Ergerlijke facebookberichten deel 5
zaterdag 24 december 2016 om 13:38
Ik snap dat ook echt niet. Inderdaad, de halve wereld ziet die foto. Misschien dus ook wel mensen die een tijd geen contact meer hebben gehad met de overledene en op deze manier er achter komen dat hij/zij er niet meer is. Of mensen die bewust gekozen hebben om niet te gaan kijken hoe hij/zij was opgebaard en er dan alsnog naar 'mogen' kijken...
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"

zaterdag 24 december 2016 om 17:30

zondag 25 december 2016 om 21:26
Er is weer wat te winnen dit is 1 van de reacties
Oh leuk! Samen met mijn grobbekuiken die ik niet kan taggen...aka mijn facebookloze tienjarige zoon zou ik hier heel graag enorm van genieten ???? morgen gaat hij voor een paar dagen naar zijn papa, als verrassing bij terugkomst deze doos onder de boom? Dat zou geweldig zijn!
Wie noemt zijn kind nu grobbekuiken?
Oh leuk! Samen met mijn grobbekuiken die ik niet kan taggen...aka mijn facebookloze tienjarige zoon zou ik hier heel graag enorm van genieten ???? morgen gaat hij voor een paar dagen naar zijn papa, als verrassing bij terugkomst deze doos onder de boom? Dat zou geweldig zijn!
Wie noemt zijn kind nu grobbekuiken?

maandag 26 december 2016 om 07:55
Een vriendin plaats dat lintjesverzoek voor Tijn en zet daar bij dat een stichting die onderzoek doet zou nog beter zijn. Ik reageer daar op dat die stichting bestaat met een link naar dis stichting dis door de aandacht bij sr ook veel donaties hebben gehad. Trekt iemand die ik niet ken helemaal van leer dat ik zeker van de situatie profiteer, effe snel een stichting oprichten zogenaamd voor dit doel en binnenharken in eigen zakken. Toen ik hem mededeelde dat de stichting is opgericht door ouders die zelf een kind hebben verloren en andere proberen dit te besparen met geld voor onderzoek bleef het stil. Prima als je niet aan goede doelen wilt doneren, maar om een ander er zonder enig onderzoek van te beschuldigen geld binnen te harken gaat wel ver.

maandag 26 december 2016 om 10:05
quote:Rolu schreef op 26 december 2016 @ 07:55:
Een vriendin plaats dat lintjesverzoek voor Tijn en zet daar bij dat een stichting die onderzoek doet zou nog beter zijn. Ik reageer daar op dat die stichting bestaat met een link naar dis stichting dis door de aandacht bij sr ook veel donaties hebben gehad. Trekt iemand die ik niet ken helemaal van leer dat ik zeker van de situatie profiteer, effe snel een stichting oprichten zogenaamd voor dit doel en binnenharken in eigen zakken. Toen ik hem mededeelde dat de stichting is opgericht door ouders die zelf een kind hebben verloren en andere proberen dit te besparen met geld voor onderzoek bleef het stil. Prima als je niet aan goede doelen wilt doneren, maar om een ander er zonder enig onderzoek van te beschuldigen geld binnen te harken gaat wel ver.

maandag 26 december 2016 om 10:26
quote:single1985 schreef op 26 december 2016 @ 10:04:
[...]
Ben gelukkig niet de enigste die zich er aan ergert.Ik denk dat wij de enige zijn. Ook al dat drama over dat het zo druk wordt in de hemel op muzikaal gebied. Van mijn fb-vrienden is maar een enkeling gelovig maar nu heeft mijn halve tijdlijn het over dringen bij de hemelpoort.
[...]
Ben gelukkig niet de enigste die zich er aan ergert.Ik denk dat wij de enige zijn. Ook al dat drama over dat het zo druk wordt in de hemel op muzikaal gebied. Van mijn fb-vrienden is maar een enkeling gelovig maar nu heeft mijn halve tijdlijn het over dringen bij de hemelpoort.
maandag 26 december 2016 om 10:35
Ach.. ik dacht bij de zoveelste die het gedeeld had "ja, nu weet ik het wel" maar net als velen vind ik toch wel dat er véél iconen gestorven zijn dit jaar. En dan zeker zo'n artiest, die op 53 jarige leeftijd overlijdt én grote hits had in de tijd dat velen net op stap gingen en dergelijke, ja dat raakt.
Later is nu
maandag 26 december 2016 om 13:53
Schuldig. George Michael is een van de twee artiesten die me tijdens een concert met een liedje zo geraakt heeft, dat ik stond te huilen in de Arena. De ander die dat voor elkaar heeft gekregen was Prince. Dus ja, ik kende ze niet, maar ze hebben me wel op persoonlijk vlak geraakt.
Waar ik me dan wel aan erger, is dat iemand die ik ken en die ooit op tv een Last Christmas Tribute/Parodie heeft gedaan, en daarbij in beeld was met een aantal BN-ers, daar dan een fotootje van heeft geplaatst. Gewoon omdat dat voor mij overkomt als pure aandachttrekkerij.
Waar ik me dan wel aan erger, is dat iemand die ik ken en die ooit op tv een Last Christmas Tribute/Parodie heeft gedaan, en daarbij in beeld was met een aantal BN-ers, daar dan een fotootje van heeft geplaatst. Gewoon omdat dat voor mij overkomt als pure aandachttrekkerij.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"

maandag 26 december 2016 om 15:20
Tsja, ik heb mensen op mijn tijdlijn die ik al jaren ken en nog nooit heb ik ze met 1 woord over George Michael gehoord. En nu ineens worden er tig liedjes gedeeld, zwarte hartjes geplaatst en verteld dat het vast geen toeval is dat hij op 1e kerstdag overleden is.
Ik had ook mijn tienerkamer vol met posters van Wham. En het eerste concert waar ik ooit heen ging was van George Michael. Ik heb het kaartje nog steeds.
Het is gewoon de totale massahysterie die dan uitbreekt die mij zo vreselijk tegenstaat.
Ik had ook mijn tienerkamer vol met posters van Wham. En het eerste concert waar ik ooit heen ging was van George Michael. Ik heb het kaartje nog steeds.
Het is gewoon de totale massahysterie die dan uitbreekt die mij zo vreselijk tegenstaat.
maandag 26 december 2016 om 23:21
Ik snap dat wel dat janken om George Michael. Ik ben ook halverwege de 40, en mijn eerste concert was ook dat van hem, in Ahoy. Vele concerten zijn er gevolgd, waaronder ook nog 3 van David Bowie en 2 van Prince.
Zat bij David Bowie echt te janken dat-ie dood was.
Het is toch een soort van jeugdsentiment waarvan je nu zeker bent dat het nooit meer terug komt ofzo.
Uiteraard heb ik hiervan niets op facebook gezet, ik val alleen jullie ermee lastig
Zat bij David Bowie echt te janken dat-ie dood was.
Het is toch een soort van jeugdsentiment waarvan je nu zeker bent dat het nooit meer terug komt ofzo.
Uiteraard heb ik hiervan niets op facebook gezet, ik val alleen jullie ermee lastig
maandag 26 december 2016 om 23:32