Continue code invoeren om Google te kunnen gebruiken

05-02-2014 16:55 10 berichten
Hoi,

Wanneer ik thuis een paar websites heb bezocht moet er elke keer een code ingevoerd worden, zo'n beveilingscode, om van Google gebruik te kunnen maken. Wat kan ik hier aan doen? Het werkt heel irritant omdat ik gewoon veel gebruik moet maken van internet voor mijn werk.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag hier laatst ook een topic over. Weet alleen niet meer of daar toen het verlossende antwoord is gekomen. Vind het een beetje vreemd misschien een virus?
Hm, ik kan hem niet vinden!
Had een kennis van me ook, die gebruikte google chrome als browser, nadat hij hem eruit heeft gegooid heeft hij geen problemen meer.
verba volant, scripta manent.
Aangezien mijn google het doet zonder code:

verificatie google?
Gebruik je een anonieme proxy bijvoorbeeld Tor?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Dat vindt Google niet goeed want dan hebben ze je privé informatie niet
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Je hebt 2-factor authenticatie aanstaan en je vinkt de checkbox ' niet meer vragen voor deze computer' niet aan wanneer je de code ingeeft.
quote:Amand schreef op 05 februari 2014 @ 19:02:

Je hebt 2-factor authenticatie aanstaan en je vinkt de checkbox ' niet meer vragen voor deze computer' niet aan wanneer je de code ingeeft.

U zegt? Mag dit in Jip en Janneke taal, lieve Amand? Ik werk trouwens met Mozilla Firefox.

Retrostar, het komt mij niet bekend voor, dus het zal wel niet! :-)
quote:toffifee schreef op 05 februari 2014 @ 19:49:

[...]

U zegt? Mag dit in Jip en Janneke taal, lieve Amand? Ik werk trouwens met Mozilla Firefox.

Retrostar, het komt mij niet bekend voor, dus het zal wel niet! :-)

Ga wanneer je ingelogd bent op je account naar je account instellingen. Rechtsboven bij het poppetje(nieuw leeg tabblad), klik op account en vervolgens op beveiliging. Daar staat verificatie in twee stappen, die staat dus ingeschakeld en kun je uitschakelen.

Of dit exact zo werkt met firefox weet ik niet, maar anders gebruik je even een keer chrome om het in te stellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven