cd/dvd driver voor mini laptop
zondag 3 juli 2011 om 18:57
zondag 3 juli 2011 om 19:51
Heb je 'n type nummer van die Samsungdriver?
Wil eigenlijk ook 'n dvd-driver mee op reis om aan m'n laptop te kunnen hangen. Wilde eerst 'n portable dvdspeler, maar ik heb al zoveel apparatuur om mee te zeulen. Als 't echt klein en licht is, dan kan ik er misschien nog wel 'n plekkie voor vrijmaken in m'n bagage.
Wil eigenlijk ook 'n dvd-driver mee op reis om aan m'n laptop te kunnen hangen. Wilde eerst 'n portable dvdspeler, maar ik heb al zoveel apparatuur om mee te zeulen. Als 't echt klein en licht is, dan kan ik er misschien nog wel 'n plekkie voor vrijmaken in m'n bagage.
zondag 3 juli 2011 om 19:52
iedere dvd r/rw - usb drive of blu-ray speler kun je aan je netbookje aansluiten. je kunt dan ook in het BIOS aangeven of je de usb-drive als eerste wilt laten booten , zodat je evt. kunt downgraden naar win-xp of een dual boot installatie wilt zodat je bijv. ubuntu naast windows hopeloos installeert
zaterdag 23 juli 2011 om 12:47
Heb 'm inmiddels binnen. Niet die van bol.com, want die bleef maar vertraagd wat leveren betreft, maar ik heb nu de Samsung via Aces besteld. Echt leuk, klein en licht en wat 'n uitvinding! Zo kan ik lekker op m'n laptopscherm dvdtjes kijken op reis, ipv dat ik er weer duurder/groter/zwaarder apparaatje voor moest kopen.