Blanco e-mails in Gmail
donderdag 24 november 2011 om 21:54
Hoop dat jullie techneuten me kunnen helpen, want ik kom hier niet uit. Als ik in mijn Gmail zit en ik klik op ieder willekeurig bericht in mijn inbox is het bericht blanco. Ik kan alleen de titel zien en verder helemaal niks noppes nada.
Het gekke is dat ik dit alleen op mijn eigen laptop heb, daarom vermoed ik dat het niks met Gmail instellingen te maken heeft, maar iets met mijn browser instellingen. Als ik op mijn werk computer (ook met FireFox) ben kan ik wel gewoon al mijn e-mails in Gmail lezen, en zo ook op de computer van mijn moeder en mijn vriend.
Ik heb al geprobeerd in- en uit te loggen, heb de instellingen bij Gmail gecheckt maar niks raars gezien. Heb zonet even geprobeerd in Internet Explorer en daar doet hij het wel. Maar ik gebruik al jaren naar volle tevredenheid Firefox en wil liever geen andere browser. Dusss....wie weet wat ik (blijkbaar per ongeluk) veranderd heb in FireFox en hoe ik mijn emails weer kan lezen?
Hieronder nog een screenshot van het probleem.
Het gekke is dat ik dit alleen op mijn eigen laptop heb, daarom vermoed ik dat het niks met Gmail instellingen te maken heeft, maar iets met mijn browser instellingen. Als ik op mijn werk computer (ook met FireFox) ben kan ik wel gewoon al mijn e-mails in Gmail lezen, en zo ook op de computer van mijn moeder en mijn vriend.
Ik heb al geprobeerd in- en uit te loggen, heb de instellingen bij Gmail gecheckt maar niks raars gezien. Heb zonet even geprobeerd in Internet Explorer en daar doet hij het wel. Maar ik gebruik al jaren naar volle tevredenheid Firefox en wil liever geen andere browser. Dusss....wie weet wat ik (blijkbaar per ongeluk) veranderd heb in FireFox en hoe ik mijn emails weer kan lezen?
Hieronder nog een screenshot van het probleem.
donderdag 24 november 2011 om 22:02
Ik heb sinds een week ofzo dat gmail op mijn werk steeds vind dat ik een plug-in moet installeren 'to visualise all itmes' ofzoiets. Ik klik dan op 'instal' maar er gebeurd niets en alles is gewoon zichtbaar, dus tja. Inmiddels heb ik ook het hele stappenplan onder 'problemen met installeren' gevolgd omdat ik die pop up dat ik iets moet installeren elke keer irriant vind. Maar de pop up is er nog steeds. Thuis heb ik het niet. Zowel thuis als op mijn werk gebruik in chrome als explorer, als ik op mijn werk internet explorer gebruik krijg ik de melding niet.
In het 'problemen met installeren' gebeuren ging het trouwens om een Java installatie met updates, wellicht heb je daar iets aan.
In het 'problemen met installeren' gebeuren ging het trouwens om een Java installatie met updates, wellicht heb je daar iets aan.
donderdag 24 november 2011 om 23:48
SeptemberGirl, dat was ook mijn idee! Had hem vorige week al op de nieuwe layout, maar tot eergisteren was alles in de nieuwe layout ok. Heb hem nog weer eens heen en weer gedaan tussen nieuwe en oude layout zonet maar helaas geen verbetering.
aaanne, bedankt voor de tip, ik ga mijn vraag in dat topic posten.
aaanne, bedankt voor de tip, ik ga mijn vraag in dat topic posten.