Ergerlijke facebookberichten deel 3

26-07-2015 19:51 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
We kunnen weer verder!



Stressed is just desserts spelled backwards
quote:single1985 schreef op 07 oktober 2015 @ 14:13:

Ja dat hartje plaats je op de Facebook van de persoon van wie je het bericht over borstkanker heb gehad.huh? Ik heb van iemand een hartje gehad, maar ik like dus helemaal niks wat met die stomme spelletjes te maken heeft.
quote:boebezoebe schreef op 07 oktober 2015 @ 14:30:

Ja, en wat moeten we dan gaan doen voor hart-en vaatziekten?Positief blijven: http://www.nu.nl/gezondheid/4140407/pos ... iekte.html
Alle reacties Link kopieren




Zucht.... als je er dan mee kan leven, waarom zo'n jankplaatje op facebook....
Dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 05 oktober 2015 @ 17:42:

Vandaag een mooie, niet ergerlijke (voor mij iig )



[img]https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=5688D59C[/img]



Ja, vind je? Ik zag hem vandaag ook een keer voorbij komen, wekte bij mij dezelfde ergernis op als al die vluchtingenhatersmeuk.

Echt zo'n populistisch kijk-mij-eens-deugen statement.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij zit facebook vol met mensen met een IQ van onder de 90. Ben blij dat ik er af ben.
Alle reacties Link kopieren
quote:Louise70 schreef op 07 oktober 2015 @ 22:51:

Volgens mij zit facebook vol met mensen met een IQ van onder de 90. Ben blij dat ik er af ben.Nou ,ik kies mijn FB vrienden gewoon uit, dus wat je ziet daat heb je zelf de hand in natuurlijk.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
quote:Louise70 schreef op 07 oktober 2015 @ 22:51:

Volgens mij zit facebook vol met mensen met een IQ van onder de 90. Ben blij dat ik er af ben.Viva forum ook. Gelukkig verzamelen de meesten zich op de actueelpijler
quote:juliet64 schreef op 07 oktober 2015 @ 22:47:

[...]





Ja, vind je? Ik zag hem vandaag ook een keer voorbij komen, wekte bij mij dezelfde ergernis op als al die vluchtingenhatersmeuk.

Echt zo'n populistisch kijk-mij-eens-deugen statement.



Ja dat vond ik ja. Een keer geen geschreeuw tegen vluchtelingen. Ik hoop dat de ikke ikke en de rest kan stikken mensen gaan nadenken.

Maar gezien alle domme praat overal zal dat wel ijdele hoop zijn.



Maar goed ook iets positiefs kun je blijkbaar negatief uitleggen.
Alle reacties Link kopieren
quote:juliet64 schreef op 07 oktober 2015 @ 22:47:

[...]





Ja, vind je? Ik zag hem vandaag ook een keer voorbij komen, wekte bij mij dezelfde ergernis op als al die vluchtingenhatersmeuk.

Echt zo'n populistisch kijk-mij-eens-deugen statement.Toch altijd nog beter dan al die niet-deugende statements die mensen schaamteloos neerplempen.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
quote:Louise70 schreef op 07 oktober 2015 @ 22:51:

Volgens mij zit facebook vol met mensen met een IQ van onder de 90. Ben blij dat ik er af ben.

daar heb ik altijd zo'n hekel aan. Dat mensen, op FB vooral maar ook op fora, commentaar hebben en plaatjes plakken met het onderwerp: FB is dom en vroegah hadden we tenminste echte vrienden en deden we echt leuke dingen. Nu zit iedereen alleen maar met een beeldscherm voor zijn neus.

Maar dan wel datzelfde domme medium gebruiken om die boodschap uit te dragen.

Dus.
Alle reacties Link kopieren
Het is weer zover Ik zie er steeds meer op mijn tijdlijn:



Sorry maar Jij bent een slachtoffer. Dit is een grap En nu moet jij meedoen. Je hebt mijn post geliked of een commentaar gegeven. Dit is een grap en deze moet jij nu verder zetten, zoniet heb je weinig humor😀. Je moet 1 van de volgende zinnen op je Facebook plaatsen. Je kiest er 1, zet hem op je status, wanneer iemand deze liked of commentaar geeft stuur je dit bericht. Je geeft zelf geen commentaar. Ieder op zijn beurt

1. Ik ben 5kg vermagerd door kebab te eten.

2. Ik denk dat ik verliefd ben op een kuiken

3. Ik word vader

4. Nieuw record! 6 dagen zonder me te wassen

5. Ik hou nog steeds van mijn ex

6. Ik heb de tartiflette laten verbranden

7. Ik heb beslist! Morgen verf ik men haar paars

8. Ik heb goed nagedacht en ik denk dat ik gigolo word

9. Ik heb de liefde van men leven ontmoet

10. De verloofde van mijn beste vriendin is homo! Wat moet ik doen? Haar vertellen?

11. Dit jaar ga ik trouwen

12. Ik kan niet meer, ik verander van geslacht

13. Ik denk dat het tijd is dat ik jullie iets vertel

14. Ik heb een lieveheersbeestje ingeslikt, brengt dit geluk?

15. Het is al 5 dagen dat ik niet meer kan kakken, weet ni meer wat te doen

16. Ik weet dat niemand dit leest maar soms, als ik me verveel, kruip ik in een slaapzak, smeer ik me in met boter en glijd over de grond als een worm.
Alle reacties Link kopieren
Die is wel heel erg, Dilaatje al vind ik 16. dan wel weer hysterisch....
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 08 oktober 2015 @ 07:44:

[...]



daar heb ik altijd zo'n hekel aan. Dat mensen, op FB vooral maar ook op fora, commentaar hebben en plaatjes plakken met het onderwerp: FB is dom en vroegah hadden we tenminste echte vrienden en deden we echt leuke dingen. Nu zit iedereen alleen maar met een beeldscherm voor zijn neus.

