Domme vragen over de Wii

30-12-2014 13:54 20 berichten
(Dom? Ja, ik dacht, ik zeg het zelf maar vast... )

Ik zit al een tijdje te denken om een Wii-achtig ding te kopen. Het lijkt me leuk om van die bewegingsspellen te doen, met name Just Dance. Maar ik heb nooit een spelcomputer gehad en er zijn verschillende Wii's met verschillende accessoires waardoor ik de weg een beetje kwijt ben.

Met welke Wii kan ik Just Dance (en bijv. Active Sports) spelen en heb ik daar nog accessoires bij nodig? Of zitten die er al bij?
Er is maar 1 Wii

Of bedoel je spelcomputer?
Er is niet maar 1 wii. Je hebt de wii en je hebt de wii U.
Uh ja, ik zie bijv. ook een Wii mini. Dus misschien zijn er nog meer? En er is ook nog Kinect, maar dat is van Xbox kwam ik al achter.
De wii mini is gewoon de wii, maar dan mini. De U is echt een andere soort spelcomputer. Kan andere dingen.
quote:Desperate_Housewive schreef op 30 december 2014 @ 13:58:

Er is niet maar 1 wii. Je hebt de wii en je hebt de wii U.

Wel. Want de Wii U is geen Wii. Dus maar 1 Wii.

Een Wii U is een overgewaardeerde handheld spelcomputer.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn verschillende doosjes met dezelfde wii en verschillende gadgets.

Het is dus een kwestie van het goeie doosje pakken.

Als je ook andere spellen wilt gaan spelen zou ik niet voor de Wii gaan. Maar kiezen voor een Xbox 360 / playstation3.

wii was eigenlijk al verouderd toen het op de markt kwam, liep op verschillende vlakken 1 a 2 stappen achter op de concurentie.

just dance is ook beschikbaar voor xbox /ps3

http://www.marktplaats.nl ... abe740c1b&previousPage=lr
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
quote:ikeaverslaafde schreef op 30 december 2014 @ 13:58:

Uh ja, ik zie bijv. ook een Wii mini. Dus misschien zijn er nog meer? En er is ook nog Kinect, maar dat is van Xbox kwam ik al achter.Dan koop je die toch? Zelfde principe.
quote:Star schreef op 30 december 2014 @ 14:01:

[...]

Wel. Want de Wii U is geen Wii. Dus maar 1 Wii.

Een Wii U is een overgewaardeerde handheld spelcomputer.Een handheld computer waarmee je gewoon op de tv speelt dan. En bij de U krijg je ook gewoon dat basis-apparaat, zonder heb je er niks aan namelijk.
quote:Desperate_Housewive schreef op 30 december 2014 @ 14:07:

[...]

Een handheld computer waarmee je gewoon op de tv speelt dan. En bij de U krijg je ook gewoon dat basis-apparaat, zonder heb je er niks aan namelijk.Kan. Hoeft niet.
Is de 'gewone' Wii dan niet meer te krijgen ofzo? Want bij Bol, Bart Smit en Mediamarkt en zo zie ik alleen de Wii mini. Of kijk ik verkeerd?
Ik zou even op Marktplaats kijken.
Volgens mij is de gewone wii vervangen door de mini. Want die is kleiner en kan hetzelfde, en dan koopt niemand die grote meer dus het is de mini of de u waaruit je dan nog kan kiezen.
Aha... Weer wat geleerd.
quote:Star schreef op 30 december 2014 @ 14:12:

Ik zou even op Marktplaats kijken.En dit sowieso idd! Zoveel mensen die er niks meer mee doen. Op mp staan er genoeg voor een leuke prijs wij hebben die van ons ook verkocht
Wii is niet meer in productie. Vast nog wel ergens nieuw te krijgen hoor. Probeer als je per se nieuw wil Amazon.de eens.
Je kunt Wii active sports en Just Dance of de gewone wii spelen. Ik was ook nooit zo van de spel computers maar heb al jaren een wii.

Als het je om de beweging gaat zou je ook eens kunnen kijken naar de Xbox met Ki-nect. Heb ik zelf geen ervaring mee trouwens.
Wij hebben onze Wii ingeruild voor een xBox met Kinect. Ben er een stuk beter over te spreken, levert een hoop lol op met feestjes.
Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!
Ik zag dat je ze bij Gamemania kunt huren. Dus dan ga ik daar maar eens naartoe binnenkort. Kijken wat het beste bevalt.
quote:Desperate_Housewive schreef op 30 december 2014 @ 14:13:

Volgens mij is de gewone wii vervangen door de mini. Want die is kleiner en kan hetzelfde, en dan koopt niemand die grote meer dus het is de mini of de u waaruit je dan nog kan kiezen.Ik heb er al helemaal geen verstand van, maar volgens deze website zit er wel degelijk verschil tussen de gewone wii en de mini.

Mini wii is veel goedkoper, maar "je kunt geen GameCube-spellen op deze console spelen, je kunt er niet online mee gamen, er is geen S-Video-uitgang, geen SD-kaartlezer en de Wii Mini ondersteunt ook geen WiFi".

Maar TO, als ik het zo lees is hij voor jou prima geschikt, want je kan er verder wel gewoon alle spellen op spelen.

Wel raar trouwens dat de 'gewone' wii nergens meer te koop is!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven