Een simpele website maken

08-08-2013 21:38 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een tijdje terug opende ik een topic hoe ik een gratis website kan maken. Ik heb hier veel reacties gekregen en vaak de vraag waarom gratis? Waarom niet een klein bedrag betalen zodat je een eigen domeinnaam hebt?

Ik heb alle tips inmiddels bekeken. En ik ben overtuigd... de gratis websites zijn qua lay out echt niet mooi. Tenminste niet van hoe ik het wil hebben.

Daarom nu mijn vraag, wie weet waar ik een mooie website kan maken, voor een klein bedrag?

Ik heb er zelf totaal geen verstand van en op mijn zoektocht naar een gratis site heb ik mij bij verschillende dingen aangemeld om mij vervolgens weer af te melden omdat het niet aan mijn eisen voldeed. Jammer dat je dat pas na aanmelden weet. *zucht*.

Wat ik wil is een site maken met links een simpel menu dat als je op een knop klikt dat in het midden de tekst komt te staan.

Met kleuren die ik wil hebben.

Er moet een pagina bij met foto's niet honderden maar gewoon wat leuke.

En ik moet een stukje hebben waar ik bij nieuwe dingen wat bij kan schrijven. Dus net zoiets als een blog denk ik.

Ik heb helemaal geen verstand van html codes, liever gewoon wat je typt komt op het scherm.

En ik heb ook geen verstand van hosting en dat soort dingen. Liefst je maakt een site drukt op de knop en het staat op internet?

Oh en geen irritante reclame die ik er niet op wil hebben.

Denken jullie dat dat mogelijk is? Waar kan ik zo'n site maken?

En hoe weet ik nu dat het aan mijn wensen voldoet als je je eerst aan moet melden?
Volgens mij heb je in je vorige topic genoeg tips gekregen van goedkope, makkelijke websites.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ja alleen zit je met de gratis aan een lay out vast die niet mooi is. Maar hoe weet ik nu als ik op zo'n pagina voor een betaalde kies dat de lay out dan wel mooi is?