ARRRGH Facebook en timeline

03-05-2012 17:04 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind timeline stom en wil hem dus ook niet. Als facebook het automatisch omzet nou ja, jammer dan, maar zo lang het kan hou ik de oude layout.

Nou heb ik net een app (branchout) toegevoegd en daar stond in de kleine lettertjes bij 'uw facebook wordt omgezet naar timeline (of iets dergelijks'. Ik zag het 1 seconde nadat ik op ok had gedrukt. Natuurlijk direct op 'vorige' en kruisje gedrukt, maar het was al te laat. Ik heb timeline, BOOHOO

Sorry dat moest ik even kwijt.
quote:charlottecharles schreef op 03 mei 2012 @ 17:57:

*

Hmmm als ik links op 'facebook' klik, kom ik gewoon op de nieuws pagina en zie ik mijn pagina nog steeds als timeline.

(programma nog niet gedownload)
Alles gaat op chronologische volgorde, overzichtelijker kan toch niet?
Het stond allemaal al op chronologische volgorde...nu gaat het van links naar rechts en soms verspringt het ook ineens (van links naar rechts of andersom)
De timeline zie je toch alleen maar als je op je eigen profiel staat of als je het profiel van een ander bekijkt? Ik heb het nieuwe profiel ook maar het stoort me totaal niet. Ik klik altijd op het facebooklogo links boven in en dan heb ik alle verslagen van al mijn vrienden gewoon op chronologische volgorde staan in de oude layout.
Ik heb dat nog nooit zo ervaren, dat het kris kras door elkaar staat met Timeline. Daarvoor wel, toen werden berichten door FB door elkaar geplaatst, de belangrijkste volgens hun eerst.
Of je pakt de fiets/trein/auto/telefoon om iemand te spreken haha. Beter dan hele dag met de kop in de telefoon(ja heb zelf ook faceboo ed en vindt de timeline ook reteirritant maar ja het is een gadget dat facebook,ik betaal er niets voor dus tja )
Puck
Ik heb de timeline zelf gekozen, vind het erg mooi en duidelijk genoeg. Eigenlijk snap ik niet waarom mensen er zo tegen zijn! De berichten staan wel links en rechts, maar met een tekstballonnetje aan de middellijn vast.
Ik vind de timeline juist fijn!
Ik vind het echt een onoverzichtelijk zooitje geworden.

Maar het meest vervelende vind ik nog dat ik reakties van vrienden kan lezen, op hun vrienden die ik niet ken. Dat betekent dus dat als ik wat plaats of iets aangeef dat ik leuk vind, dat half Nederland ongeveer kan meelezen.

Ik ben dus heel terughoudend geworden. Dat was ik al, maar ik schrijf nu helemaal niets meer.
Ik vind het echt 10x niks. Echt heel onoverzichtelijk
Ik vond het eerst ook niets maar het went vanzelf!
Hahahaha moet je daar een topic over openen?

Ik ben 1 van de eerste die timeline had en ik vind het prima werken,niks mis mee

Gewoon kwestie van wennen.
Tja Mow, je zult er wel aan moeten wennen omdat je niet anders kan. Kon.

Ik vind het waardeloos kijken, maar gelukkig heb ik hem nog niet zelf
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik vind de timeline leuk! Heb 'm meteen ingesteld zodra het kon. Niks onoverzichtelijks aan. :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven