back up maken van computer
vrijdag 31 december 2010 om 22:02
vrijdag 31 december 2010 om 23:46
quote:Droomz schreef op 31 december 2010 @ 21:50:
Ik sluit een externe harde schijf aan en dan sleep ik het handmatig naar een externe schijf.
Ik heb een Apple.
Dat wat jij doet kan echt met elk besturingssysteem hoor
Ik doe het zelf ook zo, maar een apart programma hoort het beter te kunnen.
Bij backupprogramma´s is het zo, dat ze de boel bijv. automatisch om de paar dagen bijhouden, en/of de backup comprimeren.
Even googelen op "backup software" levert genoeg op.
Maar goed (@ TO) ik zou niet echt naar random popups op je scherm luisteren, zeker niet voordat je even checkt welk programma dat zegt, aangezien prefab PC's volstaan met totaal overbodige programmaatjes van de fabrikant, HP heeft daar een handje van bijv. Een backup is niet verplicht.
Ik sluit een externe harde schijf aan en dan sleep ik het handmatig naar een externe schijf.
Ik heb een Apple.
Dat wat jij doet kan echt met elk besturingssysteem hoor
Ik doe het zelf ook zo, maar een apart programma hoort het beter te kunnen.
Bij backupprogramma´s is het zo, dat ze de boel bijv. automatisch om de paar dagen bijhouden, en/of de backup comprimeren.
Even googelen op "backup software" levert genoeg op.
Maar goed (@ TO) ik zou niet echt naar random popups op je scherm luisteren, zeker niet voordat je even checkt welk programma dat zegt, aangezien prefab PC's volstaan met totaal overbodige programmaatjes van de fabrikant, HP heeft daar een handje van bijv. Een backup is niet verplicht.
maandag 3 januari 2011 om 19:22
hi wijnands, ja gek he, snap er niets van, en er komt ook wel eens een melding van Packerd bell, het is nu tijd om een recoverycd te maken.. Oeps, ook nog, nou ik zal er nog ff een blik aan geven.. en als ik er niet uitkom meldt ik mij wel weer hierzo, alvast thanks meiden voor het meedenken... groetjes Faisa