Ervaring met Samsung Galaxy Note
maandag 4 juni 2012 om 20:15
Hallo dames,
Los van het feit dat hij groot is (Dat weet ik maar heb daar niet zón problemen mee) vraag ik me af of er mensen ervaring hebben met de Galaxy Note. Is hij makkelijk mbt agendabeheer en het gebruiken van website's en wat zijn de grootste voordelen aan de note in tegenstelling tot de Galaxy S3. Ik vind hem eigenlijk wel stoer maar ben even aan het kijken wie er ervaring mee heeft aangezien niemand in mijn omgeving deze telefoon heeft.
Los van het feit dat hij groot is (Dat weet ik maar heb daar niet zón problemen mee) vraag ik me af of er mensen ervaring hebben met de Galaxy Note. Is hij makkelijk mbt agendabeheer en het gebruiken van website's en wat zijn de grootste voordelen aan de note in tegenstelling tot de Galaxy S3. Ik vind hem eigenlijk wel stoer maar ben even aan het kijken wie er ervaring mee heeft aangezien niemand in mijn omgeving deze telefoon heeft.
maandag 4 juni 2012 om 21:01
Ik heb de Galaxy Note nu een half jaar, en hij bevalt me uitstekend. Ik gebruik hem erg veel voor internet en dat gaat prima. Ook de agenda vind ik erg fijn werken. Eigenlijk is er niets aan de telefoon wat ik minder vind. De galaxy s3 heb ik zelf geen gebruikerservaring mee, maar de specificaties en de besturing zijn gelijk aan de Note. De 2 duidelijke verschillen zijn de grootte en het werken met de Stylus. Als ik met de stylus 2x op het scherm tik, opent er een soort post-it waarop je een notitie kunt maken, die je vervolgens op je homescreen kunt plakken. Erg handig!
Some people aim at nothing in life and hit it with amazing accuracy..
maandag 4 juni 2012 om 21:37
Ik zou dan voor Tele2 gaan. Je krijgt meer minuten voor hetzelfde geld én je telefoon is dan meteen afgekocht. Bij Hi, met dat nieuwe leaseplan, kun je die nog kopen na afloop van je contract, tegen de dan geldende marktprijs. Ben je stukken duurder uit als je hem dus wilt houden. Mag ik vragen waardoor je twijfelt?
Some people aim at nothing in life and hit it with amazing accuracy..
maandag 4 juni 2012 om 21:58
maandag 4 juni 2012 om 22:35
Ik heb ook de Note en ik vind het echt een fantastische telefoon. Om verschillende redenen was ik ff helemaal klaar met de HTC's, dus nu deze. Hij is echt supersnel in openen en switchen van dingen, je hoeft echt nooit te wachten. Agenda synct nice met mn google calender (duh) en het beeld he, heerlijk
Kan zelfs gewoon lekker uitzending gemist er op kijken in bed ofzo 
De stylus zit er bij mij trouwens alleen voor de sier in, die heb ik echt nog nooit gebruikt.
De stylus zit er bij mij trouwens alleen voor de sier in, die heb ik echt nog nooit gebruikt.
woensdag 6 juni 2012 om 00:07
Heb ''m sinds een paar dagen en vind het echt een superding. Wel wat groot om gewoon in de hand mee te bellen, net iets te groot voor mijn hand maar met een oortje of retrotelefoonhoorn of gewoon op speaker geen probleem. Is een van de eerste mobiele telefoons sinds jaren die ik echt heel doordacht en gebruiksvriendelijk vind.
donderdag 21 juni 2012 om 19:48
quote:Jamil schreef op 04 juni 2012 @ 21:58:
Tele2 gebruikt, net als Hi, het KPN netwerk. Dus qua bereik zal er geen verschil in zitten.. En voor wat het waard is: ik heb internet + tv van Tele2, en vind de klantenservice uitstekend!!Tele2 gebruikt het het netwerk van T-Mobile, niet van KPN. Ik heb Tele2 en helaas niet overal bereik. Wij zijn vrij regelmatig op Goeree-Overflakkee en daar heb ik slecht bereik. Ook het mobiel internet is erg traag. Eind van het jaar ga ik, na tig jaren, de boel dan ook opzeggen.
Tele2 gebruikt, net als Hi, het KPN netwerk. Dus qua bereik zal er geen verschil in zitten.. En voor wat het waard is: ik heb internet + tv van Tele2, en vind de klantenservice uitstekend!!Tele2 gebruikt het het netwerk van T-Mobile, niet van KPN. Ik heb Tele2 en helaas niet overal bereik. Wij zijn vrij regelmatig op Goeree-Overflakkee en daar heb ik slecht bereik. Ook het mobiel internet is erg traag. Eind van het jaar ga ik, na tig jaren, de boel dan ook opzeggen.