Contact krijgen vinted?

23-05-2024 16:15 7 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Heeft iemand een idee hoe ik contact kan krijgen met vinted over een bestelling.

Als ik via help naar klantenservice ga kom ik niet verder dan veelgestelde vragen en is er geen optie tot contact.

Ze zeggen zelf dat je kunt chatten door de bestelling te selecteren en dan via help naar klantenservice te gaan maar die optie is er bij mij niet lijkt het.

Doe ik iets verkeerd of moet ik gewoon accepteren dat ze iets terugbetalen aan een koper die het pakket niet heeft opgehaald? Het pakket is nog niet door mij terug ontvangen dus ik moet nog maar zien of het daadwerkelijk terugkomt maar heb nu ook geen geld ontvangen.

Koper is laks met ophalen geweest en nu ben ik wellicht de dupe.
Alle reacties Link kopieren Quote
In de app zie ik die knop om contact op te nemen ook niet maar op mijn desktop wel. Mocht je er dan niet uit komen kun je mailen naar vinted@vinted.nl of legal@vinted.nl. Die adressen zie ik wel eens genoemd worden elders maar zelf geen ervaring mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het Ietje (i) rechts boven in het gesprek en dan onderwerp aanklikken en dan krijg je ergens de vraag, ben je geholpen met antwoord.

Je kan nee aanklikken of daar weer onder een contactknop.

Het is niet makkelijk.

En er is een goedlopend Vinted topic op Viva Geldpijler voor alles wat je wil weten en vaak sneller dan dat ze bij Vinted antwoord gaan geven. Meestal dan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lucifee2024 schreef:
23-05-2024 16:24
Het Ietje (i) rechts boven in het gesprek en dan onderwerp aanklikken en dan krijg je ergens de vraag, ben je geholpen met antwoord.

Je kan nee aanklikken of daar weer onder een contactknop.

Het is niet makkelijk.

En er is een goedlopend Vinted topic op Viva Geldpijler voor alles wat je wil weten en vaak sneller dan dat ze bij Vinted antwoord gaan geven. Meestal dan.
Dat heb ik ook geprobeerd maar krijg geen contact opties
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb dat ook eens gehad maar bij mij kreeg de koper pas zijn geld toen ik het weer terug ontvangen had en aangaf dat alles oké was. Heeft wel 3 weken geduurd
Alle reacties Link kopieren Quote
Als ik naar de i rechts bovenin ga kan ik een heleboel aanklikken. Ik heb even voor de show op "pakket ligt op het afhaalpunt geklikt" en krijg dan een button neem contact op (Wel eerst de bewuste bestelling aanklikken)
theeleutje wijzigde dit bericht op 23-05-2024 17:45
12.02% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Via saldo in behandeling vond ik een optie om ze te benaderen. Dit lijkt gelukt

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven