Ergerlijke facebookberichten deel 5

08-11-2016 20:08 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij een mooie voor vandaag....

I can explain it to you, but I can't understand it for you
Vandaag een foto van een opgebaarde overledene in een kist op Facebook. ....

(Een vriend van mij heeft daar op gereageerd en ik krijg dat dus ook te zien, ik ken de overledene niet eens)
Vreselijk. En niet alleen jij ziet het. Waarschijnlijk de halve wereld. Leuk als je dood bent en zo tentoongesteld wordt
Ik snap dat ook echt niet. Inderdaad, de halve wereld ziet die foto. Misschien dus ook wel mensen die een tijd geen contact meer hebben gehad met de overledene en op deze manier er achter komen dat hij/zij er niet meer is. Of mensen die bewust gekozen hebben om niet te gaan kijken hoe hij/zij was opgebaard en er dan alsnog naar 'mogen' kijken...
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Ik zou hoe hard ook z'n persoon die dat plaats onmiddellijk blokkeren. Ik kan daar dus niet tegen en kan lang last houden van zulke beelden. Kijk ook nooit in de kist tijdens de begrafenis of crematie.
Een kennis op facebook die orthodox christen is, en die IEDERE kerst iets moet posten in de trant van: Ook al het is voor mij nog geen kerst, ik wens jullie toch fijne dagen.

Wat nobel van hem, dat ook al is het voor hém nog geen kerst, hij zich toch verwaardigt om ons een fijne kerst te wensen.
Hier vandaag ook een fb vriend die op iemand had gereageerd, die persoon had foto's van haar overleden oma(?) in kist geplaatst. Vond het niet zo prettig om te zien...bah
Oh misschien wel dezelfde foto!
Er is weer wat te winnen dit is 1 van de reacties

Oh leuk! Samen met mijn grobbekuiken die ik niet kan taggen...aka mijn facebookloze tienjarige zoon zou ik hier heel graag enorm van genieten ???? morgen gaat hij voor een paar dagen naar zijn papa, als verrassing bij terugkomst deze doos onder de boom? Dat zou geweldig zijn!

Wie noemt zijn kind nu grobbekuiken?
Kan tenminste drie van mijn facebook vrienden dit bericht kopiëren en plaatsen (niet delen)? Ik probeer aan te tonen dat er altijd iemand luistert.

December kan een zware maand zijn voor velen! ????????????

Thanks! ??
Een vriendin plaats dat lintjesverzoek voor Tijn en zet daar bij dat een stichting die onderzoek doet zou nog beter zijn. Ik reageer daar op dat die stichting bestaat met een link naar dis stichting dis door de aandacht bij sr ook veel donaties hebben gehad. Trekt iemand die ik niet ken helemaal van leer dat ik zeker van de situatie profiteer, effe snel een stichting oprichten zogenaamd voor dit doel en binnenharken in eigen zakken. Toen ik hem mededeelde dat de stichting is opgericht door ouders die zelf een kind hebben verloren en andere proberen dit te besparen met geld voor onderzoek bleef het stil. Prima als je niet aan goede doelen wilt doneren, maar om een ander er zonder enig onderzoek van te beschuldigen geld binnen te harken gaat wel ver.
Zo dan, wat ern idioot.

Even snel een stichting oprichten....tuurlijk joh .
Ik erger me aan alle dramaposts over George Michael. Men, alsof al mijn vrienden dagelijks bij hem over de vloer kwamen.
quote:made@kate schreef op 26 december 2016 @ 09:56:

Ik erger me aan alle dramaposts over George Michael. Men, alsof al mijn vrienden dagelijks bij hem over de vloer kwamen.Ben gelukkig niet de enigste die zich er aan ergert.
quote:Rolu schreef op 26 december 2016 @ 07:55:

