Blackberry curve vs Htc Wildfire ?
woensdag 14 maart 2012 om 17:50
Na 2 kapotte blackberry's bold in 1.5 jaar ben ik de dure ( Lees:ongeveer 500euro) Zat !
Ik was opzoek naar een smartfoon van ongeveer 200 euro. Daarbij kom ik uit bij de blackberry curve en de htc wildfire. Blackberry ken ik al .Maar htc is nieuw voor mij. Touchscreen en dat soort dingen.
Mijn vraag is dus : Hebben jullie ervaring met 1 van de 2 telefoons ? En vonden jullie deze handig in gebruik ?
Ondervinden jullie voor/nadelen aan de telefoon ?
Ik doe eigenlijk niet veel meer dan whatsappen , Emailen , Bellen , Smsen & een beetje surfen op het web.
Ik was opzoek naar een smartfoon van ongeveer 200 euro. Daarbij kom ik uit bij de blackberry curve en de htc wildfire. Blackberry ken ik al .Maar htc is nieuw voor mij. Touchscreen en dat soort dingen.
Mijn vraag is dus : Hebben jullie ervaring met 1 van de 2 telefoons ? En vonden jullie deze handig in gebruik ?
Ondervinden jullie voor/nadelen aan de telefoon ?
Ik doe eigenlijk niet veel meer dan whatsappen , Emailen , Bellen , Smsen & een beetje surfen op het web.
woensdag 14 maart 2012 om 17:59
Ik heb de HTC Wildfire en die bevalt oké, je merkt wel dat het een minder dure telefoon is dan de HTC Desire bijvoorbeeld, het scherm is wat kleiner en minder scherp. Maar voor bellen, mailen, wordfeud, foto maken en dergelijke is het prima. Voor mijn werk heb ik de HTC ChaCha, die lijkt wat meer op een BB door het toetsenbord, maar het scherm is dan ook kleiner, vind het wel een heel fijne telefoon voor mail en agenda enzo.
woensdag 14 maart 2012 om 18:17
donderdag 15 maart 2012 om 10:03
Ik heb de HTC Wildfire en ik vind dat ding toch zo irritant. Ik ben blij als ik er vanaf ben.
Laatst bleef ie hangen toen ik een smsje wilde openen en heel vaak gebeurt het dat ik zie dat ik een sms heb, maar als ik er dan op klik, kan ik hem niet openen en ik krijg ik alleen 'new message' te zien. Ook via menu lukt het me dan niet om bij die sms te komen. Zo vervelend. Ik mag hem ook niet net iets te lang aan de oplader laten zitten, want dan loopt ie ook vast en moet ik de batterij er even uithalen om hem weer aan de praat te krijgen.
Ook apps zijn lang niet zo fijn als op de Iphone, bovendien is het aanbod zeer gering. Ik vind het echt een wannabe telefoon.
Ik had hiervoor de Iphone, die vond ik een stuk fijner!
Laatst bleef ie hangen toen ik een smsje wilde openen en heel vaak gebeurt het dat ik zie dat ik een sms heb, maar als ik er dan op klik, kan ik hem niet openen en ik krijg ik alleen 'new message' te zien. Ook via menu lukt het me dan niet om bij die sms te komen. Zo vervelend. Ik mag hem ook niet net iets te lang aan de oplader laten zitten, want dan loopt ie ook vast en moet ik de batterij er even uithalen om hem weer aan de praat te krijgen.
Ook apps zijn lang niet zo fijn als op de Iphone, bovendien is het aanbod zeer gering. Ik vind het echt een wannabe telefoon.
Ik had hiervoor de Iphone, die vond ik een stuk fijner!
donderdag 15 maart 2012 om 10:07