De Amerikaanse Militair

18-06-2016 01:51 141 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ja hoor. Nadat mijn nichtje al een keer in de maling was genomen door een zogenaamde Amerikaanse militair en ze ook nog een keer bij Kees van der Spek bij oplichters in het buitenland waren geweest kwam het vriendschapsverzoek. Mijn militair heet Bush Robert Charles. Ik heb hem geaccepteerd maar wel ingesteld dat hij mijn vrienden en berichten niet kan zien. Voor je het weet gaat hij mijn vriendinnen lastig vallen. Natuurlijk weet ik dat het gewoon een oplichtersbende in Aftika ofzo is die met zijn allen in een zaaltje zitten te te tikken en dat is ook de reden dat ik hem geaccepteerd heb. Gewoon eens kijken hoe ver hij gaat.

Ik de indruk wekken dat hij een vette vis aan de haak heeft.



Kent iemand hier dit fenomeen? En is iemand geinteresseerd in hoe dit allemaal verder gaat? Laat het weten dan zal ik de gesprekken hier op het forum zetten. Ter lering ende vermaeck.
Alle reacties Link kopieren
Waarom besteed jij je kostbare tijd aan zoiets?
.
Alle reacties Link kopieren
En hoezo een neger uit Ghana? Dat weet je toch helemaal niet. Kan ook malle eppie van 2 straten verderop zijn?
.
Alle reacties Link kopieren
Het is nagenoeg algemeen bekend hoe die mensen werken. Zoals gezegd, het is zelfs bij oplichters in het buitenland geweest. Ik besteed er tijd aan omdat er nog altijd mensen (vrouwen) door dit soort lui worden opgelicht. Soms voor duizenden euro's. Met deze topic wil ik waarschuwen hiervoor. En ook voor een beetje vermaak als daar draagvlak voor is.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap ook niet zo goed waarom je deze persoon hebt toegevoegd en je hieraan je tijd gaat besteden, maar dat moet je zelf weten natuurlijk. Hopelijk komt je waarschuwing bij sommige mensen aan. Al ben ik bang dat als mensen het nu nog niet snappen dit topic daar niets aan zal veranderen. En het woord neger zou ik ook niet gebruiken, denk dat meedere mensen je daardoor al niet serieus nemen.
Wat een nare OP. Succes ermee. Bah.
Ik maak hem kapot...



Hoe dan?
Alle reacties Link kopieren
"een neger in Ghana". Die meneer heet een Ghanees.

En jij gaat hem he-le-maal kapot maken, en wij mogen fijn meelezen? Nou, kan niet wachten hoor!
quote:isa__88 schreef op 18 juni 2016 @ 02:04:

En hoezo een neger uit Ghana? Dat weet je toch helemaal niet. Kan ook malle eppie van 2 straten verderop zijn?

Doe niet zo naïef zeg....



Ik vind het wel een strakke actie TO!

Ben benieuwd hoe snel hij zielige verhaaltjes op gaat hangen en geld van je wil.

En natuurlijk gaat er vanuit jouw kant steeds iets mis met het overmaken (geld overgemaakt maar oeps! Per ongeluk een cijfer verwisseld in de bankrekening), heerlijk lang aan het lijntje houden deze oplichter is weleens goed dat ze worden teruggepakt!
Alle reacties Link kopieren
Het is wel eens goed als ze worden teruggepakt? Over naïef gesproken
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 18 juni 2016 @ 06:29:

Ik maak hem kapot...



Hoe dan? Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
quote:Pikkie22 schreef op 18 juni 2016 @ 07:00:

Het is wel eens goed als ze worden teruggepakt? Over naïef gesproken ?!? Leg uit
quote:prik schreef op 18 juni 2016 @ 07:14:

[...]



Daar ben ik ook wel benieuwd naar.

Het is in elk geval wel al zeker. Dan hoeven we ons in elk geval niet af te vragen hoe het eindigt.

Gaat alleen nog om "de reis"
Alle reacties Link kopieren
quote:Taralina schreef op 18 juni 2016 @ 07:14:

[...]