Maar dan wel datzelfde domme medium gebruiken om die boodschap uit te dragen.

Dus.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”




Die is wel erg
Alle reacties Link kopieren
quote:MonicaGeller schreef op 08 oktober 2015 @ 09:24:

Die is wel erg Tot voor de laatste zin vond ik em wel grappig. Dat is mss nog wel erger.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Waar vinden jullie toch al die plaatjes?



Ik mag toch hopen dat jullie die bewust opzoeken en dat ze niet gedeeld worden door jullie vrienden Ik zou dan echt heel zachtjes gaan huilen
Alle reacties Link kopieren
quote:AnAppleADay schreef op 08 oktober 2015 @ 09:33:

Waar vinden jullie toch al die plaatjes?



Ik mag toch hopen dat jullie die bewust opzoeken en dat ze niet gedeeld worden door jullie vrienden Ik zou dan echt heel zachtjes gaan huilen

Mijn smoes is dat ik een flink aantal onbekenden op FB heb, omdat ik die nodig heb om mijn spel te kunnen spelen.

Maar ik ben bang dat je dan mss nog wel harder gaat huilen.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
quote:AnAppleADay schreef op 08 oktober 2015 @ 09:33:

Waar vinden jullie toch al die plaatjes?



Ik mag toch hopen dat jullie die bewust opzoeken en dat ze niet gedeeld worden door jullie vrienden Ik zou dan echt heel zachtjes gaan huilen Sinds je kunt zien wat je vrienden liken is het aantal van die plaatjes op mijn lijn vervijfvoudigd - dat zegt misschien ook veel over mijn vriendjes
Alle reacties Link kopieren
quote:boro_ schreef op 07 oktober 2015 @ 21:53:

[afbeelding]



Zucht.... als je er dan mee kan leven, waarom zo'n jankplaatje op facebook....Nou, dat kan ik me nog wel voorstellen hoor. Als je soms hoort en leest wat voor opmerkingen een chronisch zieke om de oren krijgt.. En juist omdat het niet altijd zichtbaar is, is het wel handig om zoiets op facebook te zetten, zodat meer mensen weten dat je ergens last van hebt
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Louise70 schreef op 07 oktober 2015 @ 22:51:

Volgens mij zit facebook vol met mensen met een IQ van onder de 90. Ben blij dat ik er af ben.Ik ben ook blij voor je
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:MonicaGeller schreef op 08 oktober 2015 @ 09:38:

[...]





Sinds je kunt zien wat je vrienden liken is het aantal van die plaatjes op mijn lijn vervijfvoudigd - dat zegt misschien ook veel over mijn vriendjes



Oei daar zou ik ook wel van gaan huilen denk ik.



@Solomio, beter dat je onbekenden toevoegt dan dat je je vrienden verveelt met spelletjes Ik zou kunnen zeggen dat ik ze dan wel zou ontvolgen, maar ik vind het stiekem ook wel vermakelijk om dit soort mensen te volgen.



Zolang ik maar kan verantwoorden naar mezelf dat het niet mijn vrienden zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 06 oktober 2015 @ 22:09:

Oeps, ik heb een stripheldenplaatje geliked zonder dat ik het wist



Ik zag alleen dat Pietje Puk haar profielfoto had gewijzigd in een schattig plaatje van Jip en Janneke. Ze is net bevallen dus ik linkte het daaraan. Krijg ik ineens een bericht in mijn inbox:



Thx voor je like! Nu is het aan jou om 24 uur een stripfiguur als profiel foto nemen.

Zet in je status het volgende bericht: "Ik ben van plan om Facebook te vullen met striphelden om aandacht te vragen voor kinderkanker. Geef mij een like en ik zal je een stripheld toewijzen".

Voor jou heb ik verzonnen: Snoopy

Zoek haar op Google afbeeldingen en plaats deze als profielfoto!



Heb de like maar weer weggehaald.



Verschrikkelijk.

Stripplaatjes plakken om aandacht te vragen voor kinderkanker. Hoe bedenk je het. Ik vind het wel zo dom.

Alsof die kinderen er wat aan hebben. Doneer dan liever aan Kika.

Heb het al een paar keer langs zien komen.
Ik heb ook vrienden vanwege een spel op Facebook.

ZE staan in een aparte groep, ik kan alle berichten, likes , plaatjes gewoon overslaan, die zi ik alleen als ik op de spelgroep aan klik.

Voor de rest is het familie,goede vrienden, maar ook daar komt meuk mee naar binnen.

Sommige zijn leuk maar de rest...........................verdwijnt in de prullenbak.
Alle reacties Link kopieren
quote:beetjegek schreef op 07 oktober 2015 @ 14:31:

[...]

Mijn vader kreeg juist kanker door asbest, dus wat mij betreft sla je de plank mis.



Dat is heel naar. Heeft je vader met asbest gewerkt?

Ik snap dat je vindt dat asbestplaten onhandig gekozen zijn. Anderzijds zette het mij meer aan het denken dan die stripheldenplaatjes bij elkaar (het was niet mijn post, maar ik kwam hem tegen) en is het mogelijk ook een referentie aan een van die awareness acties van een aantal jaar geleden, waarbij je iets met drankjes op je tijdlijn moest zetten. Terwijl alcohol ook de kans op kanker vergroot.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven