burobladachtergrond laptop

04-02-2013 10:14 12 berichten
Raar maar waar, ik kan geen eigen burobladachtergrond op mijn laptop zetten.

Nu kijk ik naar een blauw scherm met, uiteraard, icoontjes, maar saai, saai, saai, saai.

Hoe kan ik het wel plaatsen en is dit toch mogelijk?

Het gaat om een Asus.
Alle reacties Link kopieren
Als ik in mijn map 'afbeeldingen' sta, en ik ga met de rechter muisknop op een afbeelding staan, krijg ik de optie 'afbeelding als bureaubladachtergrond gebruiken'. Jij niet? In dat geval weet ik het namelijk ook niet
Niet als je op een foto (internet, eigen voorraad) met je rechtermuisknop klikt en dan als bureaubladachtergrond instellen?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Mijn vriend heeft ook een Asus, en daar kan het ook niet bij.

Komt volgens mij omdat het een basisversie is van het besturingsprogramma. Je moet dan een of andere update uitvoeren en dan kun je wel je achtergrond wijzigen.
Ik heb ook een Asus, je gaat naar congiguratiescherm daar kies vormgeving en persoonlijke instellingen. Dan bureaublad achtergrondwijzigen en kies je een achtergrond uit je eigen map.
Inderdaad, als ik op mijn rechter muisknop klik verschijnt er niet "instellen als..."

Dafnuh, enig idee wat voor udate dat kan zijn? En hoe uit te voeren natuurlijk....
Misschien lukt het ook op de manier waarop waterplant zegt.

Anders kun je eens hier kijken:

http://www.pc-helpforum.b ... htergrond-wijzigen-35687/
windows 8?
it's a big club and you ain't in it
Dat had ik ook op m'n Asus. Dan staat er de meest basic versie van Windows op geïnstalleerd, waardoor je heel veel 'extra's' niet kan. Onder andere het instellen van een eigen bureaubladachtergrond of het creëren van een netwerk met andere computers in huis.

De enige manier waarop je wel een eigen bureaubladachtergrond in kan stellen is door je Windows te upgraden naar een uitgebreidere versie, maar dat kost je wel wat...
Is het een bedrijfslaptop waarbij de mogelijkheid afgeschermd is? Op mijn werk kan ik de achtergrond ook niet wijzigen.
...
Het is een prive laptop. Ik zal morgen eens proberen of het nu wel lukt!
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven