Facebook: like Viva?

11-12-2011 22:14 139 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stomme vraag waarschijnlijk, maar ik ben erg benieuwd hoe het werkt:

Ik zie net rechts op m'n Viva-beeldscherm staan dat een x-aantal mensen Viva een like geeft via Facebook en zie daar in het rijtje foto's 2 'vrienden' van mij tussen staan. Groot toeval? Achtervolgd door Facebook op Viva (terwijl ik nu niet ingelogd ben)?

Hoe werkt dit?
quote:jas schreef op 11 december 2011 @ 23:35:

[...]

En die liked viva nog steeds?

ze had dit als avatar

quote:elninjoo schreef op 11 december 2011 @ 23:39:

[...]

ze had dit als avatar

[afbeelding]En soms hadden ze kerstmutsjes op .
Vind het echt weird. Zit nu die Walid te bekijken en die houdt van vanalles maar ik kan nergens in z'n lijstjes zien dat 'ie Viva liked.
quote:iris1969 schreef op 11 december 2011 @ 23:38:

[...]

Maar even serieus: als je niet liked dan is er niets aan de hand toch?Ik bedoelde meer te zeggen dat je via een naam die je hier op de site ziet zó naar FB kunt en dan kunt gaan vergelijken. Dus iemand die al op like heeft geklikt, zou zonder dat zij het weet, dan traceerbaar zijn. Hmm, krom uitgelegd van me...
Ik heb ook fb en zag ook de like suggestie voor Viva voorbij komen.

Het viel me op dat de dames die Viva op fb geliked zouden moeten hebben allemaal typische 'viva-meiden' zijn. Ook de profielfoto's waren allemaal een beetje hetzelfde, van die headshots. Het kwam inderdaad heel even bij mij op dat het misschien stand-ins zouden zijn. Dit zou dat bevestigen...
quote:hekje schreef op 11 december 2011 @ 23:40:

Vind het echt weird. Zit nu die Walid te bekijken en die houdt van vanalles maar ik kan nergens in z'n lijstjes zien dat 'ie Viva liked.Op z'n profiel houd ie het toch maar liever verborgen
quote:aluminiumfolie schreef op 11 december 2011 @ 23:44:

Ik heb ook fb en zag ook de like suggestie voor Viva voorbij komen.

Het viel me op dat de dames die Viva op fb geliked zouden moeten hebben allemaal typische 'viva-meiden' zijn. Ook de profielfoto's waren allemaal een beetje hetzelfde, van die headshots. Het kwam inderdaad heel even bij mij op dat het misschien stand-ins zouden zijn. Dit zou dat bevestigen...Precies, ik begin ook die richting op te denken....
quote:iris1969 schreef op 11 december 2011 @ 23:49:

[...]

Precies, ik begin ook die richting op te denken....

Zo zijn wij het ook een keer eens
En er is weer een complottheorie'tje geboren. Om paranoia van te worden dit
Maar ik bemerk bij mezelf dat ik de laatste tijd een beetje een aluhoedje begin te worden.
hahah you said it @ninon
quote:aluminiumfolie schreef op 11 december 2011 @ 23:51:

[...]

Zo zijn wij het ook een keer eens Zijn we dat nooit dan? Het was me nog niet opgevallen .
quote:aluminiumfolie schreef op 11 december 2011 @ 23:53:

Maar ik bemerk bij mezelf dat ik de laatste tijd een beetje een aluhoedje begin te worden.We hebben allemaal een trauma overgehouden aan knopjesgate vermoed ik
Ik heb juist geen Viva-vrouwen in m'n beeld, verre van eigenlijk!
quote:ninon schreef op 11 december 2011 @ 23:52:

En er is weer een complottheorie'tje geboren. Om paranoia van te worden dit Weetje, er zijn zooooveeel belangen bij al die 'informatie' die wij op internet zetten via fb, viva, hyves etc. Al die sporen die wij nalaten geven een beeld van wat wij eventueel zouden willen doen, laten, en vooral kopen in ons leven. De gegevens zijn geld waard natuurlijk, maar wij geven ze zomaar weg.
Ik heb nog nooit een bekende in dat lijstje gezien. Zou dat ook iets te betekenen hebben?
Mijn vriendin heeft viva wel geliked op FB.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
quote:iris1969 schreef op 11 december 2011 @ 23:53:

[...]

Zijn we dat nooit dan? Het was me nog niet opgevallen .Nee want ik zit me vaak achter m'n toetsenbord op te vreten met jeukende handen. Dus dat klopt dat je dat niet was opgevallen
quote:ninon schreef op 11 december 2011 @ 23:54:

[...]

We hebben allemaal een trauma overgehouden aan knopjesgate vermoed ik

Dat vond ik juist een giller, want dat was net een stampede van een kudde op hol geslagen buffels, haha.

@ninon

Ik kom hier nog maar kort, knopjes gate ken ik niet.

@hekje.

Was ook een tijdje terug, toen zag je een aantal fb-profiel foto's op de viva site. Daar zaten allemaal van die blije full frontal blonde dames tussen de 18 en 30 tussen..
quote:aluminiumfolie schreef op 11 december 2011 @ 23:56:

[...]

Nee want ik zit me vaak achter m'n toetsenbord op te vreten met jeukende handen. Dus dat klopt dat je dat niet was opgevallen Gooi het er uit meid, dat doet je vast goed .
quote:yette schreef op 11 december 2011 @ 23:55:

Ik heb nog nooit een bekende in dat lijstje gezien. Zou dat ook iets te betekenen hebben? Dat je vriendinnen hebt die de Opzij lezen? Of dat je alleen maar mannelijke vrienden hebt?
quote:hekje schreef op 11 december 2011 @ 23:54:

Ik heb juist geen Viva-vrouwen in m'n beeld, verre van eigenlijk!Inderdaad, sommige van deze mensen zijn zelfs een beetje weird
quote:iris1969 schreef op 11 december 2011 @ 23:57:

[...]

Gooi het er uit meid, dat doet je vast goed .Oh nee hoor, juist bij mensen (ook irl) die zo'n tegenover gestelde mening dan de mijne hebben ga ik écht niet overtuigen van mijn mening. Of alleen al laten weten wat mijn mening is. Is toch zinloos. We worden het toch niet eens.
Ik had er ook mannen tussen zitten hoor, die lijken nu niet bepaald op een Viva-VROUW!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven