Als ik in mijn map 'afbeeldingen' sta, en ik ga met de rechter muisknop op een afbeelding staan, krijg ik de optie 'afbeelding als bureaubladachtergrond gebruiken'. Jij niet? In dat geval weet ik het namelijk ook niet
Mijn vriend heeft ook een Asus, en daar kan het ook niet bij.
Komt volgens mij omdat het een basisversie is van het besturingsprogramma. Je moet dan een of andere update uitvoeren en dan kun je wel je achtergrond wijzigen.
Anoniem_154785
maandag 4 februari 2013 om 10:29
Ik heb ook een Asus, je gaat naar congiguratiescherm daar kies vormgeving en persoonlijke instellingen. Dan bureaublad achtergrondwijzigen en kies je een achtergrond uit je eigen map.
Anoniem_6402e69624599
maandag 4 februari 2013 om 10:30
Inderdaad, als ik op mijn rechter muisknop klik verschijnt er niet "instellen als..."
Dafnuh, enig idee wat voor udate dat kan zijn? En hoe uit te voeren natuurlijk....
Dat had ik ook op m'n Asus. Dan staat er de meest basic versie van Windows op geïnstalleerd, waardoor je heel veel 'extra's' niet kan. Onder andere het instellen van een eigen bureaubladachtergrond of het creëren van een netwerk met andere computers in huis.
De enige manier waarop je wel een eigen bureaubladachtergrond in kan stellen is door je Windows te upgraden naar een uitgebreidere versie, maar dat kost je wel wat...