?!? Leg uitGhanese oplichters pak je amper, die gaan gewoon weer naar de volgende idioot.
Ik heb weleens zo'n persoon aan de lijn gehouden die over mijn computer begon. Van "Microsoft". Heel dom doen, niet snappen wat ze zeggen enz en na een kwartier melden dat je een Mac hebt

Ik snap het dus wel enigszins. Maar kapot maken, ach...hoe wil je dat doen dan?
Ik heb dat ook eens gedaan via marktplaats een Nigeriaan maanden bezig gehouden daarna aangegeven bij MP zodat hij geblokt werd.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel eens een verhaal gelezen over een man die succesvol geld heeft weten af te troggelen bij zo'n scammer. Dat kun je natuurlijk ook proberen. Tenzij het echt een Amerikaanse militair is, dan is het echt superzielig.



Overigens: neger?
Occam's razor
quote:Pikkie22 schreef op 18 juni 2016 @ 07:23:

[...]



Ghanese oplichters pak je amper, die gaan gewoon weer naar de volgende idioot.Tuurlijk. Dat snap ik ook. Daarom is het nog wel leuk tijdverdrijf om ze een beetje te zieken.
Alle reacties Link kopieren
Ik tik die naam in op google (alsof je dat niet verwachtte, waarom anders een naam geven?), en ik zie een pedofiel uit Florida.



Dus, wat moeten we nu doen? Je waarschuwen voor die man? Of ons zorgen maken dat je blijkbaar zelf niet zo slim was om te googlen?
Alle reacties Link kopieren
Maar is het dan in werkelijkheid een Ghanese pedofiel?
Occam's razor
Alle reacties Link kopieren
quote:Taralina schreef op 18 juni 2016 @ 06:41:

[...]



Doe niet zo naïef zeg....



Ik vind het wel een strakke actie TO!

Ben benieuwd hoe snel hij zielige verhaaltjes op gaat hangen en geld van je wil.

En natuurlijk gaat er vanuit jouw kant steeds iets mis met het overmaken (geld overgemaakt maar oeps! Per ongeluk een cijfer verwisseld in de bankrekening), heerlijk lang aan het lijntje houden deze oplichter is weleens goed dat ze worden teruggepakt!
.
Alle reacties Link kopieren
Als je denkt dat het een oplichter is dan rapporteer je die pagina oid.

Je gaat toch zeker je tijd niet verspillen aan een onbekende op fb met een fake profiel en dan de gesprekken plaatsen op een forum.

Ik zie het nut er niet van in tenzij je teveel vrije tijd hebt en niets te doen hebt.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Taralina schreef op 18 juni 2016 @ 07:31:

[...]



Tuurlijk. Dat snap ik ook. Daarom is het nog wel leuk tijdverdrijf om ze een beetje te zieken.Zolang je niet de illusie hebt ze terug te pakken...
Alle reacties Link kopieren
quote:Taralina schreef op 18 juni 2016 @ 06:41:

[...]



Doe niet zo naïef zeg....



Ik vind het wel een strakke actie TO!

Ben benieuwd hoe snel hij zielige verhaaltjes op gaat hangen en geld van je wil.

En natuurlijk gaat er vanuit jouw kant steeds iets mis met het overmaken (geld overgemaakt maar oeps! Per ongeluk een cijfer verwisseld in de bankrekening), heerlijk lang aan het lijntje houden deze oplichter is weleens goed dat ze worden teruggepakt!

Sohee dat zal hem leren! Daar zal hij vast lang van wakker liggen!

Over naïef gesproken.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
quote:Pikkie22 schreef op 18 juni 2016 @ 07:23:

[...]



Ghanese oplichters pak je amper, die gaan gewoon weer naar de volgende idioot.



Sterker nog, die zijn met meerdere projecten tegelijk bezig. Grote kans dat hij TO dumpt als ze niet snel genoeg hapt.



Ik ben trouwens vast niet de enige die geen mensen op FB accepteert die ik niet persoonlijk ken?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven