Ervaringen HTC telefoon
woensdag 6 april 2011 om 19:54
Tja... volgens mij zegt de titel al genoeg 
Ik heb al een tijdje een samsung jet, maar ben er eigenlijk nooit echt blij mee geweest, vooral vanwege het touchscreen.
Nu kan ik een nieuwe telefoon uitzoeken en slaat de twijfel toe.
Ik ben al een tijdje aan het twijfelen over een iphone of blackberry, maar deze vind ik nog behoorlijk prijzig (vooral iphone).
Ik heb net nog even verder gekeken en vond de HTC telefoons er ook mooi uitzien, vandaar mijn vraag:
Is een HTC telefoon een aanrader? En zo ja: Welke en waarom?
Alvast bedankt!
Ik heb al een tijdje een samsung jet, maar ben er eigenlijk nooit echt blij mee geweest, vooral vanwege het touchscreen.
Nu kan ik een nieuwe telefoon uitzoeken en slaat de twijfel toe.
Ik ben al een tijdje aan het twijfelen over een iphone of blackberry, maar deze vind ik nog behoorlijk prijzig (vooral iphone).
Ik heb net nog even verder gekeken en vond de HTC telefoons er ook mooi uitzien, vandaar mijn vraag:
Is een HTC telefoon een aanrader? En zo ja: Welke en waarom?
Alvast bedankt!
woensdag 6 april 2011 om 19:59
woensdag 6 april 2011 om 20:18
Hier een Desire Z. Ben er erg blij mee. Soort kleine laptop, fijn om te internetten, maakt goede foto's en filmpjes en kan die direct versturen of op youtube zetten.
Als ik een minpuntje moet noemen is het misschien het geluid, dat is vrij zacht. Heb de telefoon wel eens op de speaker staan (dan kan dochter papa horen ) en dat is niet zo heel best. Verder dik tevreden!
Als ik een minpuntje moet noemen is het misschien het geluid, dat is vrij zacht. Heb de telefoon wel eens op de speaker staan (dan kan dochter papa horen ) en dat is niet zo heel best. Verder dik tevreden!
woensdag 6 april 2011 om 20:38
woensdag 6 april 2011 om 20:40
woensdag 6 april 2011 om 20:43
Hmmm.... nog meer om over te twijfelen dus! 
Ik had altijd het idee dat HTC zo'n tweederangsmerk was, maar dat moet ik dus bijstellen!
Ik vind van de bb de toetsen zo inieminie en de iphone veel te duur (moet Hi of KPN abonnement hebben) dus ik ga me maar even verder verdiepen in de HTC's dan.
Hoe lang is de levensduur van HTC ongeveer? Normaal gesproken zijn mijn telefoons meestal na een jaartje wel dood...
Ik had altijd het idee dat HTC zo'n tweederangsmerk was, maar dat moet ik dus bijstellen!
Ik vind van de bb de toetsen zo inieminie en de iphone veel te duur (moet Hi of KPN abonnement hebben) dus ik ga me maar even verder verdiepen in de HTC's dan.
Hoe lang is de levensduur van HTC ongeveer? Normaal gesproken zijn mijn telefoons meestal na een jaartje wel dood...
woensdag 6 april 2011 om 20:58
Hier een HTC Desire Z, dus met zowel touchscreen als uitklaptoetsenbordje. Superblij mee! M'n man heeft Iphone 4, welke ik oo k wel regelmatig gebruik. En elke keer vind ik die dan weer veel gebruikersONvriendelijker dan de HTC. De HTC heeft in menu's veel meer opties en mogelijkheden. Ook de keuze tussen touchscreen en fysiek schermpje vind ik erg fijn om te hebben. Ik ga hierna zeker voor HTC.
Oh ja, eens met iemand hierboven, geluid vanuit de speakers of via koptelefoon is erg zacht. Dat is jammer...
Oh ja, eens met iemand hierboven, geluid vanuit de speakers of via koptelefoon is erg zacht. Dat is jammer...
woensdag 6 april 2011 om 21:27
woensdag 6 april 2011 om 21:42
quote:chicky012 schreef op 06 april 2011 @ 20:43:
Ik heb mijn HTC al bijna 2 jaar en nog nooit een probleem mee gehad.
HTC was een tijd geleden nog relatief onbekend in NL maar ik geloof dat de Desire (een van de?) bestverkochten modellen wereldwijd is op dit moment.
Ik heb mijn HTC al bijna 2 jaar en nog nooit een probleem mee gehad.
HTC was een tijd geleden nog relatief onbekend in NL maar ik geloof dat de Desire (een van de?) bestverkochten modellen wereldwijd is op dit moment.
donderdag 7 april 2011 om 12:03
zondag 17 april 2011 om 17:00
Ik heb (volgens de meneer in de winkel) de nieuwste HTC.... de HTC desire Sense.
Ik zie het verschil niet met andere telefoons, maargoed Hij is mooi, handig, snel... alles zit erop en eraan! Goede camera er op, wat voor mij belangrijk is.
Volgens mij heb ik nog lang niet alle functies ontdekt maar wat ik al het uitgeprobeerd werkt prima!
Ik zie het verschil niet met andere telefoons, maargoed Hij is mooi, handig, snel... alles zit erop en eraan! Goede camera er op, wat voor mij belangrijk is.
Volgens mij heb ik nog lang niet alle functies ontdekt maar wat ik al het uitgeprobeerd werkt prima!
donderdag 30 juni 2011 om 20:43