Een vriendin plaats dat lintjesverzoek voor Tijn en zet daar bij dat een stichting die onderzoek doet zou nog beter zijn. Ik reageer daar op dat die stichting bestaat met een link naar dis stichting dis door de aandacht bij sr ook veel donaties hebben gehad. Trekt iemand die ik niet ken helemaal van leer dat ik zeker van de situatie profiteer, effe snel een stichting oprichten zogenaamd voor dit doel en binnenharken in eigen zakken. Toen ik hem mededeelde dat de stichting is opgericht door ouders die zelf een kind hebben verloren en andere proberen dit te besparen met geld voor onderzoek bleef het stil. Prima als je niet aan goede doelen wilt doneren, maar om een ander er zonder enig onderzoek van te beschuldigen geld binnen te harken gaat wel ver.
quote:single1985 schreef op 26 december 2016 @ 10:04:

[...]

Ben gelukkig niet de enigste die zich er aan ergert.Ik denk dat wij de enige zijn. Ook al dat drama over dat het zo druk wordt in de hemel op muzikaal gebied. Van mijn fb-vrienden is maar een enkeling gelovig maar nu heeft mijn halve tijdlijn het over dringen bij de hemelpoort.
Ach.. ik dacht bij de zoveelste die het gedeeld had "ja, nu weet ik het wel" maar net als velen vind ik toch wel dat er véél iconen gestorven zijn dit jaar. En dan zeker zo'n artiest, die op 53 jarige leeftijd overlijdt én grote hits had in de tijd dat velen net op stap gingen en dergelijke, ja dat raakt.
Later is nu
Schuldig. George Michael is een van de twee artiesten die me tijdens een concert met een liedje zo geraakt heeft, dat ik stond te huilen in de Arena. De ander die dat voor elkaar heeft gekregen was Prince. Dus ja, ik kende ze niet, maar ze hebben me wel op persoonlijk vlak geraakt.

Waar ik me dan wel aan erger, is dat iemand die ik ken en die ooit op tv een Last Christmas Tribute/Parodie heeft gedaan, en daarbij in beeld was met een aantal BN-ers, daar dan een fotootje van heeft geplaatst. Gewoon omdat dat voor mij overkomt als pure aandachttrekkerij.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Tsja, ik heb mensen op mijn tijdlijn die ik al jaren ken en nog nooit heb ik ze met 1 woord over George Michael gehoord. En nu ineens worden er tig liedjes gedeeld, zwarte hartjes geplaatst en verteld dat het vast geen toeval is dat hij op 1e kerstdag overleden is.

Ik had ook mijn tienerkamer vol met posters van Wham. En het eerste concert waar ik ooit heen ging was van George Michael. Ik heb het kaartje nog steeds.

Het is gewoon de totale massahysterie die dan uitbreekt die mij zo vreselijk tegenstaat.
Ik snap dat wel dat janken om George Michael. Ik ben ook halverwege de 40, en mijn eerste concert was ook dat van hem, in Ahoy. Vele concerten zijn er gevolgd, waaronder ook nog 3 van David Bowie en 2 van Prince.

Zat bij David Bowie echt te janken dat-ie dood was.

Het is toch een soort van jeugdsentiment waarvan je nu zeker bent dat het nooit meer terug komt ofzo.

Uiteraard heb ik hiervan niets op facebook gezet, ik val alleen jullie ermee lastig
Een vriend van mij had op een openbaar gedeelde foto van een drol gereageerd.

Was op 1ste kerstdag en had de vorm van een "K" en kind was helemaal gelukkig.

Nou ik hoef echt geen foto's te zien van een drol.
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Ik heb er wel eens aan gedacht een foto van een flinke bolus te plaatsen als reactie op al die borden vreten die maar over Facebook vliegen. Het resultaat van het bord vreten.
kan iemand dit voor mij vertalen? Is al 138 keer gedeeld

met agnes zoek iema d voor mee te chette knap en geld wie wil zeg maar ben vrolyke spontanen mijt
Makkie!

Met Agnes, ik zoek iemand om mee te chatten, knap en rijk. Wie wil? Zeg maar! Ik ben een vrolijk spontaan klein geleedpotig diertje.
dan ben je wakkerder dan mij knap en rijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven