Autocorrect woorden weghalen?

25-11-2011 09:49 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vraagje,

Geen idee of het kan hoor op m'n iPhone maar ik kan het altijd proberen :p

Mijn vriendin heeft een Samsung en die kan bepaalde woorden uit haar 'autocorrect' lijst verwijderen

Kan dit op mijn iPhone (4) ook?

Ik heb van die irritante dingen als THE met hoofdletters terwijl gewoon 'the' genoeg is.. uhhu is IHNO.. En ik typ die dingen vrij vaak :'(

Is er dus een optie om een lijst te zien op m'n telefoon om die woorden te verwijderen?

Zo nee dan niet maar ik hoop dat iemand een truucje weet

Thanks!
Internagelaktisch
De iPhone is zelfdenkend en als je dezelfde woorden een aantal keren hebt verbeterd, zal hij ze niet meer ter correctie aanbieden.

Stel je wel je toetsenbord in op Engels als je in het Engels typt? Ik krijg THE namelijk alleen als ik op het Nederlandse toetsenbord typ.

Wat is uhhu?
Ga in therapie!
Uhhu is bevestiging dat ik heb gelezen wat iemand zegt :p

Dus ipv Ok ofzo..

Maar om nou elke keer voor die kleine dingen die ik in het engels typ het toetsenbord op engels te zetten is zoooveeeel werk haha

Maar zelf denkend? Ik heb het denk ik al 100x weggedrukt want heb mn telefoon al sinds Juni haha
Internagelaktisch
Kun je op die smartphones die irritante aanvulling/autocorrect niet gewoon geheel uitzetten?
Ehm, da's één druk op de knop hoor Je voegt het toetsenbord bij Instellingen toe en vervolgens hoef je alleen op het planeetje op je toetsenbord te klikken om van toetsenbord te wisselen. Echt veel minder werk dan de hele tijd woorden corrigeren
Ga in therapie!
Elninjoo, kan! maar 99% van de tijd is het wel handig bij mij..

Dubiootje, wist niet dat het zo makkelijk was.. Ga er eens naar kijken!

Stiekem hoop ik wel dat ik die woorden gewoon kan verwijderen :p
Internagelaktisch
quote:dubiootje schreef op 25 november 2011 @ 10:17:

Ehm, da's één druk op de knop hoor Je voegt het toetsenbord bij Instellingen toe en vervolgens hoef je alleen op het planeetje op je toetsenbord te klikken om van toetsenbord te wisselen. Echt veel minder werk dan de hele tijd woorden corrigeren Dat dus
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Instellingen > algemeen > toetsenbord > autocorrectie

Heb het zelf niet geprobeerd maar denk dat je em daar kan uitzetten.
Ik wil hem niet uitzetten
Internagelaktisch
Ik heb precies hetzelfde probleem maar helaas geen oplossing. Ik zou ook het liefst bepaalde woorden gewoon willen verwijderen dus ik blijf meelezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven