Facebook vraag

31-10-2011 16:34 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als ik in mijn facebook account op mijn naam klik, kom ik op mijn infopagina en niet op mijn prikbord. Rete irritant en ik weet niet hoe ik dit moet veranderen. Heb vanalles aangeklikt en gezocht mbv google, maar ik kom er niet uit.

Wie weet hoe ik dit voor elkaar krijg?
Precies als je het zegt... niet op je naam klikken. Maar op het Facebook-logo. Of op Nieuwsoverzicht.
Bedoel je als je rechtsboven op je naam klikt?
@schorpioentje29 - als ik op het facebooklogo klik, dan kom ik op de algemene nieuwspagina... de startpagina zeg maar

@lauwrathje - ja, als ik rechtsboven op mijn naam klik, dan wil ik dus direct op mijn eigen prikbord komen, maar ik kom nu op mijn infopagina en moet dan altijd extra doorklikken naar mijn prikbord

Ik kom er maar niet achter hoe ik dit veranderd krijg.
Dat is inderdaad wel raar.

Heb je het helpcentrum al geprobeerd?

Sorry, ik weet ook niet hoe je dat probleem kunt oplossen. Is wel vervelend, en hoop voor je dat je het voor mekaar krijgt.
Ik wilde een paar dagen geleden dezelfde vraag gaan stellen hier. Ik lees mee!
Home is where your wifi connects automatically.
.
Hey Sinas, bedankt!! Ik had zelf ook die Faq's doorgeworsteld, maar ben deze niet tegen gekomen.

Na mijn post vanmiddag heb ik vrijwel exact dezelfde vraag aan het helpcentrum gesteld, maar ik begrijp nu dat het komt, omdat ik nog niet zo lang lid ben? Blij dat ik het nu weet, blijf het wel rete irritant vinden en snap het idee erachter ook totaal niet!

Maargoed, thanks anyway!!
.
Kan iemand me uitleggen hoe ik een Youtube-filmpje kan plaatsen op mijn pagina? Ik krijg het alleen maar voor elkaar om bestanden van mijn eigen computer te uploaden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven