ARRRGH Facebook en timeline
donderdag 3 mei 2012 om 17:04
Ik vind timeline stom en wil hem dus ook niet. Als facebook het automatisch omzet nou ja, jammer dan, maar zo lang het kan hou ik de oude layout.
Nou heb ik net een app (branchout) toegevoegd en daar stond in de kleine lettertjes bij 'uw facebook wordt omgezet naar timeline (of iets dergelijks'. Ik zag het 1 seconde nadat ik op ok had gedrukt. Natuurlijk direct op 'vorige' en kruisje gedrukt, maar het was al te laat. Ik heb timeline, BOOHOO
Sorry dat moest ik even kwijt.
Nou heb ik net een app (branchout) toegevoegd en daar stond in de kleine lettertjes bij 'uw facebook wordt omgezet naar timeline (of iets dergelijks'. Ik zag het 1 seconde nadat ik op ok had gedrukt. Natuurlijk direct op 'vorige' en kruisje gedrukt, maar het was al te laat. Ik heb timeline, BOOHOO
Sorry dat moest ik even kwijt.
donderdag 3 mei 2012 om 18:15
De timeline zie je toch alleen maar als je op je eigen profiel staat of als je het profiel van een ander bekijkt? Ik heb het nieuwe profiel ook maar het stoort me totaal niet. Ik klik altijd op het facebooklogo links boven in en dan heb ik alle verslagen van al mijn vrienden gewoon op chronologische volgorde staan in de oude layout.
donderdag 3 mei 2012 om 18:29
donderdag 3 mei 2012 om 18:37
Ik vind het echt een onoverzichtelijk zooitje geworden.
Maar het meest vervelende vind ik nog dat ik reakties van vrienden kan lezen, op hun vrienden die ik niet ken. Dat betekent dus dat als ik wat plaats of iets aangeef dat ik leuk vind, dat half Nederland ongeveer kan meelezen.
Ik ben dus heel terughoudend geworden. Dat was ik al, maar ik schrijf nu helemaal niets meer.
Maar het meest vervelende vind ik nog dat ik reakties van vrienden kan lezen, op hun vrienden die ik niet ken. Dat betekent dus dat als ik wat plaats of iets aangeef dat ik leuk vind, dat half Nederland ongeveer kan meelezen.
Ik ben dus heel terughoudend geworden. Dat was ik al, maar ik schrijf nu helemaal niets meer.