je gebruikt een Mac versie hebben? Op een Mac kun je windows draaien maar dan kun je net zo goed een windows laptop kopen.

Ik zou voor de 2019 versie gaan tenzij het echt heel veel scheelt.
En loop eens een Apple winkel of mediamarkt in. Dan kun je ze beter vergelijken, advies vragen en ze een beetje uitproberen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven