Autocorrect woorden weghalen?
vrijdag 25 november 2011 om 09:49
Vraagje,
Geen idee of het kan hoor op m'n iPhone maar ik kan het altijd proberen :p
Mijn vriendin heeft een Samsung en die kan bepaalde woorden uit haar 'autocorrect' lijst verwijderen
Kan dit op mijn iPhone (4) ook?
Ik heb van die irritante dingen als THE met hoofdletters terwijl gewoon 'the' genoeg is.. uhhu is IHNO.. En ik typ die dingen vrij vaak
Is er dus een optie om een lijst te zien op m'n telefoon om die woorden te verwijderen?
Zo nee dan niet maar ik hoop dat iemand een truucje weet
Thanks!
Geen idee of het kan hoor op m'n iPhone maar ik kan het altijd proberen :p
Mijn vriendin heeft een Samsung en die kan bepaalde woorden uit haar 'autocorrect' lijst verwijderen
Kan dit op mijn iPhone (4) ook?
Ik heb van die irritante dingen als THE met hoofdletters terwijl gewoon 'the' genoeg is.. uhhu is IHNO.. En ik typ die dingen vrij vaak
Is er dus een optie om een lijst te zien op m'n telefoon om die woorden te verwijderen?
Zo nee dan niet maar ik hoop dat iemand een truucje weet
Thanks!
Internagelaktisch
vrijdag 25 november 2011 om 09:59
vrijdag 25 november 2011 om 10:07
Uhhu is bevestiging dat ik heb gelezen wat iemand zegt :p
Dus ipv Ok ofzo..
Maar om nou elke keer voor die kleine dingen die ik in het engels typ het toetsenbord op engels te zetten is zoooveeeel werk haha
Maar zelf denkend? Ik heb het denk ik al 100x weggedrukt want heb mn telefoon al sinds Juni haha
Dus ipv Ok ofzo..
Maar om nou elke keer voor die kleine dingen die ik in het engels typ het toetsenbord op engels te zetten is zoooveeeel werk haha
Maar zelf denkend? Ik heb het denk ik al 100x weggedrukt want heb mn telefoon al sinds Juni haha
Internagelaktisch
vrijdag 25 november 2011 om 10:17
vrijdag 25 november 2011 om 11:39
quote:dubiootje schreef op 25 november 2011 @ 10:17:
Ehm, da's één druk op de knop hoor Je voegt het toetsenbord bij Instellingen toe en vervolgens hoef je alleen op het planeetje op je toetsenbord te klikken om van toetsenbord te wisselen. Echt veel minder werk dan de hele tijd woorden corrigeren Dat dus
Ehm, da's één druk op de knop hoor Je voegt het toetsenbord bij Instellingen toe en vervolgens hoef je alleen op het planeetje op je toetsenbord te klikken om van toetsenbord te wisselen. Echt veel minder werk dan de hele tijd woorden corrigeren Dat dus
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé