Ervaringen HTC telefoon

06-04-2011 19:54 39 berichten
Tja... volgens mij zegt de titel al genoeg :-)

Ik heb al een tijdje een samsung jet, maar ben er eigenlijk nooit echt blij mee geweest, vooral vanwege het touchscreen.

Nu kan ik een nieuwe telefoon uitzoeken en slaat de twijfel toe.

Ik ben al een tijdje aan het twijfelen over een iphone of blackberry, maar deze vind ik nog behoorlijk prijzig (vooral iphone).

Ik heb net nog even verder gekeken en vond de HTC telefoons er ook mooi uitzien, vandaar mijn vraag:

Is een HTC telefoon een aanrader? En zo ja: Welke en waarom?

Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
ik heb de HTC Wildfire. Mooie telefoon in handformaat. Ik vind hem ideaal, werkt fijn en snel en is heel uitgebreid!

Het touchscreen vind ik een stuk beter reageren als bij samsung, die ik hiervoor had.

Succes
a docter a day keeps the apple away
Hier een Desire Z. Ben er erg blij mee. Soort kleine laptop, fijn om te internetten, maakt goede foto's en filmpjes en kan die direct versturen of op youtube zetten.

Als ik een minpuntje moet noemen is het misschien het geluid, dat is vrij zacht. Heb de telefoon wel eens op de speaker staan (dan kan dochter papa horen ) en dat is niet zo heel best. Verder dik tevreden!
Ik ben verslaafd aan mijn desire HD, kan echt iet zonder.

Had hiervoor een BB maar vind HTC veel prettiger!
Ik heb een HTC van 1 jaar oud (tattoo volgens mij) Ik vind de touchscreen NIET fijn werken.
HTC Desire heb ik. Heerlijk toestel, gebruiksvriendelijk, gewoon nooit problemen mee gehad. Ik moet in september verlengen en denk dat ik gewoon bij de desire blijf.
quote:akka schreef op 06 april 2011 @ 20:33:

Ik heb een HTC van 1 jaar oud (tattoo volgens mij) Ik vind de touchscreen NIET fijn werken.wat vind je er niet fijn aan dan?
Ik heb een HTC wildfire en ik ben er SUPER blij mee

Had hiervoor ook een andere touchscreen en die vond ik heel onhandig (reageerde op elke aanraking). De nieuwere modellen (dus ook de wildfire) reageren op warmte en dus alleen op handaanraking.
Ik heb een HTC Desire en vind hem vanaf het begin geweldig. Tuurlijk was het even wennen aan het touchscreen, maar dat was snel weg, sneller dan ik verwachtte. Lekker groot scherm, reageert snel en ik gebruik hem veel meer dan ik vooraf had gedacht. Wel verslavend dus
Hmmm.... nog meer om over te twijfelen dus! :-)

Ik had altijd het idee dat HTC zo'n tweederangsmerk was, maar dat moet ik dus bijstellen!

Ik vind van de bb de toetsen zo inieminie en de iphone veel te duur (moet Hi of KPN abonnement hebben) dus ik ga me maar even verder verdiepen in de HTC's dan.

Hoe lang is de levensduur van HTC ongeveer? Normaal gesproken zijn mijn telefoons meestal na een jaartje wel dood...
dit gaat lekker.... 3 dubbel!
Dubbel.
Ik heb een Legend. Ik vind hem ideaal. Compact en goed te gebruiken.
Heb ook een HTC Desire en ben er ook heel tevreden mee.

Ik vond het touchscherm ook te 'glad' en heb een beschermfolietje gekocht, waardoor hij iets stroever is.
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
Hier een HTC Desire Z, dus met zowel touchscreen als uitklaptoetsenbordje. Superblij mee! M'n man heeft Iphone 4, welke ik oo k wel regelmatig gebruik. En elke keer vind ik die dan weer veel gebruikersONvriendelijker dan de HTC. De HTC heeft in menu's veel meer opties en mogelijkheden. Ook de keuze tussen touchscreen en fysiek schermpje vind ik erg fijn om te hebben. Ik ga hierna zeker voor HTC.

Oh ja, eens met iemand hierboven, geluid vanuit de speakers of via koptelefoon is erg zacht. Dat is jammer...
Mijn vriend heeft HTC Desire HD en is 100% tevreden. Hij had hiervoor Samsung Omnia 2 en het verschil is megagroot tussen deze twee telefoons. Hij (dol op gadgets en een IT'er) raakt niet uitgepraat over zijn telefoon (hij heeft 'm relatief kort) dus hopelijk trekt het bij
Hier ook een HTC desire. Prima telefoontje. Nadeel is dat het geheugen op de telefoon niet heel groot is, en er meerdere applicatie's zijn die niet op de SD kaart kunnen worden gezet. Verder ben ik verslaafd.
Bedankt voor alle reacties!

Ik word eigenlijk wel steeds enthousiaster over de HTC desire....

Maar even een keer in de winkel gaan kijken! :-)
quote:chicky012 schreef op 06 april 2011 @ 20:43:

Ik had altijd het idee dat HTC zo'n tweederangsmerk was, maar dat moet ik dus bijstellen!

Ik vind van de bb de toetsen zo inieminie en de iphone veel te duur (moet Hi of KPN abonnement hebben) dus ik ga me maar even verder verdiepen in de HTC's dan.

Hoe lang is de levensduur van HTC ongeveer? Normaal gesproken zijn mijn telefoons meestal na een jaartje wel dood...

Ik heb mijn HTC al bijna 2 jaar en nog nooit een probleem mee gehad.

HTC was een tijd geleden nog relatief onbekend in NL maar ik geloof dat de Desire (een van de?) bestverkochten modellen wereldwijd is op dit moment.
quote:chicky012 schreef op 06 april 2011 @ 20:43:

Ik had altijd het idee dat HTC zo'n tweederangsmerk was, maar dat moet ik dus bijstellen!HTC is een topmerk. HTC Desire HD is een stuk beter, makkelijker, fijner, sneller, goedkoper dan de iPhone.
Hier ook de desire Z, en erg tevreden. Enige nadeel vind ik dat hij een beetje fragiel voelt. Maar erg gebruiksvriendelijk!
Ik heb (volgens de meneer in de winkel) de nieuwste HTC.... de HTC desire Sense.

Ik zie het verschil niet met andere telefoons, maargoed Hij is mooi, handig, snel... alles zit erop en eraan! Goede camera er op, wat voor mij belangrijk is.

Volgens mij heb ik nog lang niet alle functies ontdekt maar wat ik al het uitgeprobeerd werkt prima!
Iemand ervaring met de htc incredible S?

Lijkt mij namelijk wel een leuk toestel!
HTC Incredible S is een gepimpte versie van de HTC Desire HD. Goed toestel.

Je zou ook nog even kunnen kijken naar de HTC Sensation, opvolger van de HTC Desire HD. Wel iets duurder, maar dan heb je ook wat.
hier ook een htc fan.

tijdje geleden een automatische update gekregen, maar mijn telefoon liep hierna vast en deed niets meer..

htc heeft een koerier gestuurd, en kosteloos mijn telefoon gerepareerd en weer terug gebracht!

Heb geen bonnetje hoeven overhandigen oid

super service!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven