Blackberry curve vs Htc Wildfire ?

14-03-2012 17:50 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na 2 kapotte blackberry's bold in 1.5 jaar ben ik de dure ( Lees:ongeveer 500euro) Zat !

Ik was opzoek naar een smartfoon van ongeveer 200 euro. Daarbij kom ik uit bij de blackberry curve en de htc wildfire. Blackberry ken ik al .Maar htc is nieuw voor mij. Touchscreen en dat soort dingen.

Mijn vraag is dus : Hebben jullie ervaring met 1 van de 2 telefoons ? En vonden jullie deze handig in gebruik ?

Ondervinden jullie voor/nadelen aan de telefoon ?

Ik doe eigenlijk niet veel meer dan whatsappen , Emailen , Bellen , Smsen & een beetje surfen op het web.
Htc! Blackberry is prut en de curve al helemaal!
Ik heb de HTC Wildfire en die bevalt oké, je merkt wel dat het een minder dure telefoon is dan de HTC Desire bijvoorbeeld, het scherm is wat kleiner en minder scherp. Maar voor bellen, mailen, wordfeud, foto maken en dergelijke is het prima. Voor mijn werk heb ik de HTC ChaCha, die lijkt wat meer op een BB door het toetsenbord, maar het scherm is dan ook kleiner, vind het wel een heel fijne telefoon voor mail en agenda enzo.
Een BB natuurlijk met een fake Gucci hoesje, geloof me dan hoor je er helemaal bj!
Nou de curve zou ik echt niet doen weg gegooid geld is dat!!

De htc heb ik geen ervaring mee.
BbCurve is een goede telefoon !! Niks mis mee en mooie foto's ! Ik heb trouwens die van mij te koop.. Dus dan zou je hem kunnen uitproberen ( voor weinig) ik wil namelijk overstappen naar een iphone met abbonement omdat voor mij die apps heel goed werken!
BlackBerry moet je links laten liggen. Kijk naar de HTC Wildfire S, Samsung Galaxy ACE, Samsung Galaxy GIO.
Ik heb de HTC Wildfire en ik vind dat ding toch zo irritant. Ik ben blij als ik er vanaf ben.

Laatst bleef ie hangen toen ik een smsje wilde openen en heel vaak gebeurt het dat ik zie dat ik een sms heb, maar als ik er dan op klik, kan ik hem niet openen en ik krijg ik alleen 'new message' te zien. Ook via menu lukt het me dan niet om bij die sms te komen. Zo vervelend. Ik mag hem ook niet net iets te lang aan de oplader laten zitten, want dan loopt ie ook vast en moet ik de batterij er even uithalen om hem weer aan de praat te krijgen.

Ook apps zijn lang niet zo fijn als op de Iphone, bovendien is het aanbod zeer gering. Ik vind het echt een wannabe telefoon.

Ik had hiervoor de Iphone, die vond ik een stuk fijner!
BB zijn prut telefoons! Dat er bij hebben de HTCs een betere processor,, internet etc is dus veeeel sneller.´

Ik heb zelf een HTC desire Z, met een qwerty toetsenbord. Ik ben erg tevreden met de telefoon reageert lekker vlot en ik heb er nog niks mee gehad, ik heb hem nu 1,5 jaar
BB niet dus, lijkt mij duidelijk na 2 kapotte telefoons, waarom zou je hrt met een goedkope dan nog eens proberen?

HTC rocks
Geen BB meer nemen! Ben ook blij dat ik er net vanaf ben! Sinds zaterdag heel gelukkig met mijn Nokia Lumia.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven